Μέρος Ι.: Λευκή Λέαινα . 1. Αν ήμουν μάγισσα

114 17 3
                                    

Μια ισχυρή οχλοβοή ερχόταν στα αυτιά μου. Μέσα της μπερδεύονταν βρισιές κάθε λογής. Ήμουν σιωπηλή, άλλωστε τι μπορούσα να πω; Η απόφαση είχε παρθεί. Τα πράγματα ήταν τετελεσμένα. Ήμουν μάγισσα και θα καιγόμουν στην πυρά.

Ήμουν μάγισσα επειδή ήμουν γυναίκα. Ήμουν μάγισσα επειδή τόλμησα να εισάγω κάτι το διαφορετικό. Ήμουν μάγισσα επειδή η συμπεριφορά μου είχε τη δύναμη να αφυπνίσει και να ξεσηκώσει και αυτό δεν ήταν καλό για κάποιους. Ήμουν μάγισσα επειδή σκεφτόμουν και δεν ακολουθούσα τις βουλές των άλλων.

Καθώς ήμουν δεμένη στον πάσσαλο πάνω από μια στοίβα ξύλων, μπορούσα να δω όλους εκείνους που είχαν μαζευτεί εκεί και χαίρονταν με τον επικείμενο θάνατό μου.

Άνθρωποι φοβισμένοι και καταπιεσμένοι. Άνθρωποι αγράμματοι και στενόμυαλοι. Άνθρωποι που ξεσπούσαν την πίκρα και την οργή μιας εξαθλιωμένης ζωής σε κάποιον άλλο.

Πρόσωπα παραμορφωμένα από την οργή, την πίκρα, την κούραση, τον πόνο. Βλέμματα κακεντρέχειας, απελπισίας και απόγνωσης. Βλέμματα που στρέφονταν προς τα μένα και με κάρφωναν λες και έφταιγα εγώ για όλα τους τα προβλήματα.

-«Κάψτε τη μάγισσα!!! Κάψτε τη δούλη του σατανά!!!» ακούγονταν οι φωνές τους με όλο το φαρμάκι που υπήρχε μέσα τους.

Γύρω από την εστία με τα ξύλα, υπήρχαν στρατιώτες που εμπόδιζαν τον όχλο να κάνει άλλο βήμα και πίσω από τους στρατιώτες βρίσκονταν οι αξιωματικοί που είχαν αναλάβει την εκτέλεσή μου.

-«Η κατηγορούμενη ονόματι Ματίλντα Όστιν, γεννηθείσα στο Έσεξ της Αγγλίας και έχοντας σεβαστή θέση στο σώμα του πανεπιστημίου, αποκαλύφθηκε ότι είναι όργανο του σατανά. Μετά από εξονυχιστικό έλεγχο της Ιερά Εξέτασης, η γυναίκα αυτή κατηγορείται ότι χρησιμοποιεί τρομερά ξόρκια και επιβλαβή ελιξίρια, προσελκύοντας τους ανυποψίαστους πολίτες αυτής της χώρας στο βούρκο του ξεπεσμού και της εξαθλίωσης. Η ίδια ομολόγησε το σατανικό έργο της. Τα σεβάσμια μέλη της Ιερά Εξέτασης και δούλοι του Κυρίου, καταδίκασαν την γυναίκα αυτή εις θάνατο διά της πυράς καθώς μόνο έτσι θα εξαγνιστεί το σώμα και η ψυχή της.» απήγγειλε την κατηγορία ο αξιωματικός.

Ήμουν έτοιμη να βάλω τα γέλια. Οι επιστημονικές μου αναφορές θεωρούνταν ξόρκια και το νέο φάρμακο που είχα ανακαλύψει θεωρούνταν ελιξίριο.

Φυσικά και έκαναν εξονυχιστικό έλεγχο και βρήκαν τις αναφορές με αληθινά νούμερα, με αποδεδειγμένα πειράματα και ένα σωρό δεδομένα. Μέχρι και το «ελιξίριό» μου δοκίμασαν σε ασθενείς και εξακρίβωσαν την αποτελεσματικότητά του.

Τα χρονικά της ΓαίαWhere stories live. Discover now