Ήμουν σίγουρος ότι ο Λούσιαν θα βοηθούσε και η βοήθειά του ήταν απίστευτα μεγάλη. Δεν το περίμενα, αλλά μας έβαλε στο παλάτι χωρίς πρόβλημα και μάλιστα μας έφερε στην αίθουσα του θρόνου μπροστά στον αυτοκράτορα και στο άτομο που λίγο έλειψε να με αφανίσει.
Η πριγκίπισσα Σένα και οι πολεμιστές της φορούσαν μανδύες με κουκούλα για να μένουν κρυμμένοι πίσω μου ενώ εγώ θα υποδυόμουν τον εκπρόσωπο από την Αζαλέντα.
Όταν εισήλθαμε στην αίθουσα του θρόνου, έμεινα έκπληκτος όταν είδα τον πατέρα να στέκεται σε μια άκρη σαν να είχε αποδεχτεί τον νέο ηγέτη. Όσο για το συμβούλιο των αξιωματούχων, είχε μειωθεί στον μισό αριθμό, αλλά στέκονταν στην συνηθισμένη τους θέση, δεξιά του θρόνου.
Δεν υπήρχε δεύτερη ευκαιρία. Έπρεπε να γίνει τώρα. Πριν προλάβει ο αυτοκράτορας να πει λέξη, τράβηξα τα σπαθιά που ήταν κρυμμένα στον μανδύα μου και όρμησα πάνω του.
Κάποιος από τους αξιωματούχους ούρλιαξε για εκτελεστές και οι φρουροί δεν άργησαν να ορμήσουν μέσα στην αίθουσα του θρόνου. Η πριγκίπισσα και οι πολεμιστές της τους ανέλαβαν ενώ εγώ όρμησα προς τον αυτοκράτορα που είχε ήδη τραβήξει και το δικό του σπαθί.
-«Ποιος είσαι;» ούρλιαξε και άφησα την κουκούλα να πέσει πίσω. Συνοφρυώθηκε.
-«Ντομινίκ Ρέιβεν Άλιστερ! Θα έπρεπε να ήσουν νεκρός.» αναφώνησε.
-«Δεν ήταν ακόμη η ώρα μου.» αποκρίθηκα ενώ αρχίσαμε να μαχόμαστε πάνω στο υπερυψωμένο επίπεδο του θρόνου.
-«Τι νομίζεις ότι θα πετύχεις; Εκδίκηση;» αποκρίθηκε με σαρκασμό.
-«Η ιδέα είναι δελεαστική αλλά για να μην λένε ότι είμαι εγωιστής, ενεργώ με βάση το συναίσθημα πατριωτισμού. Δεν είσαι ικανός για το ρόλο του αυτοκράτορα.» απάντησα εξαγριώνοντάς τον.
-«Και ποιος είναι; Εσύ; Φυσικά! Θέλεις την εξουσία μου.»
-«Δεν θέλω την εξουσία σου, αλλά την πτώση σου. Μετατράπηκες σε τύραννο.»
-«Και τι με αυτό;»
-«Βαρέθηκα τους τυράννους.» αποκρίθηκα και όρμησα προς το μέρος του. Τα χτυπήματά μου έγιναν πιο βαριά καθώς δεν θα έπαιζα άλλο μαζί του. Αν και φαινόταν καλός πολεμιστής, δεν είχε καμία ελπίδα απέναντί μου.
Τελικά το σπαθί μου καρφώθηκε στο στήθος του. Άρχισε να αιμορραγεί από το στόμα. Τότε δίπλα μου στάθηκε η πριγκίπισσα Σένα και τα μάτια του αυτοκράτορα γούρλωσαν.
BINABASA MO ANG
Τα χρονικά της Γαία
Historical FictionΌταν μια γυναίκα, καθηγήτρια βοτανολογίας σε πανεπιστήμιο του Λονδίνου του Μεσαίωνα επιδεικνύει υψηλή ευφυΐα και προοδευτικότητα, κατηγορείται ως μάγισσα και καίγεται στην πυρά. Όμως αυτό δεν είναι το τέλος αλλά η αρχή. Από τύχη ή θεϊκή παρέμβαση...