38. Προστατεύοντας τον θησαυρό τους

27 9 0
                                    

    Μπελάδες δεν άργησαν να φθάσουν στο βορρά. Οι ανιχνευτές μας εντόπισαν ένα τάγμα της αυτοκρατορίας Άργκια να κατευθύνεται προς το δουκάτο των Λούπιν. Με αυτόν τον τρόπο, ο πατέρας αναχώρησε αμέσως για τα νοτιοδυτικά σύνορα καθώς θα ήταν υπεύθυνος της άμυνας.

Πήρε δύο περίπου μήνες για την αυτοκρατορία να στρέψει το βλέμμα της προς το μέρος μας. Μάλλον συνειδητοποιούσε ότι δεν μπορούσε να επιβιώσει χωρίς τα ορυκτά του βορρά.

Από το τάγμα που κατευθυνόταν προς το μέρος μας, μάντευα ότι δεν έρχονταν να διαπραγματευτούν αλλά να απαιτήσουν και να λεηλατήσουν. Όμως τα πράγματα δεν θα ήταν τόσο εύκολα.

Οι άντρες που είχαν στρατοπεδεύσει νότια αριθμούσαν γύρω στους τριακόσιους άντρες. Αυτούς θα χρησιμοποιούσε ο πατέρας για να απωθήσει την πρώτη επίθεση της αυτοκρατορίας. Έπειτα, μετά τον αναγκαστικό περιορισμό του στη βίλα μετά το τραύμα του, ήθελε να «ασκηθεί» λίγο.

Την ίδια στιγμή, το ένα και μοναδικό πλοίο που κατείχαν οι Λούπιν, φορτωνόταν με τα πολυπόθητα εκείνα ορυκτά προκειμένου να ξεκινήσει την εμπορική του εκστρατεία.

Αναφορές έρχονταν από τα ορυχεία αλλά και το λιμάνι. Το πλήρωμα της «Μικρής Γοργόνας» όπως ονομαζόταν το πλοίο που μας πούλησε ο Λούσιαν, ήταν αρκετά έμπειρο και έμπιστο.

Το εξοπλίσαμε με όπλα και μερικούς άντρες για λόγους ασφάλειας και θα το αφήναμε να διεξάγει μόνο του τις εμπορικές συναλλαγές. Τόση εμπιστοσύνη είχαμε στον Λούσιαν, ο οποίος ήταν εκείνος που μας επάνδρωσε το πλοίο.

Όσο ο πατέρας ετοιμαζόταν για μια μάχη και εγώ επέβλεπα την διοίκηση του δουκάτου, η μητέρα βρισκόταν στον κρύο βορρά, πέρα από τα Βουνά του Λύκου όπου είχε αναλάβει να εκπαιδεύσει τους βάρβαρους πολεμιστές, οι οποίοι είχαν γίνει πλέον υπήκοοι του δουκάτου.

Μετά τις επιτυχημένες συζητήσεις με την μικρή μου αδερφή, οι φυλές του βορρά, δέκτηκαν να γίνουν υπόλογοι των Λούπιν και φυσικά, η γη όπου έμεναν, είχε γίνει μέρος του δουκάτου.

Ταυτόχρονα, η Σεσίλια βρισκόταν επίσης στο εκπαιδευτήριο καθώς είχε αναλάβει την εκπαίδευση των δούλων που είχαμε λάβει ως αντάλλαγμα για την απελευθέρωση του πρίγκιπα από την Αζαλέντα.

Η μικρή μου αδερφή προετοιμαζόταν για ένα μεγάλο πόλεμο που θα ξεσπούσε με πρωταγωνιστές το δουκάτο και την αυτοκρατορία και η σάλπιγγα της μάχης είχε ήδη ηχήσει με την πρώτη εκείνη επίθεση.

Τα χρονικά της ΓαίαOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz