Τρεις μήνες διήρκεσε το ταξίδι μου μακριά από το σπίτι. Όταν όμως γύρισα, έλαβα την θερμή υποδοχή της οικογένειάς μου.
Χρειαζόμουν ένα μικρό διάλειμμα πριν αναλάβω ξανά κάποιες ευθύνες. Την πρώτη μέρα μετά την επιστροφή μου, την πέρασα μέσα στο λουτρό με ζεστό αρωματικό νερό να τυλίγει το κορμί μου.
Παράλληλα, η Σόφι και η Αζίρα είχαν συνεργαστεί για να μου δώσουν μια πλήρη φροντίδα σώματος, το οποίο όσο περνούσε ο καιρός ωρίμαζε και έπαιρνε το σχήμα ώριμης γυναίκας.
Μερικοί μόνο μήνες έμεναν μέχρι τα δέκατα έκτα γενέθλιά μου, ενώ παράλληλα υποτίθεται ότι θα λάμβανε χώρα και ο γάμος μου με τον Ντομινίκ. Όμως δεν πίστευα ότι εκείνος ο γάμος θα γινόταν, τουλάχιστον όχι άμεσα.
Πέρασα τρεις μέρες χαλαρώνοντας στη βίλα πριν αναλάβω ξανά τις ευθύνες του κληρονόμου του δουκάτου.
Πάνω στην ώρα είχε φθάσει και ο νεαρός δούκας Λούσιαν Ρέμπους, ο οποίος εκτός από τη σχέση φιλίας που είχε με τον αδερφό μου, συνεργαζόταν εμπορικά με το δουκάτο Λούπιν.
Όταν έφθασε στη βίλα, τον κάλεσα στο γραφείο μου μαζί με τον Άντριαν.
-«Θέλω να αγοράσω δύο πλοία.» είπα και την ίδια στιγμή ο Λούσιαν και ο Άντριαν έμειναν άφωνοι.
-«Γιατί τόσο ξαφνικά; Δεν με εμπιστεύεσαι;» ρώτησε ο Λούσιαν.
-«Δεν είναι θέμα εμπιστοσύνης. Το δουκάτο Λούπιν προσπαθεί να γίνει αυτάρκες. Θέλω να αγοράσω δύο γερά πλοία με έμπειρο και καλό πλήρωμα.» αποκρίθηκα αλλά ο Λούσιαν ήταν σκεφτικός.
-«Μπορώ να σου πουλήσω μόνο ένα πλοίο.» αποκρίθηκε στο τέλος.
-«Έστω. Θα αναπτύξω τον Κόλπο της Αλεπούς ως λιμάνι.» αποκρίθηκα ξανά και οι δύο νεαροί άντρες έμειναν άφωνοι.
Ο κόλπος της Αλεπούς ήταν το μοναδικό προσιτό σημείο του δουκάτου με πρόσβαση στη θάλασσα. Οι ακτές από τον κόλπο και πάνω αποτελούνταν από απόκρημνους γκρεμούς και υφάλους. Ο ίδιος ο κόλπος δεν ήταν κάτι ιδιαίτερο, αλλά τουλάχιστον μπορούσε να αξιοποιηθεί σε ένα μικρό λιμάνι.
-«Θα φέρω το συμβόλαιο την επόμενη φορά που θα έρθω. Όσο για την κατασκευή λιμανιού, θα χρειαστείς χρόνο, χρήμα και χέρια.» με προειδοποίησε.
Ο Άντριαν καταλάβαινε ότι η κίνηση εκείνη αποσκοπούσε στην στήριξη του δουκάτου οικονομικά σε περίπτωση που όντως καταφεύγαμε στην ακραία λύση της αποκοπής από το βασίλειο της Ροζάρια. Μάλιστα, ανέλαβε εκείνος την κατασκευή του λιμανιού.
VOCÊ ESTÁ LENDO
Τα χρονικά της Γαία
Ficção HistóricaΌταν μια γυναίκα, καθηγήτρια βοτανολογίας σε πανεπιστήμιο του Λονδίνου του Μεσαίωνα επιδεικνύει υψηλή ευφυΐα και προοδευτικότητα, κατηγορείται ως μάγισσα και καίγεται στην πυρά. Όμως αυτό δεν είναι το τέλος αλλά η αρχή. Από τύχη ή θεϊκή παρέμβαση...