Δεν μπορούσα να καταλάβω μέσα σε όλο εκείνο το ασφυκτικό εκπαιδευτικό πρόγραμμα που είχε ήδη, πως κατάφερνε να προσθέσει ένα ακόμη μάθημα και μάλιστα απαιτητικό.
Φυσικά, ήταν το πρώτο πράγμα που μου ζητούσε η κόρη μου και δεν μπορούσα να της το αρνηθώ αλλά ανησυχούσα ότι πίεζε τον εαυτό της.
Παρόλα αυτά, δέχτηκα να προσλάβω τον βαρώνο Βάιν από το δουκάτο του Ρέμπους ως δάσκαλο βοτανολογίας της Σεσίλια. Ο άντρας εκείνος θα διέμενε στη βίλα για όσο διάστημα διαρκούσαν τα μαθήματα.
Φυσικά, έλαβα τις καλύτερες συστατικές από τον δούκα Ρέμπους για τον βαρώνο και μπορούσα ήσυχος να τον βάλω στο σπίτι μου. Όμως ήταν περίεργο που η Σεσίλια είχε ενδιαφέρον προς εκείνο τον τομέα. Αν λάμβανα υπόψη μου την κλίση που είχε προς τη μόρφωση και τη γνώση, θα γινόταν μια αψεγάδιαστη λόγιος.
Όμως... Η θέση του δούκα είχε ευθύνες και μία από αυτές ήταν η σμίλεψη ενός άξιου κληρονόμου. Ο Άντριαν ήταν επίσης αρκετά έξυπνος και ικανός, όμως ήταν αδύναμος και αυτό ήταν μεγάλο ελάττωμα για το δουκάτο των Λούπιν.
Η Σεσίλια έδειχνε να είναι ταλαντούχα και ικανή να σηκώσει αυτήν την ευθύνη. Αν τελικά κατέληγε να ακολουθήσει άλλο μονοπάτι, δεν ήξερα τι έπρεπε να κάνω. Ξαφνικά, νέες ανησυχίες με κατέλαβαν.
****
Πρέπει να πω ότι είχα μείνει άναυδος όταν η νέα μου μικρή μαθήτρια, έδειχνε να έχει ταλέντο στην βοτανολογία.
Ήταν μόλις πέντε χρονών και όμως είχε απομνημονεύσει μεγάλο αριθμό βοτάνων, τα χαρακτηριστικά και τις ιδιότητές τους. Παράλληλα, δεν είχε μόνο απομνημονεύσει την ωμή γνώση, αλλά πλέον ήταν ικανή να κάνει έρευνες και να δοκιμάζει συνδυασμούς τους μελετώντας τις ιδιότητες του καινούργιου παρασκευάσματος.
Αποκλείεται αυτό το παιδί να ήταν πέντε χρονών!!!
Ήδη σήμερα, μετά από μαθήματα ενός μήνα, είχαμε ένα πρακτικό μάθημα. Χρησιμοποιούσαμε την κουζίνα της βίλας, καθώς κάτω από την επίβλεψή μου, η μικρή δεσποινίδα, ήθελε να δοκιμάσει ένα τέτοιο παρασκεύασμα.
Χρειαστήκαμε μερικές ώρες μέχρι να το ολοκληρώσει. Ξαφνικά, η μικρή γέμισε μια κούπα με το παρασκεύασμα και άρχισε να τρέχει έξω από την κουζίνα. Την ακολούθησα για να δω που θα πήγαινε.
Συνοφρυώθηκα όταν την είδα να ανεβαίνει τις σκάλες και να καταλήγει στο δωμάτιο του μικρού δούκα. Η δούκισσα ήταν μαζί του και μελετούσαν.
YOU ARE READING
Τα χρονικά της Γαία
Historical FictionΌταν μια γυναίκα, καθηγήτρια βοτανολογίας σε πανεπιστήμιο του Λονδίνου του Μεσαίωνα επιδεικνύει υψηλή ευφυΐα και προοδευτικότητα, κατηγορείται ως μάγισσα και καίγεται στην πυρά. Όμως αυτό δεν είναι το τέλος αλλά η αρχή. Από τύχη ή θεϊκή παρέμβαση...