Ο βασιλιάς πατέρας μου ήταν τρομερά εκνευρισμένος, όταν έφθασε ο πολεμιστής αγγελιοφόρος από το βορρά. Η αποστολή του Μεφίρ, όχι μόνο απέτυχε, αλλά κόστισε και στην Αζαλέντα πολλά περισσότερα χρήματα από ότι χρειαζόταν.
Παρόλα αυτά, δεν υπήρχε εναλλακτική. Χρειαζόμασταν το φάρμακο διαφορετικά η Αζαλέντα θα κατέρρεε. Η επιδημία εξαπλωνόταν με ραγδαίους ρυθμούς.
Παράλληλα, ζήτησα από τον βασιλιά πατέρα να στείλει ως αρχηγό της διπλωματικής συναλλαγής την πριγκίπισσα Ζάννα. Μετά την πολύτιμη και αδικοχαμένη αδερφή μου, πριγκίπισσα Λόρις, η πριγκίπισσα Ζαννα ήταν ένα αρκετά ικανό άτομο, ικανότερο από τους υπόλοιπους πρίγκιπες.
Αν δεν υπήρχε η παράδοση ότι δεν ανέβαιναν στο θρόνο γυναίκες, θα ήταν ένας ισχυρός ανταγωνιστής.
****
Βρισκόμουν στο μικρό λιμάνι που είχε χτιστεί στο δουκάτο, το λιμάνι της Αλεπούς. Εκεί ήταν αραγμένο το ένα και μοναδικό πλοίο που βρισκόταν στην κατοχή των Λούπιν και πιο συγκεκριμένα στην κατοχή της πριγκίπισσας.
Όμως ο λόγος που βρισκόμουν εδώ δεν ήταν άλλος από το να συνοδεύσω την διπλωματική αποστολή από την Αζαλέντα, η οποία κατέφθασε μέσω θαλάσσης μετά από δύο εβδομάδες.
Αυτήν την στιγμή, οι εργάτες φόρτωναν τα κάρα που θα μεταφέρουν την πληρωμή για το φάρμακο που χρειαζόταν η Αζαλέντα.
Πέντε κάρα είχαν φορτωθεί και όταν όλο το φορτίο ήταν έτοιμο, από το πλοίο αποβιβάστηκε η αρχηγός της διπλωματικής αποστολής, μια πριγκίπισσα μαζί με την συνοδεία της.
Είχε μακριά καστανά μαλλιά και ελαφρώς σκούρο δέρμα. Τα αμυγδαλωτά μάτια της ήταν επίσης βαμμένα με μαύρο κάρβουνο και τα έκανε ακόμη πιο επιβλητικά. Φορούσε την παραδοσιακή ενδυμασία της Αζαλέντα αλλά πάνω από αυτήν την κάλυπτε μια παχιά γούνα.
Στο δουκάτο υπήρχε πάντα χειμώνας και ανάλογα την εποχή, ήταν είτε σκληρός και ψυχρός ή γλυκός και ήπιος. Για έναν κάτοικο της Αζαλέντα όμως που είχε συνηθίσει να λούζεται στον καυτό ήλιο σχεδόν όλο το χρόνο, το κλίμα του δουκάτου ήταν βαρύ.
Είχα την τιμή να αναλάβω αυτήν την αποστολή αν και κατά τη γνώμη μου θα ήταν πρέπον να έρθει να παραλάβει την πριγκίπισσα κάποιος από την οικογένεια Λούπιν. Παρόλο που είχα λάβει τον τίτλο του ιππότη από την πριγκίπισσα, δεν ήμουν αριστοκράτης.
YOU ARE READING
Τα χρονικά της Γαία
Historical FictionΌταν μια γυναίκα, καθηγήτρια βοτανολογίας σε πανεπιστήμιο του Λονδίνου του Μεσαίωνα επιδεικνύει υψηλή ευφυΐα και προοδευτικότητα, κατηγορείται ως μάγισσα και καίγεται στην πυρά. Όμως αυτό δεν είναι το τέλος αλλά η αρχή. Από τύχη ή θεϊκή παρέμβαση...