54. Ο άρχων της ανατολικής Γαία

20 9 0
                                    

    Όλοι οι αξιωματούχοι είχαν γονατίσει στην αίθουσα του θρόνου με την ψυχή στο στόμα καθώς όλοι φοβόντουσαν την οργή της αυτοκράτειρας. Κανείς δεν τολμούσε να μιλήσει, τώρα που εκείνη ήταν εξοργισμένη. Φοβόντουσαν να χάσουν τα κεφάλια τους.

Όταν τα νέα ότι χάθηκε η Αζαλέντα, έφθασαν στο παλάτι, ξέσπασε χάος. Από την οργή της και τα νεύρα της, είχε πάρει το σπαθί της και σφάγιαζε υπηρέτες και στρατιώτες λες και της έφταιγαν οι αθώες εκείνες ζωές για την ήττα της.

Είχε αποκεφαλίσει τουλάχιστον δύο στρατηγούς, έναν από τη Θέρια και έναν από το πρώην Σάνγκουι ενώ μπροστά της βρισκόταν ο στρατηγός και δούκας Πέτραγκον. Εκείνος είχε απομείνει από τις δυνάμεις της Ροζάρια, έχοντας υπό τις διαταγές του μεγάλο μέρος του στρατού της αυτοκρατορίας, απαρτιζόμενο από ντόπιους.

Μέχρι στιγμής, δεν τον είχε χρησιμοποιήσει καθώς δεν ήξερε αν μπορούσε να τον εμπιστευτεί. Όμως απήγαγε όλη την οικογένεια Πέτραγκον και απειλώντας την ζωή τους, τον διέταξε να μην επιστρέψει αν δεν φέρει νίκη έναντι των Λούπιν.

Αυτές οι κινήσεις απελπισίας ήταν μάταιες. Η αυτοκράτειρα έχανε έδαφος και δύναμη αλλά δεν ήθελε να το παραδεχτεί. Είχε αρχίσει να πανικοβάλλεται και έχανε την καθαρή κρίση της.

Ήταν τότε που ο Μέγας Αρχιερέας εμφανίστηκε αυτοπροσώπως στην αίθουσα του θρόνου. Δεν είχε νόημα πια να κρύβεται καθώς όλοι γνώριζαν ότι είχε στενή σχέση με την αυτοκράτειρα Σένα.

-«Δεν χάθηκαν όλα, μεγαλειοτάτη. Έχουμε ακόμη συμμάχους στο βορρά.» αποκρίθηκε ψύχραιμα ο θρησκευτικός ηγέτης της Λούμινα. Συνοφρυώθηκα. Στο βορρά; Στο βορρά, δεν υπήρχε κανείς... Η Λευκάδια;!

Δεν μπορούσα να πιστέψω ότι είχε έναν τελευταίο άσσο στο μανίκι του.

Η Λευκάδια ήταν ένα βασίλειο κάπως απομακρυσμένο από τα υπόλοιπα βασίλεια της ανατολικής Γαίας. Όμως τα εδάφη της ήταν πλούσια και γόνιμα. Κατάφυτα με δάση. Το χώμα της ήταν πρόσφορο για κάθε είδους καρπό. Ταυτόχρονα, εκεί άνθιζε και η επιστήμη και η τεχνολογία.

Υπήρχαν ανώτερες μορφωτικές σχολές στη Λευκάδια όπου έβγαζαν κάθε είδους επιστήμονα. Μια ευλογημένη θα έλεγε κανείς γη. Ένα αυτάρκες και αυτόνομο βασίλειο που δεν είχε πολλές επαφές με τα υπόλοιπα βασίλεια της ανατολικής Γαίας.

Όμως είχα ακούσει ότι ο βασιλιάς ήταν ένας άξιος και σώφρων ηγέτης. Θα δεχόταν να εμπλακεί σε έναν πόλεμο που δεν τον αφορούσε; Εκτός αν...

Τα χρονικά της ΓαίαDove le storie prendono vita. Scoprilo ora