Οι φωνές της αυτοκράτειρας αντηχούσαν μέσα στην αίθουσα του θρόνου συνοδευόμενες από άπρεπες και προσβλητικές επιθέσεις εναντίον των στρατηγών, των αξιωματούχων και εγώ δεν ξέρω ποιους άλλους κατηγορούσε.
Οι πληροφοριοδότες της την είχαν ενημερώσει ότι οι Λούπιν είχαν σκοπό να μετατρέψουν το δουκάτο σε βασίλειο και ηγέτη αυτού του βασιλείου, την κληρονόμο των Λούπιν. Με άλλα λόγια η Σεσίλια Έμεραλντ Λούπιν θα γινόταν η πρώτη βασίλισσα του βασιλείου Λούπιν.
Μάλιστα η στέψη θα γινόταν σε λίγες εβδομάδες στο οχυρό όπου βρισκόταν εκείνη. Οι αριστοκράτες του βορρά θα κατέφθαναν για την τελετή.
Μπροστά από το πεδίο της μάχης, εκείνοι θα είχαν μια δεξίωση για την στέψη. Το όλο σκηνικό φάνταζε σαν χλευασμός προς την αυτοκρατορία της Άργκια.
Άρχισε να φωνάζει και να απειλεί. Αν οι στρατηγοί της άφηναν να συμβεί εκείνη η στέψη, θα τοποθετούνταν στην κρεμάλα. Δεν θα ανεχόταν ανίκανους στρατηγούς και έναν αντίπαλο να την χλευάζει και να υποτιμάει τη δύναμη της αυτοκρατορίας.
-«Η πρώην αρραβωνιαστικιά σου, δούκα, έχει αποδειχτεί αγκάθι στο πλευρό μου.» αποκρίθηκε προς τον νεαρό δούκα Άλιστερ. Εκείνος δεν απάντησε.
Ήμουν σίγουρος ότι αν ήταν στο χέρι του, θα άφηνε την αυτοκρατορία και θα γινόταν μέλος των Λούπιν. Όμως η αυτοκράτειρα κρατούσε αιχμάλωτο τον πατέρα του αλλά και αθώα παιδιά.
Είχε δημιουργήσει μία «ακαδημία» για όλα τα παιδιά της αυτοκρατορίας, αλλά στην πραγματικότητα, επρόκειτο για μια πολυτελή φυλακή. Με ένα και μόνο νεύμα της αυτοκράτειρας εκατοντάδες παιδιά θα έβρισκαν τρομερό θάνατο.
-«Είχα μεγάλα σχέδια για την ανατολική Γαία. Όμως εκείνα τα ζιζάνια ξεφύτρωσαν για να καταστρέψουν το μέλλον της.» αποκρίθηκε προσπαθώντας για άλλη μια φορά να κάνει πλύση εγκεφάλου και προπαγάνδα έναντι των Λούπιν.
Τον πρώτο καιρό, η στρατηγική εκείνη πετύχαινε εξασφαλίζοντας στρατό εθελοντών που ήθελαν εκδίκηση ενάντια στους Λούπιν που τους εγκατέλειψαν. Όμως πλέον, οι Λούπιν είχαν εξυμνηθεί στις καρδιές των απλών πολιτών. Γίνονταν ήρωες και άτρωτοι πολεμιστές.
Στο τέλος, η αυτοκράτειρα τους έδιωξε όλους από την αίθουσα του θρόνου και έμεινε μόνο με τον Μέγα Αρχιερέα, ο οποίος διέμενε τον τελευταίο καιρό στην Άργκια.
****
-«Σεβάσμιε, θέλω να απολογηθώ για την ανικανότητα των αντρών μου. Δεν μπορούν να αντιμετωπίσουν μερικά μυρμήγκια και σας αναγκάζουν να περιμένετε.» αποκρίθηκε η αυτοκράτειρα μπροστά μου.
ESTÁS LEYENDO
Τα χρονικά της Γαία
Ficción históricaΌταν μια γυναίκα, καθηγήτρια βοτανολογίας σε πανεπιστήμιο του Λονδίνου του Μεσαίωνα επιδεικνύει υψηλή ευφυΐα και προοδευτικότητα, κατηγορείται ως μάγισσα και καίγεται στην πυρά. Όμως αυτό δεν είναι το τέλος αλλά η αρχή. Από τύχη ή θεϊκή παρέμβαση...