Από ότι φαίνεται, δεν ήταν πολλοί οι αξιωματούχοι που θα θυσίαζαν τη ζωή τους για την βασιλική οικογένεια των Ρόουζγουντ. Εκτός από έναν με δύο ξεροκέφαλους γέρο τράγους, απομεινάρια μιας προηγούμενης εποχής, οι οποίοι σφαγιάστηκαν επί τόπου, οι υπόλοιποι απλά υποτάχτηκαν στο νέο μονάρχη.
Μετά από τη μέρα της εισβολής και της κατάληψης του παλατιού, οι αξιωματούχοι επέστρεψαν στα πόστα τους, άλλωστε έπρεπε να είναι επικερδής αυτή η νίκη. Το βασίλειο έπρεπε να παράγει κέρδος για να αναπληρώσει όλα όσα έχασε κατά τη διάρκεια του πολέμου.
Τουλάχιστον, ο νέος ηγέτης ήταν αρκετά έξυπνος για να συνειδητοποιήσει κάτι τέτοιο.
Ο πρίγκιπας Ρόναν από το βασίλειο του Σάνγκουι, ένα βασίλειο βαρβάρων αλλά ισχυρών πολεμιστών. Θα γινόταν ο εκπρόσωπος κυβερνήτης από το βασίλειό του, άλλωστε ήταν ο διάδοχος του θρόνου.
Ήταν περισσότερο έξυπνος και λογικός από τον πρίγκιπα Λούντβιχ. Είχε ικανότητες ηγέτη και παρόλο που είχε βάρβαρη καταγωγή, φαινόταν να αντιλαμβάνεται πολλά περισσότερα και να μαθαίνει γρήγορα τον τρόπο ζωής των «πολιτισμένων».
Μία έξυπνη κίνηση που έκανε, ήταν να συγχωνεύσει τις δυνάμεις της Θέρια και της Ροζάρια. Διόρισε έναν κυβερνήτη στα εδάφη της Θέρια, τα οποία πια βρίσκονταν υπό κατοχή του Σάνγκουι. Με αυτόν τον τρόπο, ανακοίνωσε ότι το βασίλειό του θα γινόταν αυτοκρατορία καθώς είχε επεκτείνει τα εδάφη του.
Ποιος θα το πίστευε ότι ένα βάρβαρο βασίλειο θα γινόταν αυτοκρατορία; Ήταν μια κωμικοτραγική κατάσταση στα μάτια μου. Αν η Ροζάρια και η Θέρια δεν είχαν αποδυναμωθεί, το Σάνγκουι ούτε που θα ονειρευόταν τέτοιες δόξες.
Τελικά, μόλις έναν μήνα αργότερα, τα εδάφη από το Σάνγκουι ως τη Θέρια και την Ροζάρια, ονομάστηκαν αυτοκρατορία Άργκια καθώς ήταν το επωνύμιο της βασιλικής οικογένειας του Σάνγκουι.
Στην περίοδο προσαρμογής της νέας αυτοκρατορίας, ο πρίγκιπας Ρόναν θέλησε να αλλάξει πολλά. Ένα από αυτά ήταν η σημαία, η οποία έγινε λευκή με έναν μαύρο ήλιο στη μέση. Ασπρόμαυρες έγιναν και οι στολές του στρατού.
Ενσωμάτωσε νόμους που ίσχυαν στο Σάνγκουι, στη νομοθεσία της πρώην Ροζάρια, ενώ διέταξε τους ιστορικούς και τους γραφιάδες να κρατούν αρχείο και στη γλώσσα της Ροζάρια αλλά και στη γλώσσα των Σάνγκουι.
Μια σειρά από τρομερούς και αιματηρούς νόμους ανακοινώθηκε στα εδάφη της αυτοκρατορίας. Οι τιμωρίες για εγκλήματα ήταν τρομερά σκληρές ακόμη και για ασήμαντα πταίσματα.
VOCÊ ESTÁ LENDO
Τα χρονικά της Γαία
Ficção HistóricaΌταν μια γυναίκα, καθηγήτρια βοτανολογίας σε πανεπιστήμιο του Λονδίνου του Μεσαίωνα επιδεικνύει υψηλή ευφυΐα και προοδευτικότητα, κατηγορείται ως μάγισσα και καίγεται στην πυρά. Όμως αυτό δεν είναι το τέλος αλλά η αρχή. Από τύχη ή θεϊκή παρέμβαση...