51. Αξέχαστη νύχτα

37 11 3
                                    

Δεν ήξερα πόσο ισχυρό δίκτυο πληροφοριών και κατασκόπων είχε αυτός ο άντρας αλλά κατάφερε να μας βγάλει από τα μπουντρούμια το ίδιο κιόλας βράδυ. Με μια συνοδεία μερικών αντρών, αρχίσαμε να ιππεύουμε μέσα στα άγρια μεσάνυχτα.

Φθάνοντας στα σύνορα της Άργκια με του Λούπιν, πήδησα από το άλογό μου. Πλέον θα συνέχιζα μόνος διαφορετικά θα μας έπιαναν οι πολεμιστές των Λούπιν. Χρειάστηκα μισή μέρα να διασχίσω κάποια πυκνά αειθαλή δάση και τελικά βρισκόμουν μερικά χιλιόμετρα μακριά από το οχυρό.

Θα ήταν δύσκολο να πλησιάσω κρυφά και για το λόγο αυτό, απλά προχώρησα ανοιχτά μπροστά από το οχυρό και άφησα τους πολεμιστές να με πιάσουν.

Με οδήγησαν μπροστά στον αδερφό της. Βρισκόταν μαζί της και φαινόταν σε άσχημη κατάσταση. Τα κόκκινα μάτια του με τους μαύρους κύκλους κάτω από τα μάτια και η θλίψη που τα πλαισίωνε μαρτυρούσε ότι η αδερφή του δεν ήταν σε καλή κατάσταση.

-«Άλιστερ, τι θέλεις εδώ;» αποκρίθηκε κάπως εξουθενωμένος.

-«Ήρθα να δω την Σεσίλια.»

-«Πως τολμάς; Τόσο καιρό πολεμάς εναντίον της! Τώρα σε έπιασε ο πόνος;» αναφώνησε πιάνοντάς με από το γιακά.

-«Ήξερε ότι θα ήμασταν εχθροί. Μου το είχε πει και όμως με έβαλε να υποσχεθώ για τη ζωή μου.» αποκρίθηκα. Ο Άντριαν Λούπιν σωριάστηκε στην καρέκλα του στρατηγείου.

-«Έχω το αντίδοτο.» ψέλλισα και με κοίταξε με έκπληξη.

-«Λιποτάκτησες!»

-«Κάτι τέτοιο.» απάντησα χαμογελώντας πονηρά.

-«Αν είναι παγίδα...» αποκρίθηκε με απειλητικό τρόπο.

-«Δεν είναι. Εμπιστεύσου με!» τον διέκοψα. Η απελπισία που τον τύλιγε δεν του έδινε άλλα περιθώρια. Τελικά, με έλυσε και με άφησε να τον ακολουθήσω ως το δωμάτιό της.

Μόλις εισήλθα στην κάμαρα, η έντονη μυρωδιά των βοτάνων εισήλθε στα ρουθούνια μου. Πλησίασα το κρεβάτι της. Βρισκόταν εκεί αδύναμη και χλωμή να παλεύει με το δηλητήριο.

Κάτω από το φαρδύ πουκάμισο που φορούσε μπορούσα να δω τους επιδέσμους που τύλιγαν ένα ακόμη τραύμα στο πλευρό της και έσφιξα τις γροθιές μου. Δεν της ταίριαζε αυτή η εικόνα.

Η Σεσίλια Έμεραλντ Λούπιν ήταν περήφανη, απαθής, αγέρωχη και μεγαλόπρεπη. Ήταν μια βασίλισσα.

-«Σεσίλια, έχεις επισκέψεις.» ψιθύρισε στο αυτί της ο αδερφός της.

Με κόπο άνοιξε τα μάτια της ενώ ανάσαινε βαριά. Ο Άντριαν σκούπισε με ένα ύφασμα τον ιδρώτα της. Μου έδωσε τη θέση του και γονάτισα δίπλα της.

Τα χρονικά της ΓαίαUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum