Κανείς δεν περίμενε ότι ο πόλεμος με το βορρά θα διαρκούσε δύο χρόνια. Δύο χρόνια όπου η αυτοκρατορία βρισκόταν συνεχώς στα πρόθυρα οικονομικής κατάρρευσης. Δύο χρόνια υψηλής φορολογίας, συνεχούς στρατολόγησης, μεγάλων δαπανών και ανύπαρκτης ανάπτυξης.
Δύο χρόνια με το αίμα των στρατιωτών να ποτίζουν τα βόρεια χώματα και τα κουφάρια τους να γίνονται λίπασμα ή τροφή για τα όρνια. Δύο χρόνια και η αυτοκράτειρα δεν έδειχνε να θέλει να υποχωρήσει.
Αυτός ο πόλεμος πλήγωνε το κύρος και το γόητρο της αυτοκρατορίας αλλά και το δικό της. Δεν περίμενε ότι ένα μικρό δουκάτο μπορούσε να αντέξει δύο χρόνια απέναντι σε μια ισχυρή δύναμη. Δεν περίμενε ότι οι στρατιώτες του βορρά ήταν θηρία που μάχονταν με νύχια και με δόντια και φυσικά δεν περίμενε ότι στο βορρά ζούσε ένας Δαίμονας. Ένας Λευκός Δαίμονας που προστάτευε ανθρώπους και γη.
Για να πω την αλήθεια, ούτε εγώ το περίμενα. Υπολόγιζα ότι οι Λούπιν θα άντεχαν το πολύ μερικούς μήνες και ίσως ανάγκαζαν την αυτοκρατορία να έρθει σε διαπραγματεύσεις. Όμως ήταν μεγάλη έκπληξη, όταν οι μάχες συνεχίζονταν και συνεχίζονταν και δεν είχαν σταματημό.
Η αυτοκράτειρα είχε μεγάλη υπομονή στην αρχή, καθώς δεν ήθελε να υποτιμήσει τον αντίπαλό της. Όταν όμως περνούσαν οι μήνες χωρίς καμία νίκη έναντι του εχθρού, άρχισε να χάνει την ψυχραιμία της και να φωνάζει στους στρατηγούς της.
Ακόμη και ο νεαρός δούκας έλαβε την οργή της με την «ανικανότητά» του να αντιμετωπίσει τον εχθρό. Πάνω στο πρώτο χρόνο, αποφάσισε να οδηγήσει εκείνη τον στρατό στη μάχη.
Πλέον τρία μέτωπα είχαν ανοίξει βορειοανατολικά της αυτοκρατορίας Άργκια και νότια του δουκάτου Λούπιν. Όμως εκείνο που είχε τραβήξει την προσοχή της αυτοκράτειρας ήταν το μέτωπο όπου βρισκόταν η πριγκίπισσα των Λούπιν, Σεσίλια Έμεραλντ Λούπιν.
Πλέον η αυτοκράτειρα μπορούσε να δει με τα ίδια της τα μάτια πως μαχόταν ένας Δαίμονας. Πλέον, μπορούσε να καταλάβει ότι ο δούκας Άλιστερ δεν ήταν ανίκανος, ούτε έδειχνε χάρη απέναντι στον εχθρό. Απλά ήταν αδύνατον να προσπελάσει τις ισχυρές άμυνες και να αντιμετωπίσει τις σφοδρές επιθέσεις της.
Η αυτοκράτειρα προσπάθησε με ένα σωρό στρατηγικές να μειώσει την δύναμη του αντιπάλου με μια από αυτές να χτυπάει τα άλλα δύο μέτωπα προκειμένου να ανοίξει μια δίοδο προς το εσωτερικό του δουκάτου. Όμως η στρατηγική εκείνη απέτυχε.
ESTÁS LEYENDO
Τα χρονικά της Γαία
Ficción históricaΌταν μια γυναίκα, καθηγήτρια βοτανολογίας σε πανεπιστήμιο του Λονδίνου του Μεσαίωνα επιδεικνύει υψηλή ευφυΐα και προοδευτικότητα, κατηγορείται ως μάγισσα και καίγεται στην πυρά. Όμως αυτό δεν είναι το τέλος αλλά η αρχή. Από τύχη ή θεϊκή παρέμβαση...