Ίππευε το λευκό της άλογο και προπορευόταν. Ένα τάγμα Λούπιν ήταν η συνοδεία της καθώς επέστρεφε από το πεδίο της μάχης, έχοντας αιχμαλωτίσει τον αρχιστράτηγο και τους αξιωματικούς. Βρίσκονταν στο τέλος της συνοδεία αλυσοδεμένοι πάνω σε μια άμαξα.
Ίππευα πίσω της πάνω σε ένα μαύρο άλογο. Δεν ανταλλάξαμε πολλές κουβέντες, άλλωστε δεν ήταν πρέπον με τους αξιωματικούς πίσω μου. Ήδη το γεγονός ότι ίππευα στο πλευρό της, σήμαινε ότι είχα αλλάξει πλευρά και ήμουν προδότης στα μάτια τους.
Καθώς περνούσαμε μέσα από τη Θέρια, μπορούσα να δω τη ζωή και τη βλάστηση να βρίσκονται στο παλιό τους μεγαλείο. Κατάφυτα λιβάδια και κατάσπαρτα χωράφια. Άρχισα να έχω μια υποψία που επιβεβαιώθηκε όταν συναντήσαμε τα πρώτα χωριά.
Οι χωρικοί είχαν μαζευτεί τους δρόμους και ζητωκραύγαζαν την αυτοκράτειρα, η οποία επέστρεφε πίσω νικήτρια. Υπήρχε αληθινός σεβασμός και θαυμασμός στα μάτια τους και όχι φόβος.
Μας πήρε μιάμιση μέρα να φθάσουμε στην Αστρίλ. Η πόλη είχε βγει το παλιό της μεγαλείο. Λαμπερή, ζωηρή και όμορφη. Είχε δίκαια τον τίτλο της πρωτεύουσας της αυτοκρατορίας.
Μόλις εισήλθαμε στην πόλη, οι ζητωκραυγές και οι επευφημίες ήταν ακόμη ισχυρότερες ενώ πέταλα λουλουδιών έπεφταν από τις ταράτσες των σπιτιών σαν απαλή μυρωδάτη βροχή. Δεν είχα ξαναδεί τέτοιο καλωσόρισμα σε μονάρχη, όσο ζούσα. Ρίγησα.
Στις πύλες του παλατιού, αντίκρισα ένα ακόμη γνώριμο πρόσωπο. Ο Άντριαν Ρόμαν Λούπιν μαζί με έναν στρατό υπηρέτες και στρατιώτες περίμενε. Μόλις περάσαμε την πύλη, όλοι υποκλίθηκαν ελαφρώς μπροστά της.
-«Άντριαν, ανέλαβε τους αιχμαλώτους.» αποκρίθηκε και πήδησε από το άλογό της, το οποίο παρέδωσε σε έναν σταβλίτη. Εκείνος έγνεψε θετικά ενώ έριξε το βλέμμα του προς το μέρος μας.
-«Ντομινίκ Ρέιβεν Άλιστερ, καλώς όρισες πίσω.» αποκρίθηκε με ένα πλατύ χαμόγελο.
-«Άντριαν Ρόμαν Λούπιν, καλώς σε βρήκα.» απάντησα. Όμως το χαμογελαστό πρόσωπό του σοβάρεψε απότομα.
-«Θα έπρεπε να ήσουν στη θέση των αιχμαλώτων.» είπε και συνοφρυώθηκα. Είχε δίκιο.
-«Άντριαν.» ακούστηκε προειδοποιητική η φωνή της Σεσίλια. Εκείνος αναστέναξε και έπειτα την ακολούθησε καθώς εισερχόταν στο παλάτι.
-«Έλαβα μήνυμα από τον Σίλας Περλ. Αιχμαλώτισε τον αυτοκράτορα. Θα βρίσκονται στην Αστρίλ σε δύο εβδομάδες.» αποκρίθηκε και έμεινα έκπληκτος.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Τα χρονικά της Γαία
Tarihi KurguΌταν μια γυναίκα, καθηγήτρια βοτανολογίας σε πανεπιστήμιο του Λονδίνου του Μεσαίωνα επιδεικνύει υψηλή ευφυΐα και προοδευτικότητα, κατηγορείται ως μάγισσα και καίγεται στην πυρά. Όμως αυτό δεν είναι το τέλος αλλά η αρχή. Από τύχη ή θεϊκή παρέμβαση...