Επιστρέφοντας στο δουκάτο Άλιστερ από τις Δυτικές Κοιλάδες μετά από δύο μήνες, έλαβα αμέσως τα νέα για την επιδημία που είχε εξαπλωθεί στο βασίλειο.
Παρόλο που είχαν κόψει τις διεξόδους του δουκάτου Λούπιν, εμφανίστηκαν κρούσματα και στην πρωτεύουσα Άστριλ και έξω από αυτήν. Δεν χρειάστηκαν περισσότερες από μερικές μέρες για να ξεσπάσει χάος.
Όμως το ευχαριστήθηκα. Τα δόλια σχέδιά τους είχαν γυρίσει μπούμερανγκ και τώρα σαν τρομαγμένα ποντίκια, είχαν κλειστεί στο παλάτι.
Έδωσα μερικές εντολές για την ασφάλεια του δουκάτου Άλιστερ ενώ ζήτησα ενημέρωση για την κατάσταση που επικρατούσε στο δουκάτο των Λούπιν.
****
Ήταν η δεύτερη φορά που μπροστά στα μάτια μου ξετυλιγόταν το ταλέντο και η ευφυΐα της πριγκίπισσας των Λούπιν. Ήταν πλέον γεγονός πόσο χαρισματική ήταν.
Όταν είχε μαζέψει όλους τους γιατρούς του δουκάτου στη βίλα, δεν ήξερα τι να περιμένω, ειδικά όταν είχε μετατρέψει τα κελάρια της βίλας σε εργαστήρια βοτανολογίας.
Το χειρότερο ήταν ότι αντί να παίζει με φόρμουλες και να πειραματίζεται με διάφορα βότανα για να αντιμετωπίσει την αρρώστια που είχε ξεσπάσει στο δουκάτο, είχε αναπτύξει και συντηρούσε μούχλα.
Ναι, μούχλα!!!
Έπειτα, χρησιμοποιώντας κάποιες περίεργες τεχνικές και άλλα απλά βότανα, δημιούργησε ένα υγρό, που ούτε εγώ, ούτε οι άλλοι γιατροί μπορούσαμε να κατανοήσουμε την χρήση του.
Έδωσε εντολές σε μεταλλουργούς να της φτιάξουν ένα περίεργο κατασκεύασμα που έμοιαζε με βελόνα πλεξίματος αλλά πιο λεπτή και μυτερή αλλά και κούφια.
Τη βελόνα αυτή εφάρμοσε σε ένα ξύλινο, από ξύλο καλαμιού, έμβολο. Εν τέλει, ρουφώντας μία ποσότητα από το μυστήριο υγρό μέσα στο έμβολο, τρύπησε το μπράτσο της πριγκίπισσας Στέφανι με τη βελόνα και εισήγαγε μέσα στο σώμα της το υγρό.
Έδωσε οδηγίες από τους γιατρούς, να παρατηρούν την κατάσταση της πριγκίπισσας και να καταγράφουν τις παρατηρήσεις τους.
Μπροστά στα έντρομα μάτια όλων, χρειάστηκαν τρεις μέρες για την πριγκίπισσα να αναρρώσει, η οποία βρισκόταν σε άσχημη κατάσταση, καθώς η ασθένειά της είχε προχωρήσει και διατηρούνταν ζωντανή, από το άλλο ευφυές παρασκεύασμα της δούκισσας.
ESTÁS LEYENDO
Τα χρονικά της Γαία
Ficción históricaΌταν μια γυναίκα, καθηγήτρια βοτανολογίας σε πανεπιστήμιο του Λονδίνου του Μεσαίωνα επιδεικνύει υψηλή ευφυΐα και προοδευτικότητα, κατηγορείται ως μάγισσα και καίγεται στην πυρά. Όμως αυτό δεν είναι το τέλος αλλά η αρχή. Από τύχη ή θεϊκή παρέμβαση...