47. Αλλαγή στρατηγικής

27 9 1
                                    

     Ένα περίεργο μήνυμα έφθασε στα χέρια μου από τον αδερφό μου, τον Άντριαν. Για αρχή, σκεφτόταν να ανακηρύξει βασίλειο, το δουκάτο Λούπιν μαζί με τις νέες περιοχές του βορρά.

Δεν είχα ιδιαίτερο πρόβλημα σε αυτό αλλά με το γεγονός ότι ήθελε να ανακηρύξει εμένα ως ηγέτη του νέου βασιλείου. Με πρόφαση ότι θα γινόμουν η νέα δούκισα εφόσον είχα κλείσει τα δεκαοχτώ πια, μπορούσα να γίνω και βασίλισσα.

Το δεύτερο περίεργο μέρος του μηνύματός του, αφορούσε πληροφορίες μίας αυτοκρατορίας στην δυτική Γαία, μαζί με τις υποψίες του για την πραγματική αιτία του πολέμου που είχε ξεσπάσει πριν δύο και παραπάνω χρόνια.

Διάβαζα το γράμμα του Άντριαν και ταυτόχρονα προσπαθούσα να σκεφτώ. Αν οι υποψίες του ήταν σωστές και ο Μέγας Αρχιερέας ήταν πρίγκιπας από την δυτική Γαία, τότε πολλά εξηγούνταν.

Εκείνο το άτομο ήταν αρκετά έξυπνο ώστε να μετατρέψει τους πάντες σε πιόνια. Από τους Άργκια, μέχρι την ίδια την Εκκλησία. Θυμόμουν ότι ο πρίγκιπας Έκτωρ από την Λευκάδια, περιέγραψε τον Μέγα Αρχιερέα ως αφελή και μαριονέτα στα χέρια των επισκόπων. Όμως ίσως να ήταν εκείνοι οι μαριονέτες.

Αυτό όμως έβαζε σε κίνδυνο το βορρά. Αν ο πρίγκιπας Έκτωρ δεν γνώριζε όλη την αλήθεια, τότε ο πρώτος πρίγκιπας άφηνε ανακριβείς πληροφορίες για τον αδερφό του.

Μέχρι στιγμής, η Λευκάδια δεν είχε κινηθεί αλλά θα το έκανε σύντομα. Η αυτοκράτειρα και η Εκκλησία έχαναν την ψυχραιμία τους. Δεν θα αργούσαν να βάλουν στον πόλεμο και την Λευκάδια.

Ευτυχώς η συναλλαγή με τον δεύτερο πρίγκιπα έγινε μυστικά και η δημιουργία χαρτιού λαμβάνει χώρα μέσα στο βασίλειο της Λευκάδια. Το καραβάνι που κάνει ταξίδια στη γη των βαρβάρων, δεν είναι κάτι ύποπτο. Όμως ίσως χρησιμοποιήσουν αυτόν τον τρόπο για να εισχωρήσουν στο δουκάτο.

Έστειλα ένα μήνυμα με τον Ζαλ, το λευκό γεράκι στον Άντριαν δίνοντάς του οδηγίες για το πώς να αντιμετωπίσει την κατάσταση.

Έπειτα, έριξα την προσοχή μου στο χάρτη που είχα μπροστά μου. Μετά από δύο χρόνια, το δουκάτο είχε επεκταθεί στον βορρά ενώ ταυτόχρονα διεξήγαγε πολέμους στο νότο. Σύντομα, θα γινόταν ορατή η οικονομική και στρατιωτική εξουθένωση. Πριν συμβεί αυτό, έπρεπε να δράσουμε.

Με ένα από τα εκπαιδευμένα γεράκια της Αζίρα, έστειλα μήνυμα στο ανατολικό μέτωπο με στρατηγό τον Ζακ Μέντιπους. Χρειαζόμουν όμως να τραβήξω την προσοχή της αυτοκράτειρας και τότε θυμήθηκα έναν τρόπο.

Τα χρονικά της ΓαίαDonde viven las historias. Descúbrelo ahora