Ποιος να το φανταζόταν ότι θα επιστρέφαμε ξανά σε αυτά τα κρύα χιονισμένα Βουνά του Λύκου. Αυτή τη φορά, μόνο ο άνεμος σφύριζε στις χιονισμένες κορφές.
Καθώς περνούσαμε από οικεία σημεία που κάποτε ήταν πεδία μάχης, αναπολούσα πως η πριγκίπισσα και το τάγμα της είχαν δείξει αντρεία και πυγμή απέναντι στις βάρβαρες φυλές.
Τώρα το ίδιο τάγμα προχωρούσε μέσα στο χιόνι μεταφέροντας μαζί του δύο μεγάλα κάρα. Όταν πλησιάσαμε το σημείο, του οποίου η είσοδος είχε κλειστεί από το ευφυές σχέδιο της πριγκίπισσας, όλοι ρίγησαν.
Τελικά, έδωσε διαταγή να ανοίξουν δρόμο μέσα από το χιόνι ξανά. Οι πολεμιστές δεν είχαν επιλογή από το να υπακούσουν.
-«Αζίρα, τα βουνά εδώ διαθέτουν γεράκια και αετούς. Ξεκίνα να εκπαιδεύεις τα πουλιά αγγελιοφόρους.» αποκρίθηκε κάποια στιγμή, όσο περίμενε να ανοίξει ο δρόμος μπροστά της και η νεαρή της ακόλουθος έμεινε κεραυνοβολημένη.
Παρόλα αυτά, δεν μπορούσε να φέρει αντίρρηση. Ήμουν κρυμμένη στις σκιές όπως πάντα και παρακολουθούσα όταν εκείνη και ο Σέντρικ Φροστ ορκίστηκαν υποταγή και αφοσίωση.
Όμως στο ταξίδι αυτό είχε πάρει μαζί της και εκείνον τον πολεμιστή που είχε πιάσει αιχμάλωτο. Στους μήνες που βρισκόταν στο δουκάτο Λούπιν, γύμναζε το κορμί του, αλλά δεν είχε πει κουβέντα.
Χρειάστηκαν κάμποσες μέρες να σχηματιστεί ένα πέρασμα μέσα στο χιόνι, ικανό να αφήσει τα κάρα να περάσουν. Κάπως έτσι ξεκίνησε η κατάβαση των βουνών αλλά από την άλλη πλευρά τους.
Το χιόνι είχε καλύψει μεγάλο μέρος της πεδιάδας που απλωνόταν πέρα από τα βουνά. Μέχρι εκεί που έφθανε το μάτι υπήρχε μόνο χιόνι. Το κρύο ήταν επίσης τσουχτερό και όλοι είχαν τυλιχτεί σε παχιές γούνες.
Η κατάβαση από τα βουνά μας πήρε τέσσερις μέρες, όμως μπροστά μας ανοιγόταν μια τεράστια έκταση από χιόνι. Το ταξίδι μας ήταν ακόμη μακρύ.
Στο διάστημα αυτό, η μικρή Αζίρα ακολούθησε τις εντολές της πριγκίπισσας και με τη βοήθεια του λευκού γερακιού, έπιασε ένα ακόμη γεράκι και ξεκίνησε την εκπαίδευση.
Περιττό να πω ότι ο Άλμπους, ο λύκος ακολουθούσε επίσης την πριγκίπισσα σε αυτό το ταξίδι, άλλωστε επέστρεφε πίσω στα λημέρια του.
Δύο εβδομάδες μετά, καταφέραμε να διακρίνουμε καπνό στον ορίζοντα. Ο καπνός προερχόταν από φωτιά και η φωτιά από τους ανθρώπους. Κάποιου είδους καταυλισμός βρισκόταν μπροστά μας και μάλλον επρόκειτο για κάποια από τις βάρβαρες φυλές.
ESTÁS LEYENDO
Τα χρονικά της Γαία
Ficción históricaΌταν μια γυναίκα, καθηγήτρια βοτανολογίας σε πανεπιστήμιο του Λονδίνου του Μεσαίωνα επιδεικνύει υψηλή ευφυΐα και προοδευτικότητα, κατηγορείται ως μάγισσα και καίγεται στην πυρά. Όμως αυτό δεν είναι το τέλος αλλά η αρχή. Από τύχη ή θεϊκή παρέμβαση...