Δεν περίμενα ότι μετά την αποκάλυψη που έγινε με την υγεία του Άντριαν, οι γονείς μου ανακοίνωσαν τον αρραβώνα μου. Ήμουν μόλις πέντε χρονών.
Ούτε καν στην προηγούμενη ζωή μου δεν είχα αρραβωνιαστεί. Δεν είχα καν νιώσει το σκίρτημα του έρωτα καθώς βυθιζόμουν στα επιστημονικά βιβλία και την έρευνα. Κλεισμένη πάντα σε ένα γραφείο, δεν άφησα τον εαυτό μου να χαρεί ότι χαίρονταν οι άλλες κοπέλες της ηλικίας μου.
Τώρα θα αρραβωνιαζόμουν από τα πέντε μου. Όταν θα λάμβανε χώρα το ντεμπούτο μου στην αριστοκρατική κοινωνία, δηλαδή όταν θα γινόμουν «ενήλικας», θα γινόταν και ο γάμος.
Ο δούκας δεν φαινόταν ιδιαίτερα χαρούμενος παρόλο που είχε πάρει την απόφαση μαζί με τη σύζυγό του. Παρόλο που καταλάβαινα ότι το έκαναν για την ασφάλειά μου, καθώς είχα δείξει υπερβολικό ταλέντο, δεν μου άρεσε που αποφάσιζαν άλλοι για μένα.
Δεν μου άρεσε στην προηγούμενη ζωή μου και δεν μου άρεσε σε αυτήν. Δεν ξέρω αν φάνηκε στο πρόσωπό μου η δυσαρέσκειά μου, αλλά τα βλέμματα των γονιών μου χαμήλωσαν από ντροπή, όταν με αντίκρισαν κατάματα.
****
Μόλις έναν μήνα αργότερα, έφθασαν κάρα γεμάτα με δώρα αρραβώνα από τον οίκο Άλιστερ μαζί με τον αρχιδούκα και τον γιο του. Είχαν έρθει για να τελέσουμε τον αρραβώνα, που στην ουσία απλά θα υπογράφαμε κάποιο συμφωνητικό.
Η Σόφι με είχε ξυπνήσει από νωρίς το πρωί εκείνη τη μέρα, προκειμένου να με ετοιμάσει για τον «αρραβώνα». Όμως ήμουν πέντε χρονών! Τι είδους προετοιμασία χρειαζόμουν;
Παρόλα αυτά, έκανα ένα αρωματικό μπάνιο, φόρεσα ένα από τα πιο όμορφα φορέματα που είχα στο χρώμα του κυανόλευκου, η Σόφι μου χτένισε τα μακριά λευκά μαλλιά μου σε ένα κομψό και όμορφο χτένισμα και δεν παρέλειψε να με καλλωπίσει ελαφρά.
Ακόμη και ο Άντριαν είχε σηκωθεί από το κρεβάτι του για να υποδεχτεί τον αρχιδούκα Άλιστερ.
Όλη η οικογένεια, βρισκόμασταν στην είσοδο της βίλας, όταν το κάρο των επισκεπτών κατέφθασε. Ένας υπηρέτης κομψά ντυμένος άνοιξε την πόρτα και πρώτος αποβιβάστηκε ο αρχιδούκας, Φέρδιναρντ Μόργκαν Άλιστερ.
Ένας άντρας γύρω στα σαράντα, με κοντά μαύρα μαλλιά και μαύρα μάτια. Υπήρχε και μια ουλή κάτω από το δεξιό του μάτι, ίσως κάποιο αναμνηστικό από κάποια μάχη. Είχε αετίσια μύτη και επιβλητικά ζυγωματικά, που καλύπτονταν από ένα αραιό μούσι ενώ το βλέμμα του ήταν βαθύ και εξεταστικό.
ESTÁS LEYENDO
Τα χρονικά της Γαία
Ficción históricaΌταν μια γυναίκα, καθηγήτρια βοτανολογίας σε πανεπιστήμιο του Λονδίνου του Μεσαίωνα επιδεικνύει υψηλή ευφυΐα και προοδευτικότητα, κατηγορείται ως μάγισσα και καίγεται στην πυρά. Όμως αυτό δεν είναι το τέλος αλλά η αρχή. Από τύχη ή θεϊκή παρέμβαση...