Η πριγκίπισσα των Λούπιν ήταν συνεχώς απασχολημένη ενώ τις περισσότερες ώρες της ημέρας εξορμούσε στο δουκάτο προκειμένου να δει τον τρόπο και την ποιότητα ζωής των κατοίκων του.
Την ακολουθούσε πάντα ένα μικρό τάγμα που αποτελούσε την προσωπική της φρουρά, ενώ εγώ και ο Σέντρικ Φροστ δεν αφήναμε το πλευρό της. Για να πω την αλήθεια, δεν είχαμε κάποια ιδιαίτερη χρησιμότητα, παρόλα αυτά, την ακολουθούσαμε στις εξορμήσεις της.
Η πριγκίπισσα επισκεπτόταν μικρά χωριά και μιλούσε με τους χωρικούς χωρίς ιδιαίτερο πρόβλημα, παρόλο που είχε αριστοκρατικό αίμα. Άκουγε ιστορίες για την καθημερινότητά τους, τα προβλήματά τους και τις ανάγκες τους. Μέχρι και τις προσωπικές του ιστορίες άκουγε.
Παρόλο που το ψυχρό και σοβαρό βλέμμα της ήταν κάπως επιβλητικό και απρόσιτο στην αρχή, όταν η άλλη πλευρά καταλάβαινε ότι η πριγκίπισσα ήταν πρόθυμη να ακούσει, άφηναν το φόβο στην άκρη και μιλούσαν ελεύθερα.
Έπειτα, επέστρεφε στη βίλα των Λούπιν και μελετούσε. Πλέον ένας καινούργιος καθηγητής είχε φθάσει και περνούσε χρόνο μαζί του αν και η πριγκίπισσα ενδιαφερόταν περισσότερο για τα βιβλία που είχε φέρει μαζί του εκείνο το άτομο.
Φυσικά, έβρισκε χρόνο για την προσωπική της σωματική εξάσκηση. Το πρόγραμμά της ήταν γεμάτο και σχεδόν ασφυκτικό αλλά δεν έδειχνε να παραπονιέται.
****
Η Σεσίλια στεκόταν μπροστά από το γραφείο μου περιμένοντας να διαβάσω όλη την αναφορά που μου είχε φέρει.
Αυτήν την στιγμή, διάβαζα μια απίστευτη μεταρρύθμιση που ήθελε να κάνει και θα έφερνε ένα σωρό αλλαγές στο δουκάτο.
Ήθελε να εγκρίνω έναν νόμο στο δουκάτο για υποχρεωτική μόρφωση των παιδιών. Αριθμητική, ανάγνωση και γραφή θα ήταν τα κυρίως μαθήματα. Όλα τα παιδιά είτε αυτά ήταν γόνοι αριστοκρατών, είτε παιδιά των απλών πολιτών, θα έπρεπε να έχουν μια υποχρεωτική περίοδο μόρφωσης.
Σήκωσα το βλέμμα μου από το έντυπο και την κοίταξα κατάματα.
-«Τι θα πετύχεις με αυτό;»
-«Καλύτερο τρόπο ζωής για τους ανθρώπους του δουκάτου. Παράλληλα, δίνοντάς τους τα σωστά εφόδια, θα αυξήσουμε το βαθμό κατανόησης ως προς τις εμπορικές τους συναλλαγές. Κάποιοι μπορεί να παρασυρθούν και να ακολουθήσουν τη ζωή του λογίου ενώ στην πλειοψηφία θα έχουν αναπτύξει την ικανότητα της ισχυρής κρίσης.» απάντησε με αυτοπεποίθηση και σιγουριά κοιτώντας με κατάματα.
BẠN ĐANG ĐỌC
Τα χρονικά της Γαία
Tiểu thuyết Lịch sửΌταν μια γυναίκα, καθηγήτρια βοτανολογίας σε πανεπιστήμιο του Λονδίνου του Μεσαίωνα επιδεικνύει υψηλή ευφυΐα και προοδευτικότητα, κατηγορείται ως μάγισσα και καίγεται στην πυρά. Όμως αυτό δεν είναι το τέλος αλλά η αρχή. Από τύχη ή θεϊκή παρέμβαση...