Είχα μείνει κεραυνοβολημένος στη θέση μου, ενώ ο αρχιδούκας Άλιστερ γελούσε τρανταχτά δίπλα μου. Η Αντέλ μετά την πρώτη έκπληξη, είχε ένα εύθυμο χαμόγελο ικανοποίησης στο πρόσωπό της.
Είχαμε μόλις λάβει βασιλικό διάταγμα για την παύση των πυρών. Η Ροζάρια θα έμπαινε σε διαπραγματεύσεις με την Αζαλέντα, καθώς υπήρχε ανάγκη για την εισαγωγή ενός βοτάνου που υπήρχε μόνο στην Αζαλέντα, για την παρασκευή φαρμάκου για την αντιμετώπιση επιδημίας στη Ροζάρια.
Δεν περίμενα κάτι τέτοιο ειδικά μετά από μόλις έξι μήνες πολέμου. Το πιο εκπληκτικό ήταν ότι το φάρμακο αυτό είχε παραχθεί στο δουκάτο Λούπιν. Είχα λάβει ανάλογο μήνυμα από τον Άντριαν, στο οποίο ανέφερε ότι η Σεσίλια ήταν υπεύθυνη για την παύση του πολέμου.
-«Η τύχη μου ήταν μεγάλη να δεχτώ την πρόταση να συγγενεύσουμε, δούκα Λούπιν. Φαίνεται πως η πριγκίπισσα των Λούπιν είναι τρομερά χαρισματική!!!» αποκρίθηκε ο αρχιδούκας Άλιστερ φανερά ικανοποιημένος.
-«Η Σεσίλ μου είναι ξεχωριστό πλάσμα.» αποκρίθηκε με καμάρι η Αντέλ.
-«Όμως η Αζαλέντα θα βρει ευκαιρία να πάρει το αίμα της πίσω.» ψέλλισα αλλά εκείνοι οι δύο με κοίταξαν με ένα πονηρό βλέμμα. Στην πραγματικότητα, είχε κάθε δικαίωμα. Λίγη παρενόχληση προς τη Ροζάρια, ίσως να κατεύναζε την οργή της.
Μία εβδομάδα αργότερα ακούσαμε την βασιλική διαταγή να αποσυρθούν τα στρατεύματα από το νότο. Μπορούσαμε επιτέλους να γυρίσουμε πίσω.
Όσο για τις διαπραγματεύσεις, υπήρχαν διάφοροι όροι αλλά ο κυριότερος ήταν η ανταλλαγή του πρίγκιπα Ζακ Μέντιπους με μεγάλες ποσότητες κίτρινης αζαλέας. Μάλιστα μια τελευταία διαταγή από τον βασιλιά, ήταν να επιβλέψω την ανταλλαγή ώστε να μην συμβεί κάποιο απρόοπτο.
Τελικά, έφθασε αποστολή από την Άστριλ, όπου μετέφερε τον ταλαιπωρημένο και αδύναμο πρίγκιπα. Τον παρέδωσαν στην δικαιοδοσία μου.
Στο βλέμμα του πρίγκιπα υπήρχε θυμός, αγανάκτηση και μίσος. Δεν τον κατηγορούσα. Σκότωσαν την αδερφή του κάτω από τη μύτη του και ο δολοφόνος είχε μείνει ατιμώρητος. Ταυτόχρονα, είχαν φυλακίσει και τον ίδιο για έξι μήνες στα μπουντρούμια του παλατιού μετατρέποντάς τον σε παιχνίδι των βασιλικών γόνων.
Σίγουρα εκείνα τα κακομαθημένα και ανεγκέφαλα όντα δεν περίμεναν αυτήν την ανατροπή και είχαν προκαλέσει ένα σωρό βασανιστήρια πάνω στο σώμα του πρίγκιπα. Σχεδόν ήθελα να απολογηθώ εκ μέρους του βασιλείου μου.
ESTÁS LEYENDO
Τα χρονικά της Γαία
Ficción históricaΌταν μια γυναίκα, καθηγήτρια βοτανολογίας σε πανεπιστήμιο του Λονδίνου του Μεσαίωνα επιδεικνύει υψηλή ευφυΐα και προοδευτικότητα, κατηγορείται ως μάγισσα και καίγεται στην πυρά. Όμως αυτό δεν είναι το τέλος αλλά η αρχή. Από τύχη ή θεϊκή παρέμβαση...