Ήταν μία ακόμη αιματηρή μέρα στο πεδίο της μάχης. Τα σπαθιά μου αφαιρούσαν ζωές, έχυναν αίμα, διαμέλιζαν κορμιά. Για ώρες ολόκληρες μαχόμουν με το στρατό των Λούπιν τις αντίπαλες δυνάμεις.
Όταν έπεσε το δειλινό, οι δύο στρατοί αποσύρθηκαν στα στρατόπεδά τους. Άφησα τον σερ Σέντρικ υπεύθυνο του στρατοπέδου καθώς έπρεπε να επιστρέψω στο οχυρό. Σε λιγότερο από τέσσερις ώρες θα λάμβανε χώρα η τελετή στέψης.
Μόλις πάτησα το πόδι μου μέσα στο οχυρό, η Σόφι που με περίμενε στην πύλη, με άρπαξε από το χέρι και με οδήγησε στα προσωπικά μου διαμερίσματα. Έπρεπε να κάνω μπάνιο με αρωματικά έλαια και να φορέσω την βασιλική φορεσιά που είχε φτιάξει αυτοπροσώπως η σύζυγος του Άντριαν.
Όταν έβγαλα τα ρούχα μου, τα μάτια της Σόφι βούρκωσαν. Αυτά τα δύο χρόνια πολέμου δεν με είχαν αφήσει χωρίς σημάδι. Υπήρχαν περιορισμοί στο ανθρώπινο σώμα ενώ ήταν λογικό ότι αν ορμάς μέσα στο πεδίο της μάχης με δεκάδες στρατιώτες να σε περικυκλώνουν, δεν θα αποφύγεις να τραυματιστείς και εσύ.
Η Σόφι άρχισε να τρίβει απαλά το κορμί μου. Έκανε ότι καλύτερο μπορούσε με τα βαρέλια νερού που είχαν έρθει στην κάμαρά μου αφού δεν είχαμε τις ανέσεις της βίλας και της μαρμάρινης μπανιέρας.
Η βασιλική φορεσιά με περίμενε σε ένα άλλο δωμάτιο. Δεν επρόκειτο για κάποιο φανταχτερό φόρεμα, άλλωστε αυτές ήταν οι οδηγίες μου. Αντίθετα, η φορεσιά μου έμοιαζε με αντρική ενδυμασία στα χρώματα της σημαίας των Λούπιν. Ήταν λευκή με χρυσά κουμπιά και άλλες λεπτομέρειες ενώ μια μπλε κάπα ολοκλήρωνε την απλή βασιλική αλλά μεγαλόπρεπη ενδυμασία.
Τέλος, η Σόφι είχε αναλάβει τον καλλωπισμό και τα μαλλιά μου. Καθώς η φορεσιά ήταν απλή, το χτένισμα θα ήταν επίσης απλό αλλά όχι αδιάφορο. Η Σόφι είχε ταλέντο σε αυτόν τον τομέα.
Όσο ετοιμαζόμουν, η δεξίωση είχε ήδη ξεκινήσει στην άλλη άκρη του οχυρού. Οι αριστοκράτες και μερικοί πολίτες θα ήταν παρόντες. Η Σόφι είχε βρει μερικούς ντόπιους μουσικούς οργανοπαίχτες ενώ ενδυνάμωσε το προσωπικό της κουζίνας με ντόπιες γυναίκες από τα κοντινά χωριά.
Πολεμιστές Λούπιν στέκονταν σε κάθε γωνιά του οχυρού αλλά και μέσα στην αίθουσα της δεξίωσης και ήταν υπεύθυνοι για την ασφάλεια των επισκεπτών μας.
Μόλις τέλειωσαν οι ετοιμασίες πάνω μου, με τη Σόφι και την Αζίρα που τόση ώρα είχε καθήκοντα βοηθού της Σόφι, εξήλθαμε από την κάμαρά μου με κατεύθυνση προς την αίθουσα δεξίωσης.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Τα χρονικά της Γαία
Tarihi KurguΌταν μια γυναίκα, καθηγήτρια βοτανολογίας σε πανεπιστήμιο του Λονδίνου του Μεσαίωνα επιδεικνύει υψηλή ευφυΐα και προοδευτικότητα, κατηγορείται ως μάγισσα και καίγεται στην πυρά. Όμως αυτό δεν είναι το τέλος αλλά η αρχή. Από τύχη ή θεϊκή παρέμβαση...