60. Νέμεσις των θεών.

31 9 2
                                    

Θα ήταν η πρώτη φορά που ο στρατός θα χρησιμοποιούσε τη μαύρη σκόνη και για το λόγο αυτό, αντί να βρεθώ στην πρώτη γραμμή, οπισθοχώρησα πίσω στους καταπέλτες. Από εκεί θα έδινα οδηγίες για το πώς να λειτουργήσουν τους καταπέλτες αλλά και πώς να χρησιμοποιήσουν τη μαύρη σκόνη.

Προτού γίνει αυτό, ο αντίπαλος στρατός έπρεπε να πλησιάσει περισσότερο μέσα στην εμβέλεια των καταπελτών και για το λόγο αυτό η πρώτη σύγκρουση ήταν αναπόφευκτη.

Ο αγγελιοφόρος που είχα στείλει να ανάψει τα αίματα είχε επιστρέψει. Ήταν ελαφρώς ταλαιπωρημένος από την άξεστη συμπεριφορά των αντιπάλων του. Όμως είχε ολοκληρώσει την αποστολή του επιτυχώς.

Αυτή τη φορά, ο Έγκαρ ήταν εκείνος που καθοδήγησε τον στρατό μέσα στη μάχη. Χρειαζόταν όση περισσότερη εμπειρία μπορούσε να αποκτήσει καθώς μέχρι τώρα είχε δώσει μικρού σκέλους μάχες.

Ο σερ Σέντρικ είχε μείνει πίσω να δίνει εντολές και οδηγίες και ακόμη πιο πίσω εγώ. Προσπαθούσα να οργανώσω τους στρατιώτες που είχαν αναλάβει τους καταπέλτες. Δεν έφθανε μόνο να έριχναν μόνο μία φορά αλλά και οι πέντε έπρεπε να ρίχνουν βολές, ο ένας μετά τον άλλον. Σε συγχρονισμένη επίθεση.

Πρόσεξα τον καθηγητή Λευκάδιο που ανέβηκε σε ένα υπερυψωμένο βήμα κρατώντας στα χέρια του ένα μεγάφωνο. Σύντομα θα πλησίαζε η ώρα να τελειώσουμε αυτόν τον πόλεμο πριν καν αρχίσει.

****

Ήταν η πρώτη αληθινή και δύσκολη μάχη του στόλου. Παρόλο που είχαν αντιμετωπίσει πειρατές προκειμένου να αποκτήσουν ευχέρεια και εμπειρία πάνω στο πλοίο, ένας πειθαρχημένος και έμπειρος στρατός ήταν διαφορετικού είδους αντίπαλος.

Η σύγκρουση ήταν μετωπική εμβολίζοντας το ένα πλοίο το άλλο. Με αυτόν τον τρόπο, άντρες του ενός πηδούσαν στο κατάστρωμα του αντιπάλου και ξεκινούσε με αυτόν τον τρόπο μια αιματηρή μάχη.

Όταν έστειλα μήνυμα στην άλλη πλευρά για το συμβάν με τον στρατηγό Ιλιντόρ, δεν έδειχναν να αλλάζουν γνώμη, ούτε καν όταν απείλησα τη ζωή του. Παρόλο που εντόπισα βλέμματα ανησυχίας, ο καπετάνιος τους ήταν σκληρός άντρας.

Ο αντίπαλος στόλος άρχισε να αποκτάει έδαφος, αλλά δεν σήμαινε ότι δεν κινδύνευε.

Με την επόμενη διαταγή μου, οι στρατιώτες εμφάνισαν ακόμη περισσότερο μένος μέσα τους και συνέχισαν να μάχονται με νύχια και με δόντια. Η ήττα δεν ήταν επιλογή ενώ ακόμη δεν είχα βάλει σε εφαρμογή το σχέδιό της.

Τα χρονικά της ΓαίαHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin