39. B ö l ü m.

19.4K 978 279
                                    

O gece, Lahza'yı bayılttıktan sonra bir otele bırakmıştı. Yatağa bıraktığında bir süre izlemiş ve belki hatırlar diye bir kağıda sadece M harfi yazıp, veda ederek gitmişti. Tabi kızın uyanınca verdiği tepkiyi merak ettiği için kendi otel odasına geçmiş ve kızın odası kamera ile izlendiği için bilgisayarından kızı izlemişti. Uyanınca verdiği tepkileri, hatırlayıp hatırlamayacağını görmek için.

Şarabını yudumlayarak koltuğunda otururken kızın her hareketini izlemişti. Kız önce sabaha karşı iniltilerle uyanmış, elini ensesini sıktığı yere koymuştu. Kızın canını yaktığı için kendini küfür etmişti tabi. Fakat bayıltması için mecburdu.

Kız, sandığı gibi geceyi ve kendisini hatırlamamıştı. Öyle içmişti ki değil adını, kendisini dâhi unutmuştu. Hatta aynanın karşısına geçtiğinde boynundaki kızarıkları görünce geceyi biriyle geçirdiğini anlamıştı.

"Ah ,pislik herif. Nasıl da boynumu morartmış," diye söylenmelerini, içkisini yudumlayarak izlemişti; tabi hoşuna giden bir sırıtış ile.

"Kesin o şey olmuştur. O şeyi yaptıysak hamile kalma ihtimalim var. Hemen, doğum kontrol hapı almam lazım. Yoksa yanarım ben."

Bu sözüne burukça gülümsetmişti. Tam da tahmin ettiği bir tepkiydi. İşte bu yüzden tam anlamıyla dokunmamıştı kıza. Sınırlarının zorlamış yine de kendini zor tutmuştu.

Masanın üzerine bıraktığı notu gördüğünde kaşlarını çatarak okumuştu.

"1 Ocağa bağlayan gece... 31 Aralık. 1 Ocak. Asla unutmayacağım Frezya. M."

Zihninde geceyi canlandırmaya çalıştığınız, hatırlamaya çalıştığını yüz ifadesinden anlarken kapı çalınmıştı. Üzerinize hızlıca giyinerek kapıyı açtığında kendisine verilen emri yerine getiren oda görevlisi yemek servisi masasındaki tepsiyle kapının arkasında durmuştu.

"Hanımefendi, beyefendi kahvaltı yapmanızı istedi."

Kızın şaşkın yüz ifadesine gülmemek için şarabından bir yudum alırken kızı izlemeye devam etti. Şaşkın ördek bakışlarıyla görevlinin içeriye girmesine izin vermişti. Görevli gittiğinde şaşkın bir ifadeyle söylenmişti.

"Adama bak. Kim, gece kulübünde tanışıp, geceyi alkol yüzünden birlikte geçirdiği kıza kuş sütünün eksik olmadığı bir kahvaltı gönderir ki?"

Kahvaltıklara bakışı ayrı bir komikti. Çilekli reçeli, çilekli sütü ve bir tabak çileği gördüğünde fal taşı gibi açılan gözlerini izlemek komedi filmlerine taş çıkartacak bir sahneydi. "Yuhhh. İnceliğe gel. Demek ki alalalede biriyle olmamışım. En azından kibar ve nazik."

Kahvaltıyı iştahla yapması... Gece çileği iştahla yiyişini hatırlatmıştı. Yemek yemeyi seven bir kızdı Lahza Lavia.

Kahvaltıyı bitirir bitirmez otelden çıkmasıyla kendi de çıkmıştı. Siyah film kaplı arabasının arka koltuğunda oturarak arabayı otelin karşı yolunda durdurmuştu. Arabanın camı siyah film kaplı olduğu için otelin önünde taksi bekleyen kız kendisini göremiyordu. Taksi bulana kadar kızı izlemişti.

İlk defa taksinin geç gelmesini istiyordu. Ne kadar geç gelirse kızı o kadar fazla izlerdi.

Fakat taksi geldiğinde kız sanki hissetmiştim gibi, arabayı hatırlar gibi arabaya dikmişti gözlerini. Açtığı kapıdan içeri binmemiş farkında olmadan gözlerinin içine bakıyordu.

KIRMIZI DÜŞHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin