Offf offf. Giriş yapmayı nasıl özlemişim. Bir haftadan iki gün fazla oldu ama nasıl özlemişimmmm.
Ay bu gün bizim için çok özel bir gün.
Çünkü bu gün 3 Mayıs.Yani Mesih Yıldıran'ın doğum günü. Henüz kitapta 3 Mayıs zamanını geçsekte, daha çok var olsa da bizim zamanımızda Mesih'in doğum günü.
Kalemimle var olan ve iyi ki yazdım dediğim bir karektersin sen Mesih. Çok garip bir karektersin. Kara kutu gibisin. Bambaşka birisin. Her kutu da başka bir yüzün var ama bir kutu var ki çoğunluğuna doyamamış bir çocuğun yüzü var. Elinde küçük bir uçak olan ve Pilotluk hayalleri kuran bir çocuğun hayalleri var.
Çiçek kız senin gerçekten de kaderin. Yıllar önce sen daha doğmadan önce bile kader sizin ağlarını örmüş ve ezelde bir araya getirmiş. Eh tabi kırmızı manyağı olsan da emin ol ki kanın ve ölümün anlam taşıdığı kırmızıyı sana aşk olarak işleyecek bu çiçek kız. Senin tabirinle kelebek kız
Yazmaktan asla pişman olmadığım karektersin. Öyle bir şey ki bu sanki Lahza ile gerçekte varsınız. Bazen gerçek olmadığınızı bilerek hüzünleniyorum. Ciddi ciddi oturup bunun için üzülüyorum. Çünkü sen aşkına çok saygı duyulacak bir adamsın.
Eh tabi sizi üzeceğim kitapta
Ama aşklarınınız daha da güçlenecek.
Sizi gerçekten çok sevdik. Kırmızı Düş ailesi olarak hepimizin kalbinde yer buldunuz.. özel bir yere sahip oldunuz.
Mesela bir çiçeğe ya da şaraba ya da çikolatalı görsek aklımıza siz geliyorsunuz. Nerede çilek ve Çiçek görsem Lahza geliyor. Nerede kırmızı renk görsem sen geliyorsun.
Bu senin Kırmızı Düş evreninde ilk doğum günün. Daha nice zamanlar doğum günün olacak. Daha çok kişi Kırmızı Düş ailesine katılacak ve seni tanıyarak doğum gününü kutlayacak.
Haydi buraya Mesih'i hatırlatan emojiler bırakalım hatıra olsun.
Bende şuraya bırakayım.❤️♾️❄️👨✈️✈️🍫🍷
Doğum günün kutlu olsun Kırmızıya tutkun olan kara gözlü adam️❤️
Ve 319 bin olduk. Daha çok büyüyor Kırmızı Düş ailesi. Daha çok kişiler ailemize katılıyor. 320bin sana bizden bir hediye olsun.🌸
Ayy bir de ilk defa kalın yazı stili ile yazdım. Ay nasıl olmuş? Yakışmış mı? Beğendiniz mi?
Sizleri bölüm ile baş başa bırakayım. Hatalarım varsa affola. Lütfen bu bölüme özel olarak yorumları patlatın ve her yorumunuz Mesih'e hediye olsun.❤️♾️
♾️
Kısa bir duşa girmiş, kendimi tüm sıkıntılardan arınmak için müzik açmıştım. Tek başıma kalmaktan, alışamama rağmen hoşlanmıyordum. Sıkılmayayım diye de müzik açmıştım ve uzun zaman sonra normal bir insan gibi birisiyle konuşup sohbet edebilme fırsatına ayrı seviniyordum. Duştan sonra da yemeğe uygun bir kıyafet seçmiştim. Yırtmaç detaylı, dizlerimin üstünde biten, balon kollu çiçek desenli, kalp yakalı olan drapeli mavi bir elbise seçmiştim. Saçlarımı da maşalandırarak hafif bir makyaj yapmıştım ama rujum oldukça çarpıcı bir kırmızı renkteydi. Kırmızı saçlarıma uyumla muhteşem duruyordu dudaklarımda. Zaten saçlarımı yarına kuaförde rendevu aldığım için rengini değiştirecektim. Alışmıştım bu renge ama onu hatırlatan hiç bir rengi hayatımda istemiyordum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KIRMIZI DÜŞ
Ficção GeralMesih Yıldıran. Namı değer Şah; Sınırsız ve Yıkılış şehrinin sahibi. Herkesin korkudan titrediği, Polis'in aleyhine tek bir delil bulamadığı illagal bir dünyanın Şah'ı olan bir adam düşünün. Aşkı kırmızının en tutkulu tonu. Saplantısı ölümüne bir s...