Part _26

15.4K 593 25
                                    

🌻ဇာမဏီ၏ချစ်ပုံပြင်🌻
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Part _26

အချိန်အခါမသင့် ရွာတဲ့မိုးအေးအေးကြောင့်ပတ်ဝန်းကျင်တစ်ခုလုံးစိမ့်ကာအေးနေပြီး သူထိုင်နေတဲ့ ကော်ဖီဆိုင်ရဲ့ airconကလည်းစိမ့်နေအောင်အေးနေလေသည်...သဘာဝအေးစိမ့်မှုနှင့်Gasထုတ်လွှတ်မှုကအေးစက်မှုနှစ်ခုပေါင်းထားတာတောင်သူ့ရင်ထဲကအပူကိုမငြှိမ်းသက်နိုင်ပေ....

နာရီလက်တံ ၂နာရီအတိအကျဖြစ်နေတာတောင်အတည်ကမရောက်လာသေး...သူ့မှာ အတည်ကိုစောင့်နေရင်းဘယ်လိုမေးရင်အဆင်ပြေမလဲဆိုတာကို စဥ်းစားနေရင်းအတည်ရောက်လာလေသည်....

"Sorry ဇာမဏီ ကိုကိုက သူငယ်ချင်းနဲ့Dateလို့ပြောနေတာကို လိုက်ပို့မယ်ချည်းလုပ်နေလို့  မနည်းလစ်ထွက်ရတာ"

"ဟာ sorry အတည်ရာ ညိုကိစ္စကျွန်တော်အရေးကြီးမေးစရာလေးရှိလို့  ကိုလင်းကိုလည်းမသိစေချင်လို့ပါ"

"ရတယ် ရတယ် လင်းနားလည်တယ်  အားနာမနေနဲ့"

"အတည်ဘာသောက်မလဲ"

"အဆင်ပြေတာရတယ်"
_
_
_
_
_
"ဇာမဏီက ဘာကိုသိချင်တာလဲ"

"ညိုက ဘာလို့ ဟိုလူနဲ့ ကွာရှင်းလိုက်တာလဲ"

"ညိုကို မမေးကြည့်ဘူးလားဇာမဏီ"

"ကျွန်တော်မေးပါတယ် ဒါပေမဲ့  မက မဖြေဘူး"

"အဲ့ဒါနဲ့သိချင်လို့ ကျွန်မကိုအပူကပ်တာပေါ့"

"ဆိုပါတော့ တခြားဘာအကြောင်းမှမဟုတ်ဘူး ညိုကိုယုံတာမို့ အမှန်တရားလေးပဲသိချင်တာ"

"ညိုက ဒီကိစ္စကို မသိစေချင်တာဆို မသိပါနဲ့လားဇာမဏီ ညိုတောင်မပြောပြချင်တဲ့ဟာကို လင်းလည်းမပြောဘူး သူလည်းဒီကိစ္စကို အရမ်းseriousဖြစ်တယ်ဆိုတာအကြောင်းရှိလို့လေ ဒါပေမယ့် ဇာမဏီသိထားဖို့က ညိုမမှားဘူး ကျန်တာတော့ လင်းလည်းပြောလို့မရဘူး"

အတည်ဘက်ကလည်းခပ်ပြတ်ပြတ်စကားကိုဆိုတော့ သူ့မှ စိတ်အိုက်သွားရလေသည်...
မောင်က အမှန်တရားကိုသိမှ ညိုကို ကာကွယ်လို့ရမှာ....
_
_
_
_
_
ထိုကိစ္စတွေ ညိုကိုမေးပြီးတည်းက ညိုနဲ့သူစကားပြောရတာသိပ်အဆင်မပြေတော့ပါ..ညိုက သူ့ကိုစကားကောင်းကောင်းမပြောတော့ပေ....

🌻ဇာမဏီ၏ချစ်ပုံပြင်🌻Where stories live. Discover now