Kız günlerce iki numaranın sahibini bulmaya çalışmıştı. Hatta öyle ki reklamlarda yer alan bilinmeyen numaranın sahibi bulan firmaya bile gitmiş lakin kim olduğunu bulamamıştı. Bulmayacaklarsa ne diye reklamlarını yapıyorlardı, hepsi palavraydı.
Karşısındaki insanın attığı son mesajdan sonra hiçbir şekilde başka bir mesaj almamıştı. Gurur yapmış kendi de mesaj atmamıştı lakin artık çok sıkılıyordu ve kim olduğu düşüncesi aklından hiç çıkmıyor hatta rüyalarına bile siluet halinde damlıyordu.
Bıkkınlıkla üflediği nefesini verirken bilgisayarından gizli sekmeyi açtı kız. Olur da silmeyi unutursa ailesi fark etmesin diye gizli sekmeyi kullanıyordu sürekli. İntihara teşebbüs etmek istemiyordu lakin bazenleri o kadar hayatsız bir ruha sahip oluyordu ki, birazcık hayat kırıntısını hissedebilmek için kendine zarar veriyordu. Başlarda kendini kesmekle başlayan öyküsü artık onu tatmin etmiyordu. Çok acılı bir yöntemdi ve bu onu hayatta hissettiriyordu ama çokta uzundu, dayanamıyordu o kadar uzun süreye.
Birkaç sitede aşırı ilaç tüketimini gördü, alayla güldü kız. Biliyordu ki fazla ilacın öldürme inancı tamamıyla dizi palavrasıydı. Kendini boğmayı düşündü kız lakin o da onu öldürebilirdi, hoş öldürse fena da olmazdı.
Kendini boğmaya başlarsa araştırmalarına göre bir zaman sonra istese bile duramıyordu. Beyne oksijen gitmediği için bedeni kaskatı kesiliyor ve hareket edemiyordu acı içinde can veren bir yöntemdi.
Yüzünde buruk bir gülümseme oldu bunu yapmalıydı. Eğer dediği gibi olur ise bu sefer ölebilirdi.Bu sefer başarabilirdi.
Yüzündeki gülümseme iyice yayıldı kızın minik parmaklı ellerini boğazına ters getirdi ve sıkmaya başladı. Boğazı yanmaya başlamıştı anında hissediyordu bu sefer olacaktı. Gözleri yanmaya başladığı sıra telefonu titredi. Bütün dikkati dağılmıştı kızın elleri sıktığı boğazından gevşerken öksürük tuttu kızı, bu sefer de becerememişti.
Birkaç öksürüğün ardından sonsuzluğunu engelleyen telefona sinirle baktı ve ne zamandır tuttuğunu bilmediği nefesini verdi, boğazı hâlâ yanıyordu.
054** : Fotoğraf. (04.56 AM)
054**: Sana intihar etmemen gerektiğini söylemedim mi?(04.56 AM)
054**: Böyle sikik şeyler yapma. (04.56 AM)
Karşısındaki insanın attığı fotoğrafa baktı kız. Kendi yatağında, kendi boğazını sıktığını gördü. Dehşetle açıldı gözleri, bu fotoğraf şu an çekilmişti. Afallaması geçince fotoğrafın çekildiği noktaya baktı kız. O açıyı anca bilgisayarı görebilirdi, dehşetle açıldı kızın gözleri ve hemen laptobunun kapağını kapadı.
XXOX: Sen (04.57 AM)
XXOX: Beni ne zamandır izliyorsun? (04.57 AM)
XXOX: Sapık herif (04.57 AM)
XXOX: Senin mastürbasyon malzemen miydim lan ben (04.57 AM)
054**: Hayır değilsin çıplak olduğunda izlemiyordum seni. (04.58 AM)
XXOX: Neden sana inanayım :D? (04.58 AM)
054**: İnanmamalısın. :) (04.58 AM)
XXOX: Seni pis sapık (04.58 AM)
XXOX: Gün aysın seni polise şikayet edeceğim (04.58 AM)
XXOX: Ailemin öğrenmesi umurumda değil (04.59 AM)
XXOX: Engelliyorum seni pislik herif iki numaranı da vereceğim polise (04.59 AM)
054**: Dur. (04.59 AM)
(yazıyor...)
054** kişisini engellediniz.
Sinirle telefonunu yatağına fırlattı ve evde siyah bant aradı; bir süre sonra bulamayınca sticker koleksiyonundan bir sticker aldı ve laptobunun kamerasına yapıştırdı. Kendini bir nebze güvende hissedebilmek için.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
XXOX | Texting
Teen FictionGizli Sapık: Beni arama, beni bulma. Sana demiştim. Beni öğrendiğin an bu biter. (11.56 PM) XXOX: Bitsin o zaman lanet olası, SEN KİMSİN (11.56 PM) XXOX: CEVAP VERSENE KİMSİN SEN (11.58 PM) Gizli Sapık: İntihar vesilen. :) (12.00 AM) Kurgu, olumsuzl...