Bundan beş sene önceydi.
Hazan, Joseph, Patrick, Chris ve Hannah. Lisenin zorba grubuydu. Yemekhanede her daim baş köşede oturur ve kendi aralarında dedikodular yaparlardı. Öyle ki, çekiştirdikleri konuların bazıları kendilerinin uydurdukları şeylerdi ve hiç düşünmeden bu dedikoduların yayılmalarına izin verirlerdi.
Lisede popüler olmak önemliydi. Çünkü insanlardan hürmet görmezseniz eziklenirdiniz. Ve bu beş kişi zorbalığa maruz kalmak yerine zorbalamayı tercih ederdi.
Hazan neşe dolu bir karakterdi o zamanlar. Çünkü insanların acı çekmesinden, onların ağlamasından ve yapayalnız olmasından zevk alıyordu.
Joseph acımasızdı. Okulun basketbol takımındaydı ve sadece kendi çıkarlarını düşünürdü. Okulu sevilen ve saygı duyulan karakteri olmak için birçok fedakarlık yapmıştı ve gün sonunda istediği olmuştu.
Patrick, hayattan zevk almazdı ve insanlarına almaması için elinden geleni ardına koymazdı.
Chris, Joseph'in en yakın arkadaşıydı ve diğer dört kişi kadar kötü bir karakter olmasa da Joseph için onlara dönüşmüştü. Başlarda gülmelerinin altında yatan acıma duygusu zamanla acımasızlığa dönüşmüştü.
Hannah, bu grubun beyniydi ve herkesi bir arada tutan karakterdi.
Hazan geçmişi anımsadı ve bu anımasama dudaklarını birbirine bastırmasına neden oldu. O yemekhane masasında okulun bütün öğrencilerinin muhabbeti dönmüştü. Kimisi o masa yüzünden okul değiştirmek zorunda kalmıştı, kimisiyse okulu bırakmıştı.
Lakin bir kişi vardı.
Caitlyn Hope, o masa yüzünden intihar etmişti.
Gizli Sapık: Hazan, Hazan, Hazan. (04:48 AM)
Gizli Sapık: Sence de Erik olmam fazla basit olmaz mıydı? (04:48 AM)
Yazılana inanmadı Hazan. Onun yerine sınıfta Erik'e benzeyen birisi var mı düşünmeye başladı. Çok fazla insanları incelemezdi ve bu yüzden bu konuda biraz zorlandı. Öyle ki düşünmekten başı ağrıdığında gözlerini yumdu ve şakaklarına masaj yaptı.
Hatırlayamadı.
XXOX: Bu oyun senin kim olduğunu öğrendiğimde biterdi (04:53 AM)
XXOX: Oyun bitti Erik (04:53 AM)
Gizli Sapık: Bu oyun ben bitti demeden bitmez Hazan. (04:53 AM)
Gizli Sapık: Ve ben bitti demiyorum. (04:54 AM)
XXOX: Bu saatten sonra yapayacağın hiçbir şey işine yaramaycak Erik (04:54 AM)
XXOX: Çünkü bu saatten sonra ben sana sırf ölmek için yakınlaşacağım (04:54 AM)
XXOX: Ve sen yaşam dolu olmadığım için benim ölmememe izin vermeyeceksin (04:54 AM)
XXOX: Tek bir niyetin vardı (04:54 AM)
XXOX: Sana aşık olmam ve Cait gibi kollarının arasında intihar etmem (04:54 AM)
XXOX: Ama ne var biliyor musun? (04:55 AM)
XXOX: Sana karşı hissettiğim duygu aşk değildi aptal herif (04:55 AM)
XXOX: Sadece boşluğuma geldi (04:55 AM)
XXOX: Ve o boşluk bana kim olduğunu öğretti (04:55 AM)
Hazan banyo kapısının hemen karşısındaki duvara yaslanmıştı ve yere eğilmişti. Dakikarlaca böyle oturduğu için bacakları sızlamaya başlamıştı. Ayaklandığında bacağında hissettiği sızıyı ayaklarını silkeyeleyerek giderdi.
Odasına döndü ve yatağına girdi.
Laptobu yatağının üzerindeydi ve neredeyse düşmek üzereydi. Hazan homurdanarak laptobunu aldı ve yatağının başındaki komodinine koydu.
Bu süre zarfında telefonu defalarca kez titremişti lakin Hazan telefonuna bakmadı.
Gizli Sapık'ın kim olduğunu öğrenmişti ve dediği gibi, Hazan onun kim olduğunu öğrendikten sonra bu oyun bitmişti.
Kazanan var mıydı, Hazan bunu bilmiyordu.
Lakin ikisi de kaybetmişti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
XXOX | Texting
Teen FictionGizli Sapık: Beni arama, beni bulma. Sana demiştim. Beni öğrendiğin an bu biter. (11.56 PM) XXOX: Bitsin o zaman lanet olası, SEN KİMSİN (11.56 PM) XXOX: CEVAP VERSENE KİMSİN SEN (11.58 PM) Gizli Sapık: İntihar vesilen. :) (12.00 AM) Kurgu, olumsuzl...