Hazan'ın yanıbaşına geldiği zamanlar olmuştu.
Öyle ki bundan iki buçuk ay önce, Hazan bilgisayar laboratuvarındayken Hazan'ın hemen yanındaki masaya oturmuştu. Hazan'ı saatlerce izlemiş, hemen arkasına kadar gelmiş ve yan masasına Hazan'ı çizdiği bir çizmi Hazan'a hediye edip gitmişti.
Gizli Sapık her kimse, kesinlikle mühendislik fakültesindeydi.
Lakin Hazan'ın yanında değildi.
Belki Hazan'ın sınıfında olabilirdi belki de olmyabilirdi.
Hazan'a bilgisayarının kamerasından çekilmiş bir fotoğraf atmıştı. İntihare etmeye teşebbüs ettiği bir andı. O anın şokuyla Hazan sadece bilgisayarına odaklanmıştı. Diğer zamanlarsa yanıbaşında olduğuna inandığı için akıl edememişti.
Lakin o Hazan'ın yanında değildi.
Hazan'ı hep telefonunun kamerasıyla izlemişti.
Uyuduğunu, yemek yediğini, ne yaptığını tep telefonu sayesinde bilmişti. Ve şimdi Hazan sohbeti açmış bir şekilde ekrana bakıyordu. Endişesi vardı, biraz da korkusu. Çünkü biri tarafından telefonundan izlendiğini bilmek korkutucuydu.
Özel hayatın ihlâliydi.
Bir kere daha polise gitmeyi düşündü Hazan. O Baş Komiserin dediğini sineye çekerek tekrardan hakkını aramayı düşündü. Lakin bunu yapamadı. Bir kere bu konuda dili yanmıştı ve yine yanacağından şüphesi yoktu.
Ya da sadece kendini böyle kandırdı.
Onunla konuşmak istedi Hazan.
Onu öldürmek istediğini bile bile.
Çevrimiçiydi Gizli Sapık'ı. Öyle ki bu mesajdan sonra karşısındaki kişi de cevap verememişti. Yalan söylemem demişti, Hazan'ın karşısındaki adam. Suskunluğunu doğru tahmin olarak aldı. Çünkü bir şeyi inkâr etmeye teşebbüs edemiyorsan doğrusunu söylemeye gücün yetmezdi.
Hazan otobüsteki insanları umursamadan telefonu yüzüne doğru doğrulttu ve bütün korkusuna rağmen pişkince sırıttı. Ardından eldiven giymediği için sızlayan parmaklarını kameraya doğru getirdi ve el hareketi çekti.
Çevrimiçi yazı anında yazıyor oldu.
Gizli Sapık: Çok ayıp Hazan. (01:09 PM)
İnkâr etmedi, karşısındaki adam da kabul etti.
Hazan eve gidince telefonun kamerasını bantlayacaktı.
XXOX: Farkındayım, otobüste beni cık cıklayan bir teyze var (01:09 PM)
XXOX: Bir de ayıplayan bir amca (01:09 PM)
XXOX: Neyse ki ben insanları umursayan biri değilim (01:09 PM)
Gerçekten bir teyze cıkcıklamış bir amca da Hazan'a laf atmıştı. Lakin hepsi Hazan'ın müzik dinlediğini düşündükleri için duymadıklarını düşündü. Oysa Hazan'ın şarkısı çoktan bitmişti ve hemen arkasında mesajlarını okuyup yorum yapan bir gencin sesini de duymuştu.
"Bunlar yüzünden kadınların arandıklarını düşünüyorlar. İhbar etmiyorsunuz ki zamanında müdahele edilsin. Sonra kadın da karşılık verdi, kadın da aranmasaydı, deniliyor."
Hazan polise gitmişti.
Hazan bu şahısı şikâyet etmek istemişti lakin polis memuru onu kovmuştu.
Her ne kadar bunu sesli dile getirmek istese de omuz silkti ve mesaj yazdı.
XXOX: Arkamda onu duymadığımı sanan bir genç kız var (01:09 PM)
XXOX: Mesajlarımı okuyor (01:10 PM)
XXOX: Bana seni polise şikayet etmediğim için kendi kendince kızdı (01:10 PM)
XXOX: Yüzüme söylemedi (01:10 PM)
XXOX: Muhtemelen onu terslememden korktu (01:10 PM)
XXOX: Sesi inceydi (01:10 PM)
XXOX: Muhtemelen en fazla on üç yaşında (01:10 PM)
Gizli Sapık: Bunları neden anlatıyorsun küçük kız? (01.11 PM)
XXOX: Çünkü şuan seninle değil onunla konuşuyorum (01:11 PM)
XXOX: Mesajlarımı okuduğunu biliyorum arkamdaki kız (01:11 PM)
XXOX: Ben bu şahsı polise iki buçuk ay önce şikayet ettim (01:11 PM)
XXOX: Ve poliste tıpkı senin gibi yanıt verdi (01:11 PM)
XXOX: Arandığımı söyledi ve beni emniyetten kovdu (01:11 PM)
XXOX: Onunla konuşmaya devam ediyorum (01:12 PM)
XXOX: Çünkü bu gizli perdenin arkasındaki insanı bulmak istiyorum (01:12 PM)
"Gerçekten polis seni kovdu mu?" dediğini duydu Hazan arkasındaki kızın. Kulağından kulaklığının tekini çıkardı ve arkasına döndü. Hazan'ın arkasındaki genç kız gerçekten küçük bir kız çocuğuydu. Muhmetemelen ortaokula gidiyordu ve eve dönüyordu. "Böyle bir şey mümkün mü?"
"Eğer kadınsan," dedi Hazan. "Nerede olursan ol, her şey mümkün."
Ardından Hazan'ın elindeki telefon titrediğinde Hazan kulaklığını kulağına geri taktı ve mesaja baktı.
Gizli Sapık: Daha önce de defalarca kez söyledim Hazan. Beni bulduğun gün bu oyun biter. (01:12 PM)
Hep söylemişti hep de söyleyecekti.
Otobüs yaşadığı evin durağına yaklaştığında oturduğu yerden kalktı. Son durağa yakın bir yerde oturduğu için araç artık boşalmıştı. Hazan otobüsten indikten sonra tekrardan mesaj yazdı.
XXOX: Haklısın (01:15 PM)
XXOX: Seni bulduğumda bu oyun biter (01:15 PM)
XXOX: Ve ben, bu oyunu bitirmeye karar verdim. (01:15 PM)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
XXOX | Texting
Teen FictionGizli Sapık: Beni arama, beni bulma. Sana demiştim. Beni öğrendiğin an bu biter. (11.56 PM) XXOX: Bitsin o zaman lanet olası, SEN KİMSİN (11.56 PM) XXOX: CEVAP VERSENE KİMSİN SEN (11.58 PM) Gizli Sapık: İntihar vesilen. :) (12.00 AM) Kurgu, olumsuzl...