3.6

137 11 0
                                    

Hazan okuduğu mesajla şok içinde kaldığında elindeki telefon kucağına düştü. 

Büyük bir itiraf yapmıştı.

Çok büyük bir itiraf.

Hazan'ın onu tanıdığını, hatta onu terk ettiğini söylemişti. Ve Hazan o mesajı okuduğundan bu yana şok içinde kalmış ve gözünü bile kırpamamıştı.

Ardından telefonunun tekrardan titrediğini hissetti fakat telefonuna uzanamadı. Ne zamandır tuttuğunu bile bilmediği nefesini, ciğerleri yanana kadar veremedi. Parmakları titremeye başladığındaysa ellerini yumruk yaptı.

"Airneánach," diye fısıldadı Hazan. "Do i know you?"

(Airneanach, seni tanıyor muyum?)

Hazan'ın telefonu bir kez daha titrediğinde telefonunu aldı ve gelen mesajlara baktı.

Gizli Sapık: Ben hiçbir zaman gizlenmedim Hazan, ben hep senin arkandaydım. Eğer arkanı dönüp baksaydın beni hep görürdün ama sen bir kez bile ardına bakmadın. Zaten terk eden bir insanın arkasına bakmasını da beklemezsin ama ben hep bekledim. (10:26 AM) 

Gizli Sapık: Belki bir kez olsun arkana bakıp beni görürsün diye ama sen hiçbir zaman arkana bakmadın. (10:26 AM)

Gizli Sapık: O gün de bugün de ve muhtemelen gelecekte de. (10:27 AM)

Hazan hissettiği dumura uğramışlıkla nutku tutulduğunda hissettiği kişiyle, "Hayır," diye inledi. "Chris, sen misin?"

XXOX: Chrissy? (10:27 AM)

Gizli Sapık: Ölüler konuşamaz Hazan. Ölüler gülemez, ölüler mesaj atamaz, ölüler senin için endişelenemez. Ama senin radarına girebilmek için ölmek gerekiyor. Çünkü sen ilgi meraklısıyken bile bir ölünün ilgisini istiyorsun? (10:28 AM)

Gizli Sapık: Neden Hazan, neden? (10:28 AM)

Gizli Sapık: Çünkü sen hep ulaşılamazı isterdin. Dolabındaki kıyafetlere bakmadan yenisine göz dikerdin, çünkü elinde olan şeyler ilgini çekmezdi. Kıyafet satın alırdın ama o da artık ilgini çekmezdi. (10:29 AM)

Gizli Sapık: Ben seni hep gördüm Hazan, sen beni bir kere gördün ve ardına bile bakmadan kaçtın. (10:29 AM)

Gizli Sapık: Ve ben senin kalbini kırmak için çabalarken bile kalbini kırmamak için kendimi zorluyorum. (10:30 AM)

Gizli Sapık: Ölmeni istiyorum Hazan, gerçekten ölmeni istiyorum. Benim için ölmeni istiyorum ama ölmüyorsun. (10:30 AM)

Gizli Sapık: Neden ölmüyorsun Hazan? (10:30 AM)

Gizli Sapık: Söylesene, bu yaşamaya meraklı olmayan kız neden ölmüyor? (10:30 AM)

Gizli Sapık: Yoksa her şeyi unuttuğun gibi bunun da mı cevabını unuttun? (10:31 AM)


XXOX | TextingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin