4.2

104 11 0
                                    

Üç hafta.

Tam olarak üç hafta önceydi Gizli Sapık'ın son görülmesi.

Saati saatine uyuyordu ve Hazan saçma bir şekilde uygulamaya girmiş son görülmesinin değişmesini bekliyordu.

Belki de telefondan kurtulmuştu, belki de sadece hattı kapatmıştı.

Hayır, mesajlar hâlâ iki tik oluyordu. Karşısındaki adam onun yazdıklarının bildirimlerini görüyordu.

Yolladığı onlarca mesajı görmüştü.

Hazan kimseye git demezdi fakat herkes Hazan'dan giderdi.

Omuzları düşmüş, dudakları sarkık, gözleri umutsuzlukla kapalıydı Hazan'ın. Saçları artık omzuna değiyordu, uzamıştı. Fakat uzadığının farkında bile değildi, olmak da istemiyordu. Belki yine saçlarını keserse ona kızmak için gelirdi.

Hazan odasının her yerinde makas aradı. Fakat çocuk makası bile yoktu. Bunu ailesinin yaptığını biliyordu. Yine kendisine zarar vermemesi için aldıkları bir önlemdi. Fakat Hazan kendine zarar vermek istemiyordu.

Saçlarını kesmek istiyordu.

Mutfağa gittiğinde kaşık çatalların bulunduğu çekmeceyi aradı. Aradığı şey bıçaktı fakat annesi bütün keskin aletleri kaşıklıktan kaldırmıştı. Hazan'ın kaşları şaşkınlıkla kalktığında, "Shit," diye homurdandı.

Yakalanmamak için çekmeceyi sessizce kapadı ve odasına geri döndü. Saçlarını kesemeyecekti. Saçları kesilmediği sürece geri gelmeyecekti.

Belki de saçlarını kesmesine rağmen geri gelmeyecekti.

Artık Hazan bunu da bilmiyordu.

Son kez eline telefonu aldı ve bu sefer ona son kez yazdı.

XXOX: Bu sana son yazışım (11:14 PM)

XXOX: Çünkü ben artık kendimi sapık gibi hissediyorum (11:14 PM)

XXOX: Sen bana mesajları doldururken böyle hissetmediğini biliyorum (11:15 PM)

XXOX: Hayır sen zaten sapıksın demeyeceğim (11:15 PM)

XXOX: Ama sapıksın bu arada (11:15 PM)

XXOX: Sen öyle düşünmedin çünkü benim görmediğimi biliyordun (11:16 PM)

XXOX: Bense mesajların iki tik olmasını izliyorum sadece (11:16 PM)

XXOX: Ve çevrimiçi olmanı bekliyorum (11:16 PM)

XXOX: Hayır bu kişi ben değilim (11:16 PM)

XXOX: Ben kimse için telefonun başında bekleyecek o kadın değilim (11:16 PM)

XXOX: Görüşürüz Airneánach (11:17 PM)

XXOX: Çünkü ben istenmediğim yerde kalacak o kadın da değilim (11:17 PM)

XXOX | TextingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin