Jake Hill & Josh A - Sucidal Thoughts
Hazan gerçekte 5 Şubat 2016'da ne olduğunu bilmiyordu, çünkü artık kendi hafızasına güvenmiyordu.
Gerçekler videodaki gibi miydi, yoksa kendi zihninde ki miydi, karışmıştı. Bu sorunun yanıtını sadece tek bir kişi verebilirdi.
Hazal Şentürk Allen.
Annesi onu yakalamıştı, annesi gerçeği biliyor olmalıydı.
Hazan saate baktı, annesinin babasıyla beraber eve gelmesine daha kırk beş dakika vardı. Başta Hazan kendine zarar verir diye onu evde yalnız bırakmıyorlardı ama artık ikisi de vermeyeceğine emin olduğu için bırakıyorlardı.
Bu uygulamaya başlamaları tam olarak bugün gerçekleşmişti.
Hazan kırk beş dakikanın geçmeyeceğini bildiği için korksa bile ürkekçe katlanmış kâğıtlara baktı.
Çünkü artık gerçeği biliyordu.
Korkuyordu, korkmalıydı.
Ama neyden korkuyordu, bunu bilmiyordu.
Kendinden korkmuyordu, katil olması onun için korkunçtu ama zamanla bunu kendine de aşılamıştı.
Sadece katil olduğu gerçekle yüzleşmesi zor olmuştu.
Gizli Sapık'tan korkuyordu, adını da artık biliyordu ama kendi içinde bile adını söylemek istemiyordu.
Çünkü adını öğrendiğinde Hazan yanında iyi olan hiçbir şey öğrenmemişti.
Hazan bilgisayar ekranından tarihe baktı.
06.02.2020, 06:18 PM
2 Haziran akşam 6:18 idi.
Ailesinin gelmesine kırk iki dakika kalmıştı.
Hazan derin bir soluk verdikten sonra katlanmış kâğıtlara uzandı ve bugün daha fazla şaşıramayacağına kanaat getirerek korktuğu mektupları açtı. Sandığı gibi iki sayfa yazı yoktu. İlk kâğıt, videoda gördüğü çizimdi.
Kendi karalama çizimiydi, Erik Clark'ın çizimiydi.
Altında da not yazıyordu, Hazan'ın el yazısı değildi bu.
'Gerçeklerle yüzleştiğinde bu resim senin için anlam kazanacak.'
Hazan gerçeklerle yüzleşmişti ve Hazan'a unutturduklarını artık biliyordu.
Hazan katildi.
Hazan'a katil olduğu unutturulmuştu ve Hazan'ı tedavi etmek yerine onu daha da hasta etmişlerdi.
Diğer mektuba geçtiğinde diğer kâğıttaki yazının harfleriyle yazılmış mesajı gördü. Notu yazan kesinlikle oydu.
Hazan,
Ufaklık,
Küçük kız,
Ve Hayat Sömüren,
Sana nasıl hitap etmem gerektiğini bilmiyorum. İstediğini seç, çünkü ben artık sana kendimi kanıtlamaya çalışmaktan yoruldum. Ama sen, hiçbir zaman inanmadığın gibi bir kez daha bana inanmadın.
Bir kez daha beni katil olmakla suçladın.
Gösterdim sana gerçekleri, görüyor musun Hazan?
Ben katil değildim.
Katil olan sensin.
Hep sendin.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
XXOX | Texting
Teen FictionGizli Sapık: Beni arama, beni bulma. Sana demiştim. Beni öğrendiğin an bu biter. (11.56 PM) XXOX: Bitsin o zaman lanet olası, SEN KİMSİN (11.56 PM) XXOX: CEVAP VERSENE KİMSİN SEN (11.58 PM) Gizli Sapık: İntihar vesilen. :) (12.00 AM) Kurgu, olumsuzl...