Hazan fevri bir karakter değildi lakin karşısındaki adam ona fevriliği öğretmişti. Onu engellemesinin üzerinden on gün geçmişti ve Hazan bu on günlük süre içerisinde her ne kadar o engeli kaldırmak istese de kaldırmamıştı.
Çünkü onunla hem konuşmak istiyor hem de istemiyordu
Bunu sadece fotoğrafını çektiği için değil, onu takip ettiğini fark etmeyecek kadar onu dalgınlaştırdığı için yapmak istemiyordu.
O hep yanındaydı, arkasındaydı, sağındaydı belki de solundaydı ama hep çevresindeydi.
Kibirli bir insan değildi, nitekim ona defalarca kez engeli kaldırmasını söyleyen iç sesi de bu yanını kullanıyordu lakin açmamıştı.
"Çok konuşmak isterse yeni hat alabilir," diye hayıflandı Hazan kendi kendine. "Kız evi naz evi."
Bu deyimleri ona annesi öğretmişti. Daha Türkiye'ye gelmeden önce bile birçok türkçe deyime ve atasözüne hâkim olmuştu. Lakin söylediğinin deyim değil de atasözü olduğunu hiçbir zaman bilmeyecekti.
Kendi odasında, yine gecesini sabaha öldürdüğü bir zamandaydı. Yaklaşık iki aydır konuştuğu adamı düşünmemek için penceresine yaslanmıştı ve gökyüzünü seyrediyordu. Düşünmeyi sevmezdi, bu yüzden gökyüzüne bakarken düşüncelerden sıyrılıyordu.
Sadece bakıyor ve bakıyordu.
Saatlerce gökyüzünü izledi Hazan ta ki yatağının üzerindeki telefondan titreşim sesini duyana kadar. Oturduğu sandalyeden hızla kalktı ve yatağına oturdu. Hayır, heyecanlı değildi lakin bir hafta sonra sonran mesaj gelmesi merak duygusunu kabarmıştı.
Gizli Sapık: İnat uğruna ikimizi de birbirimizden mahrum bırakıyorsun, değer mi hiç? (04:30 AM)
Hazan mesajın geldiği numarayı görünce kaşları şaşkınlıkla kalktı. Numarasının engelini açmadığına adı kadar emindi. Lakin mesaj engellediği numaradan atılmıştı.
XXOX: Bunu nasıl yaptın? (04:30 AM)
XXOX: Engelini nasıl açtın? (04:31 AM)
(Yazıyor...)
(Çevrimiçi.)
(Yazıyor...)
(Çevrimiçi.)
Hazan karşısındaki adamdan yanıt gelmeyeceğini anladığında sesli bir şekilde nefesini verdi.
XXOX: Söyleyeceğin yalanları düşünüyorsan (04:31 AM)
XXOX: Vazgeç artık bundan (04:31 AM)
Gizli Sapık: Pekâlâ istediğin olsun. (04:32 AM)
Gizli Sapık: Sandığının aksine sana ulaşmak hiç zor değildi, küçük kız. (04:32 AM)
Hazan, karşısındaki adamın onun telefonuna saldıracağını düşünemeyecek kadar dalgın olduğunu fark ettiğinde gözlerini yumdu ve içinden ona kadar saydı. Bu kadar aptal değildi lakin karşısındaki adam hayatına girdikten sonra bundan daha da aptal olmuş gibi hissediyordu.
Bir hafta önce listeye aldığı beş isimden de hiçbir şey çıkmamıştı.
Lakin Hazan emindi.
Elediği on isimde mutlaka ilgisini çekmesi gereken isimler olmalıydı.
Bu kadar savurganlık normal değildi.
XXOX: My bad. (04:33 AM)
XXOX: I should've thought about it. (04:33 AM)
(Benim hatam)
(Bunu düşünmeliydim.)
Gizli Sapık: Türkçe, Hazan. Türkçe. (04:33 AM)
XXOX: Yorgunum. (04:33 AM)
XXOX: Bu seferlik beni maruz gör, olur mu? (04:33 AM)
Hazan yorgundu, çünkü uyuyamıyordu. Hazan sıkılmıştı, çünkü onu bulamıyordu. Hazan öfkeliydi, çünkü dalgınlığı aptallık aşamasını da geçmişti. Hazan tükenmişti, çünkü artık yaşamak için bir nedeni varmış gibi hissediyordu.
Gizli Sapık: Fark ettim. Engelini kaldırdığım ve özel haklarını ihlal ettiğim için çoktan hengâme çıkarman gerekiyordu. (04:33 AM)
Gizli Sapık: Bir şey mi oldu Hazan? Bana anlatabilirsin. (04:34 AM)
XXOX: Dönemsel bir durum. (04:34 AM)
XXOX: O zaman bağırdığım için de özür dilerim. (04:34 AM)
XXOX: Bir an kendi fotoğrafımı yollayınca kendimi çıplak gibi hissettim. (04:34 AM)
XXOX: Sanki beni görüyormuşsun gibi. (04:34 AM)
XXOX: Sanki senin için şeffamışım gibi. (04:34 AM)
XXOX: Sanki senden kaçamazmışım gibi. (04:34 AM)
XXOX: Pardon, sonuncusu yanlış oldu. (04:35 AM)
XXOX: Ben senden kaçamıyormuşum. (04:35 AM)
Yazdıklarını ilk defa hissediyordu, çünkü Hazan ilk defa kendini açmıştı karşısındaki insana. O küfürbaz, cazgır Hazan'ın altında yorgun argın bir kız çocuğu vardı ve o kız çocuğu bugün gün yüzüne çıkmıştı.
Hazan belki bunu yaptığı için pişman olacaktı lakin bu gün maskesini gizleyemedi.
Öyle ki karşısındaki adam mesajları saniyesinde görse bile cevap yazabilmesi için epeyce vakit geçmesi gerekmişti.
Gizli Sapık: Bu kadar çabuk mu pes edeceksin? (04:42 AM)
XXOX: En başından olması gereken bu değil miydi zaten? (04:42 AM)
XXOX: Her şey için teşekkür ederim, gizli arkadaşım. (04:42 AM)
XXOX: Hem de her şey. (04:43 AM)
Gizli Sapık: Aklındaki düşünceyi sil Hazan. Hayatında ben olduğum müddetçe intihar etmene asla izin vermeyeceğim. (04:43 AM)
Gizli Sapık: Gerekirse annene ulaşırım, yine de o banyoya gitmene izin vermem. (04:44 AM)
Hazan'ın adımları telefonuna gelen bildirimle durduğunda yutkundu. Mesajı açmamıştı ama bildirimle ne yazdığını görmüştü.
Daha önce bir kez annesine yakalanmıştı ve yakalandığı gibi hastaneye yatırılmıştı. Bir aya yakın hastanede tedavi gördükten sonra Hazan'ı psikiyatri kliniğe yatırmışlardı. Ne kadar süre kaldığını bile anımsamayacak kadar uzunca bir süre orada tedavi görmüştü.
Hazan gördüğü tedaviyi fazla hatırlamıyordu, çünkü oradayken verilen sakinleştiriciler zihnini bulandırmıştı.
Hazan'ın gözünden bir damla yaş süzülürken titreyen parmaklarıyla mesajı açtı ve yanıtladı.
XXOX: Bunu bana yapamazsın (04:44 AM)
XXOX: Hayatıma bir anda girip beni kendine bağlayamazsın (04:44 AM)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
XXOX | Texting
Teen FictionGizli Sapık: Beni arama, beni bulma. Sana demiştim. Beni öğrendiğin an bu biter. (11.56 PM) XXOX: Bitsin o zaman lanet olası, SEN KİMSİN (11.56 PM) XXOX: CEVAP VERSENE KİMSİN SEN (11.58 PM) Gizli Sapık: İntihar vesilen. :) (12.00 AM) Kurgu, olumsuzl...