2.4

204 14 0
                                    

Hayat başrollere iyi olmayı öğretirdi.

Öyle ki birçok yazılan kitap karakteri, üretilen senaryolarda esas kız iyi kalpli, ikinci kadın kötü kapli olurdu. 

Esas kız, kitap okumayı sever, insan canlısı, utangaç, doğal güzel ve asla kibarlığından ödün vermezdi.

İkinci kadınsa tek gayesi süsü olan, insanlardan nefret eden, utanmaz arlanmaz, tamamıyla estetik görüntülü ve asla kibarlık bilmez olarak görülürdü.

Esas kız iyi kalpli olmak zorunda değildi.

İkinci kadın, esasın kızın gölgesinde kalmak zoruna değildi.

Lakin insan oğlu esas kızın hep iyi olmasını beklerdi.

Hazan, bu yüzden hiçbir zaman kendini esas kız olarak hissetmezdi. Çünkü kalbi iyi olmaktan uzaktı. Bundan dört sene öncesine kadar kendisi yüzünden dökülen her bir gözyaşından zevk alırdı. Çığlıklar duymayı severdi.

İnsanların acı çekmesini isterdi.

Hâlâ istiyordu.

Hâlâ insanlara acı çektirmek istiyordu ama yapmıyordu. 

Caitlyn intihar ettikten sonra beşli arkadaş grubu okuldan atılmıştı ve birbirlerinden kopmuşlardı. Her ne kadar kendileri sürekli inkâr etseleler de profesörler dahil herkes bu intiharın suçlusunun o beşli arkadaş grubu olduğunu biliyordu.

Herkes dağılmıştı. Hazan ülke değişmişti, kimisiyse sadece şehir değiştirmişti. Fakat Chris, Hazan'ın eski sevgilisi Caitlyn'den sonra hissettiği pişmanlıktan sonra intihar etmişti. Hazan bunu ilk duyduğunda üzüldüğünü hissetmişti lakin bir hafta sonra aklına bir daha gelmemişti.

Çünkü o umursamazdı.

Sadece o günden sonra kimseye acı çektirmek istememişti. Bir kez daha birinin intihar sebebi olmak istemedi. İstediği tek şey onu uykularından bölen kâbusların son bulması, zihninde beliren seslerin yok olmasıydı.

Çoğu zaman çığlık sesleri duyuyordu Hazan. Bazen odasında yalnızken, bazen sınıfta hoca ders anlatırken, bazen yürüyüşe çıktığında, bazense müzik dinlediğinde. Kahkahalar, acı feryatlar, yapılan dedikodular, atılan çığlıklar. Hazan'ın zihninde canlanıyor ve Hazan'ı korkutuyordu.

Çünkü hiçbiri hayal ürünü değildi.

Hepsi zamanında Hazan yüzünden atılmış seslerdi.

Hazan, kendinden korkuyordu.

Bu yüzden çoğu zaman uyuyamıyor, düşünmeyi bir kenara bırakıyordu. Uyursa kâbus görüyordu, düşünürse sesleri duyuyordu. Çoğu zaman kulaklığını takıyor ya da intihar yöntemlerini aratıyordu.

Bir site vardı, illegal bir siteydi. Orada Hazan'ın durumunda olan birçok insan vardı ve siteye sürekli ölüm anlarının videoları yükleniyordu. Öyle ki, geçen hafta canlı canlı bir kızın intihar anını izlemişti.

Attığı çığlıkları duymuş, yardım çığlıklarını görmezden gelmişti.

Çünkü ölmesini izlemek istiyordu.

Tıpkı kendisinin edeceği anı izlemek gibi.

Dört gün geçmişti Gizli Sapık'la konuşmasının ardından. Hazan odasına geçmiş ve numarayı aratmıştı. Bu sefer yüzeysel bir arama yapmamıştı, kendi geliştirdiği yazılım ile numaranın IP adresini bulmaya çalışmıştı.

Lakin yine bulamamıştı.

Öyle ki, Hazan'ın herkesten sakladığı ve kendisiyle övünmesine neden ol siber yazılımı artık gururunu kırıyordu.

XXOX | TextingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin