3.7

124 10 0
                                    

Hayat bilinmezliklerden ibaretti.

İnsanlar çoğu zaman yaşamın değil, ölümün nasıl gerçekleşeceğini merak ederdi. Çünkü insanın ilgisi, elinde olana değildi, ulaşamadıklarınaydı. Ve ölüm, birçok insanın ulaşamadığı raddedeydi.

Hazan'ınki de öyleydi.

Ölüme ulaşabilirdi fakat ulaşamıyordu. Bunu sadece çevresi değil, kendisi de engelliyordu. Bazen bilinçli olarak bazense bilinçsiz olarak. Fakat şimdi Hazan bilinçli olarak ölmeyi dilemiyordu.

Çünkü karşısındaki adam da onu öldürmek istemiyordu.

Fakat onu tanıyordu ve Hazan'ı tanıyıp da ölmesini istemeyen insan sayısı ikiydi. Annesi, kendi çıkarları uğruna ölmesini istemiyordu. Babası ise, Hazan'ı kaybetmek istemiyordu. Onun dışında tanıdığı herkes Hazan'ın ölmesini istiyordu.

Patrich, Joseph, Hannah' da dahil.

XXOX: Ben seni tanıyor muyum? (10:36 AM) 

Gizli Sapık: Hadi ama küçük kız, beni tanıdığını en başından beridir biliyordun. Bu yüzden beni hep çevrende aradın. (10:37 AM)

XXOX: Bahsettiğimin bu olmadığını biliyorsun (10:37 AM)

XXOX: Seninle tanıştım mı? (10:37 AM)

XXOX: Adını biliyor muyum? (10: 37 AM)

XXOX: Seninle konuştum mu? (10:38 AM)

Gizli Sapık: Evet dersem beni hatırlayacak mısın? (10:38 AM)

Gizli Sapık: Evet dersem beni nasıl terk ettiğini hatırlayacak mısın? (10:38 AM)

(yazıyor...)

Çevrim içi

(yazıyor...)

Gizli Sapık: Evet dersem beni nasıl öldürmek istediğini açıklayacak mısın? (10:40 AM)

Hazan karşısındaki adamın ondan ne cevap beklediğini biliyordu ve içten içe o cevabı vermek istediğinin de farkındaydı. Fakat yapmadı, parmakları yazmak istediğinden çok farklı şeyler yazdı.

Kendi iyiliği için.

XXOX: Pişman mıyım diye merak ediyorsun sanırım (10:41 AM)

XXOX: Benim hayatım keşke dememek üzerine kurulu Airneánach (10:41 AM)

XXOX: Ben bir şeyi yapmışsam bir nedeni vardır (10:41 AM)

XXOX: Senden kaçmışsam (10:42 AM)

XXOX: İllaki bir nedeni vardır (10:42 AM)

XXOX: Peki sen o nedeni açıklayabilir misin? (10:42 AM)


XXOX | TextingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin