XXOX: Sen nereden biliyorsun bunu? (12.01 PM)
Kızın gözleri kısılırken sınıfa göz gezdirdi lakin sınıf o kadar kalabalıktı ki, bulması imkansızdı. Ki birçok kişinin elinde zaten telefon vardı. İçinden lanet etti kız, koskoca amfide iki yüz kişi arasında çocuğu nasıl bulacaktı?
XXOX: Bizim sınıftasın değil mi? (12.01 PM)
XXOX: Tahmin etmeliydim, aptal sınıftakilerden biri olduğunu (12.02 PM)
XXOX: Çok eğlendiniz mi bari? (12.02 PM)
XXOX: APTALIM BEN GÜLEBİLİRSİNİZ (12.02 PM)
XXOX: KANDIM OYUNUNUZA (12.02 PM)
XXOX: HADİ GÜLÜN BEKLİYORUM GEÇİN DALGANIZI (12.02 PM)
XXOX: HADİSENİZE (12.03 PM)
XXOX: KİME DİYORUM (12.03 PM)
XXOX: BEKLİYORUM SÖZ BENDE GÜLÜCEM (12.03 PM)
Hazan elinin tersiyle akan gözyaşını sildi. Burnunu çekmemek için kendini zor tutuyordu, ağladığını onlara belli etmeyecekti. Yoklama kâğıdı elden ele dolaşıyordu ve o an Hazan'ın aklına sinsi bir fikir gelmişti. Yoklama kâğıdının her sayfasının ismini çekecekti ve hiç olmazsa elinde isim listesi olacaktı. Ayrıca artık erkek olduğuna da inanmıyordu kızları da o listeye dahil edecekti.
Birkaç dakika sonra liste eline ulaştığında hocadan gizli bir şekilde listenin tamamının fotoğrafını çekti. Etrafındaki insanlar onu görmüştü ama umursamamışlardı, bu iyiydi.
Kapüşonlusunun koluyla yüzünü sildi ve yüzüne ona sinsilik veren gülümsemesini takındı. Onu bulmaya aşırı yakın olduğunu hissediyordu. Onunla dalga geçilmemesini gerektiğini cümle aleme gösterecekti.
Ders bitimine kadar sürekli isimleri not tutup aklına onu getirmemeye çalıştı Hazan. Olurda getirirse kendine hakim olamamaktan korkuyordu. Şanslıydı ki hoca dersi erken bitirme kararı almıştı, not defterini çantasına attı ve askılıktan kabanını alırken sırt çantasını da omzuna almıştı.
Bir müddet sonra kapüşonlusunun cebinden gelen titremeyi hissetti, kaşları çatılırken onun attığını biliyordu. lakin bakmayacaktı, artık sonunu bildiği oyunları oynamayacaktı.
Bilgisayar Mühendisliği okuyordu Hazan. Bu bölümün tek avantajını şu an kullanıyordu; o da bölüm laboratuvarının bilgisayarlarını kullanmaktı. Listedeki insanların kız erkek demeden ismini sosyal medya platformlarında araştırıyordu. Yapabilecek potansiyeli olanları not alıyordu. Bu süre zarfında telefonu ara ara titremişti ama Hazan bir kez olsun bakmadı. İntikam planlarını düşünmekle meşguldü. Aklındaki tilkiler o mesajı merak ederken Hazan onları defetmek için çok uğraşmıştı.
Ne kadar süre insanların profilini inceleyip not çıkardı en ufak bir fikri yoktu ama artık parmakları kalem tutmaktan acıyordu. Ellerini kütlettikten sonra saate bakma için telefon ekranını açtı ve on yedi mesaj bildirimi olduğunu gördü. Saat öğleden sonra dört on ikiydi.
Hepsi aynı kişidendi.
Bu sefer tilkilere hayır diyemedi ve mesajları açtı.
055**: Ne oyunu? (01.07 PM)
055**: Neyden bahsediyorsun? (01.07 PM)
055**: Sen ağladın mı? (01.07 PM)
055**: Sana oyun oynadığım falan yok Hazan. (01.07 PM)
055**: Zihninde ne kurguladın bilmiyorum ama öyle bir şey yok. Sana zarar verecek olsam intiharını engellemem Hazan. (01.08 PM)
055**: Mesajlara cevap verir misin artık? (01.08 PM)
055**: İyi bende artık yazmıyorum. (01.09 PM)
055**: Hazan iyi misin? (01.12 PM)
055**: Hazan! (01.24 PM)
055**: Bilgisayar başında neyin notunu tutuyorsun? (01.49 PM)
055**: Gözlerin çok kötü gözüküyor, artık bilgisayara bakmamalısın. Canın acımıyor mu? (02.23 PM)
055**: Bak artık şu lanet olası telefona!(02.47 PM)
055**: Eğer sağına bakarsan beni görebilirsin. (03.03 PM)
055**: Niye insanları inceliyorsun? (03.21 PM)
055**: Yanına gelmemek için kendimi zor tutuyorum. (03.38 PM)
055**: Beni görmeyi kaçırdın, küçük kız. (03.56 PM)
055**: Kaçtım ben, dersim var. (03.58 PM)
Son görülme 03.58 PM
Hazan mesajları okurken çocuğun saatlerce onu izlemesine karşın afallamıştı, hem de yanı başında sağındaki bilgisayar masasında oturmuştu. Mesajları okumadığına pişman oldu Hazan. Lakin artık çok geçti. Yüzünü buruşturdu. Onu kolayca bulabilecekken elinden kaçırmıştı. Gözlerinin acıdığını o an fark etmişti, gerçekten çok fazla yanıyorlardı ve tahminince sulanmıştı. Ağrıyan parmaklarına rağmen tuşlara bastı ve mesajı alıntıladı Hazan.
Alıntı: 055**: Neyden bahsediyorsun? (01.07 PM)
XXOX: İntikam diyorum (04.13 PM)
XXOX: Soğuk yenen bir yemektir. (04.13 PM)
Eşyalarını çantasına yerleştirdi Hazan ayağa kalktı ve tam o sırada sağındaki masanın üzerine katlanmış bir kâğıt buldu Hazan. Aklındaki tilkiler merakla fink atarken bu sefer Hazan onları dinledi ve kâğıdı aldı. Açıp baktığında gözleri şaşkınlıkla aralandı, afallaması yüzüne yayıldı.
Kâğıtta onun bilgisayar başındaki halinin çizimi vardı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
XXOX | Texting
Teen FictionGizli Sapık: Beni arama, beni bulma. Sana demiştim. Beni öğrendiğin an bu biter. (11.56 PM) XXOX: Bitsin o zaman lanet olası, SEN KİMSİN (11.56 PM) XXOX: CEVAP VERSENE KİMSİN SEN (11.58 PM) Gizli Sapık: İntihar vesilen. :) (12.00 AM) Kurgu, olumsuzl...