Gizli Sapık: İntihara niye bu kadar meraklısın? (04.41 AM)
Hazan karşısındaki insanın sinsiliğine gözlerini kısarak karşılık verdi. Dudaklarında ise yan bir tebessüm oluşmuştu. Lakin bu tebessüm sinsiydi.
XXOX: Sen istiyor duj verecek 100 dolar :D? (04.41 AM)
Gizli Sapık: ? (04.41 AM)
XXOX: Hayatımı sana paylaşmayacağım, saygıdeğer Gizli Sapık Hazretleri. (04.41 AM)
XXOX: İsmin sende kalsın, elbet bulacağım nasıl olsa :) (04.42 AM)
XXOX: Belki Bilgisayar Mühendisliği okumuyorsundur ama Mühendislik Fakültesi öğrencisisin sonuçta bunu biliyorum, hiç olmazsa elimde yine de bir liste var. (04.42 AM)
Gizli Sapık: Üzüldüm. (04.42 AM)
XXOX: Üzülebilirsin (04.42 AM)
Gizli Sapık: Kendim için değil, senin için üzüldüm. Ben zaten cevabı biliyorum. :) (04.42 AM)
Hazan bir an afalladı. "Nasıl olabilir?" diye mırıldandı. Mümkün değildi bilebilmesi, gözlerini kıstı Hazan, bir an kanmış olsa da anlamıştı olta attığını. Yüzündeki tebessüm iyice sinsiliğe bırakırken bütün yüzünü kapsadı.
XXOX: Yemem yalnız ben bu numaraları :D (04.42 AM)
Gizli Sapık: Kanıtlayayım mı bildiğimi? :) (04.42 AM)
XXOX: Kanıtla :D (04.42 AM)
Gizli Sapık: Neden intihar ettiğini değil de başka bir şeyi kanıtlayayım. Yine o an aklına gelip de kalkışma kendini öldürmeye. :) (04.43 AM)
XXOX: Esfrezfdabuda (04.43 AM)
XXOX: Salla bilader, salla (04.43 AM)
Gizli Sapık: Göz deviren emoji (04.43 AM)
Gizli Sapık: Birader*, o nasıl random öyle. :) (04.43 AM)
XXOX: F klavye kullanıyorum, hadi uydurmalarını bekliyorum anlatır mısın enwurhwja (04.43 AM)
Gizli Sapık: Peki öyle olsun. :) (04.43 AM)
Gizli Sapık: Neden her yerde XXOX kullandığını anlatayım, ister misin? (04.43 AM)
Kızın gözleri kısıldı, daha da içten sırttı.
XXOX: Anlat bekliyorum :D (04.43)
Gizli Sapık: İsminin anlamı 1010010 aslında bunu makine dilinde bir kod olduğunu düşünmüştüm en başta sonuçta Bilgisayar Mühendisliği öğrencisisin, hatta bölüm birincisisin. Bunu düşünmek senin için bebek oyuncağıydı ama çevrilemeyecek kadar kısa bir kod. Bende sayı sistemlerini deneyeyim dedim. (04.44 AM)
Gizli Sapık: Ve tahminimde yanılmadım. :) (04.44 AM)
Gizli Sapık: Binary Sistemden (ikilik), Hexadecimal Sisteme (on altılık) çevirirsek 52 çıkar sonuç. E, ben durur muyum hiç? 52 sayısını da çözdüm. (04.45 AM)
Gizli Sapık: Tabii çözmek hiç kolay olmadı. Direkt olarak 52'yi hayatında aradığımda herhangi bir sonuçla karşılaşamadım. Sonra dedim ki kendi kendime, ya 52 değilse ve böylece 5 ve 2 olarak ayırdım. Sonra da düşündüm ki niye gün olmasın? (04.45 AM)
Gizli Sapık: 5 Şubat 2016, ilk intihara kalkıştığın gün, ilk defa kendini canlı hissettiğin gün, ilk defa yaşadığını hissettiğin gün. (04.46 AM)
Gizli Sapık: Tahminlerimde haklı mıyım? :) (04.46 AM)
Gizli Sapık kişisini engellediniz.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
XXOX | Texting
Teen FictionGizli Sapık: Beni arama, beni bulma. Sana demiştim. Beni öğrendiğin an bu biter. (11.56 PM) XXOX: Bitsin o zaman lanet olası, SEN KİMSİN (11.56 PM) XXOX: CEVAP VERSENE KİMSİN SEN (11.58 PM) Gizli Sapık: İntihar vesilen. :) (12.00 AM) Kurgu, olumsuzl...