Gizli Sapık: Dikkatli ol, şeytanı uyandırırsan bedelini ödemen gerekir. (05:03 AM)
(İrlanda atasözü)
XXOX: İrlandalı olduğunu biliyordum (05:03 AM)
XXOX: Her ne kadar türkçe yazsan da İrlanda atasözü bu (05:04 AM)
Karşısındaki insan belki de Hazan'ı tanımadan onun bu hayatta sımsıkı tutunduğu atasözünü yazmıştı.
Hazan yazdıklarından sonra alt bölgesinde hissettiği ıslaklık sonrası yüzünü buruşturmuş ve tuvalete gidip işini halledip geri dönmüştü.
Karşısındaki adam her ne kadar buna inanmasa da Hazan gerçekten tahrik olmuştu.
Gizli Sapık: Bunun altında bir bit yeniği olduğunu tahmin etmeliydim. Benim hatamdı. (05:04 AM)
Gizli Sapık: Çevrimdışı oldun Hazan. (05:04 AM)
Gizli Sapık: Sen gerçekten etkilendin. (05:06 AM)
Gizli Sapık: Seninle sevişirken beni kesmene izin vermeyeceğim küçük kız. (05:08 AM)
Gizli Sapık: Kendimi kullanılmış gibi hissediyorum Hazan. Ben senin masturbasyon malzemen miyim? (05:11 AM)
Son mesajdan sonra Hazan'ın aklına Gizli Sapık'la karşılaştığı ilk zamanlar gelmişti. Gizli Sapık'ın onu izlediğini gördüğünde hiddetle bu cümleyi kurmuş ve karşısındaki adamı engellemişti. Şimdi, karşısındaki adam o duruma düşmüştü.
Hazan güldü ve adamın dediğini umursamadı.
XXOX: Yüzünü bile bilmediğim bir insanla sevişmiş olabileceğime alınmadında (05:11 AM)
XXOX: Seni masturbasyon malzemesi olarak kullanmama mı alındın? (05:12 AM)
Gizli Sapık: Alınmadın da* (05:12 AM)
Gizli Sapık: Hazan etkinlendiğin durumun ne kadar sadistçe olduğunun farkında mısın? Tedavi gördüğünü sanıyordum ama pek işe yaramamış gibi görünüyor. (05:12 AM)
Gizli Sapık: Gerçi işe yarasaydı seni intiharın elinden kurtarmazdım. (05:12 AM)
XXOX: Korktun mu ufaklık :) (05:12 AM)
XXOX: Ham yaparım seni (05:13 AM)
XXOX: Bir damla kan bile bırakmam (05:13 AM)
XXOX: Bundan emin olabilirsin (05:13 AM)
Gizli Sapık: Hazan, Hazan, Hazan. (05:13 AM)
Gizli Sapık: Ben sana yazarken kim olduğunu çok iyi biliyordum. (05:13 AM)
Gizli Sapık: Sen benimle konuşurken cinsiyetimden bile emin değilsin. (05:13 AM)
Gizli Sapık: Neyse ki ben iyi bir adamım ve sana cinsiyetimi söyleyeceğim. Daha önce erkek olduğumu söylememe rağmen bana inanmadığın ve bana güvenmediğin için her ne kadar sana karşı kalbim kırık olsa da. Erkeğim Hazan, seni bir belirsizlikten kurtarayım. (05:14 AM)
Gizli Sapık: Kiminle fink attığını öğrenmelisin önce küçük kız. (05:14 AM)
Gizli Sapık: Aksi halde kurda da yem olursun kuzuya da. :) (05:15 AM)
XXOX: Kurdun sen olduğunu düşüyorum (05:15 AM)
XXOX: Peki kuzu kim? (05:15 AM)
XXOX: Benmi? (05:15 AM)
Gizli Sapık: Yanlış düşünüyorsun Hazan. Bu hikâyede kuzu benim, sen yemsin ve kurdun kim olduğuysa bana kalsın güzelim. :) (05:15 AM)
Hazan okuduğu mesajla yüzünü buruşturdu ve karşısındaki kişinin dediğine inandı. Bu hikâyede kuzu karşısındakiyse ve kendisi de yemse, bir de kurt olması gerekiyordu. Kurdun kim olduğunu bilmiyordu, çünkü daha kendisiyle tanışmamıştı.
Lakin hissetti.
Kurdun, kendisinin canını yakacağını hissetti ve titredi.
Hem korkudan hem de zevkten.
Alıntı: Gizli Sapık: Seninle sevişirken beni kesmene izin vermeyeceğim küçük kız. (05:08 AM)
XXOX: Bunun olacağına inandın yani? (05:16 AM)
XXOX: Shame on you (05:16 AM)
(Yazık sana)
Gizli Sapık: Az önce kendi dilinde benimle sexting yaptın küçük kız. Bence sevişebilmemiz bu kadar zor olmamalı. (05:15 AM)
XXOX: Yanlış düşünüyorsun (05:16 AM)
XXOX: Ben kendi kendimi tatmin ettim (05:16 AM)
XXOX: Sen sadece okudun (05:17 AM)
XXOX: Sexting karşılıklı yapılan eylemdir (05:17 AM)
XXOX: Biri yazar karşı taraf okur değil (05:17 AM)
Gizli Sapık: Benimle sexting yapamadığın için bu kadar canının sıkıldığını bilmiyordum, küçük kız. Sözüm olsun, bir gün seviştiğimizde canının sıkılmayacağına emin olacağım. :)
(Son görülme 05:17AM)
Gizli Sapık: Kaç bakalım küçük kız. (05:18 AM)
Gizli Sapık: :) (05:18 AM)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
XXOX | Texting
Teen FictionGizli Sapık: Beni arama, beni bulma. Sana demiştim. Beni öğrendiğin an bu biter. (11.56 PM) XXOX: Bitsin o zaman lanet olası, SEN KİMSİN (11.56 PM) XXOX: CEVAP VERSENE KİMSİN SEN (11.58 PM) Gizli Sapık: İntihar vesilen. :) (12.00 AM) Kurgu, olumsuzl...