4.3

107 11 1
                                    

Hazan son mesajını yazdıktan sonra eli her ne kadar uygulamadan çıkmak için hareketlense de çıkamadı.

Çünkü son görülme değişmişti, çevrimiçi olmuştu.

Hazan gözlerinin dolduğunu hissettiğined elinin tersiyle hafif nemlenen kirpiklerini sildi.

"Sonunda," diye mırıldandı. 

Gizli Sapık: Sence de bu oyun fazla uzamadı mı? (11:18 PM)

Hazan'ın kaşları şaşkınlıkla kalktığında karşısındaki adamın neyden bahsettiğini biliyordu. Hazan karşısındaki adamın kim olduğunu öğrendiğinde oyun bitecekti ve Gizli Sapık, artık oyunun uzadığını söylüyordu.

Bu oyunun tarihi geçiyordu.

XXOX: Neden? (11:18 PM)

XXOX: Gerçekler bu kadar mı zor ki oyunu bitirmeye karar verdin? (11:18 PM)

(yazıyor...)

Çevrimiçi

(yazıyor..)

Gizli Sapık: Her şeyi kendinle bağdaşlaştırmaktan tam olarak ne zaman vazgeçeceksin? (11:20 PM)

Gizli Sapık: Dünya senin etrafında dönmüyor bunu artık anla. Çünkü ben artık sana öğretebileceğimi düşünmüyorum. Ben senin karşına ayna da tutsam sen görmek istediğini göreceksin. (11:20 PM)

Gizli Sapık: Çünkü sen busun Hazan (11:20 PM)

Gizli Sapık: Katil de olsan hırsız da olsan illa bunu yapman için bir neden vardır değil mi? Kalp de kırsan bunun için bir nedenin vardır ve bu neden asla sana dokunmaz. Hep karşı tarafa dokunur, hep karşı taraf haksızdır. (11:21 PM)

Gizli Sapık: Ve hep karşı taraf suçlanır. (11:21 PM)

XXOX: Kimsin bilmiyorum (11:21 PM)

XXOX: Benden ne istiyorsun bilmiyorum (11:21 PM)

XXOX: Sana ne yaptım onu bile bilmiyorum (11:21 PM)

XXOX: Ama benim senden gittiğimi söylüyorsun (11:22 PM)

XXOX: Ben istenmediğim yerden giderim sadece (11:22 PM)

Gizli Sapık: :D (11:22 PM)

Gizli Sapık: Emin misin güzelim? (11:22 PM)

Gizli Sapık: Kal dendiğinde kaldığına emin misin? (11:23 PM)

XXOX | TextingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin