O günden itibaren kaç gün geçtiğini Hazan sayamadı. Aklı hiçbir şekilde doğru dürüst çalışmıyordu. "Kimdi bu adam," diye sorguluyordu. Lakin hiçbir sonuca çıkamıyordu. Çoğu zaman ağlamak istiyordu ama bünyesi izin vermiyordu. Tekrardan kendini öldürmeyi denedi. Neden bilmiyordu ama bu sefer de başarılı olamadı.
Ölümden daha çok arzuladığı bir şey vardı.
Onun kanını akıttığını görmek.
Hazan gitgide istemediği insan oluyordu lakin bu artık onun umurunda değildi. O fotoğrafı gördüğü günden beri arzuladığı şeyi yapacaktı. Anın kanını emecekti.
Aklına gelen fikirle direkt ay ışığından duvara yansıyan gölgesini çekti kız. Lakin bu fotoğrafı güzelleştirecek bir kare daha eklemesi gerekiyordu, masasında duran tacını aldı ve bu sefer bu taçı takmış dirseğini duvara yaslayarak fotoğraf çekildi.
XXOX:
(03.34 AM)
XXOX: Şaheserini beğendin mi? (03.35 AM)
XXOX: Ben hayran kaldım :D (03.35 AM)
Kız adama yolladığı fotoğrafa bakıp dudağını dişlerinin arasına aldı. Gerçekten çekildiği fotoğrafa hayran kalmıştı, çok güzeldi. Karşısındaki adam anında çevrim içi oldu ve kızı yanıtladı.
Gizli Sapık: Vay be. (03.35 AM)
Gizli Sapık: Şeytanla dans en sevdiğim. :) (03.35 AM)
Gizli Sapık:
(03.35 AM)
Gizli Sapık: Anlık sana özel. :) (03.36 AM)
Kız ona atılan video karşısında afalladı lakin düelloyu anlamış ve kabul etmişti. Adamın kiminle yarıştığına dair en ufak fikri yoktu.
XXOX:
(03.36 AM)
XXOX: Bana attığın fotoğraflarla kim olduğuna yaklaşıyorum sanki :D? (03.37 AM)
Kızın gözleri kısıldı, yakınlaştığını hissediyordu.
Gizli Sapık:
(03.38 AM)
Gizli Sapık: İstediğin yüzüm olsun bebeğim, onu da atarız. :) (03.38 AM)
Kız video ile fotoğraf arasında git gel yaşadı, bir videoya baktı bir fotoğrafa; defalarca kez baştı en sonunda sinirle kaşları çatıldı.
XXOX: Bu iki farklı insan... (03.38 AM)
XXOX: İki yüzlü olduğunu biliyorum ama bu imkânsız (03.39 AM)
Gizli Sapık: İmkansız*, doğru yazmaya çalışıp nasıl hata yapabiliyorsun? (03.39 AM)
XXOX: İkisi de sen değilsin değil mi? (03.39 AM)
Gizli Sapık: Bilmem, değil miyim? :) (03.39 AM)
XXOX: ATMA ARTIK ŞU SİKİK EMOJİYİ YETER (03.39 AM)
Gizli Sapık: Sakin ol bebeğim, tamam atmıyorum. (03.40 AM)
XXOX: Neden google da bulduğun fotoğrafları atıyorsun?(03.41 AM)
Gizli Sapık: Öyle mi yapıyormuşum, haberim bile yok. (03.41 AM)
XXOX: Benimle artık taşak geçme, seni hadım ederim. (03.41 AM)
Gizli Sapık: Sakin ol bebeğim, öyle bir şeyin olmasını ikimizde istemeyiz. (03.41 AM)
Gizli Sapık: Emojiyi atmayınca kendimi çok ciddi hissediyorum, olmaz böyle. (03.42 AM)
XXOX: Atınca da pezevenk oluyorsun? (03.42 AM)
Gizli Sapık: Ne açıdan baktığına bağlı, ben sevimli buluyordum. (03.42 AM)
XXOX: -;,,,;- bunu atabilirsin, nasıl olsa yakında sende deneyeceğim. Fotoğrafını çeker etiket yaparım kendime :) (03.43 AM)
Gizli Sapık: Sen kullanıyorsun? (03.43 AM)
XXOX: Ben kutsalım, kullanırım. (03.43 AM)
Gizli Sapık: Peki madem. (03.43 AM)
XXOX: Şu zamana kadar attığın herhangi bir fotoğraf sana mı aitti? (03.43 AM)
Gizli Sapık: Bilmem, bana mı aitti? (03.44 AM)
XXOX: Soruma soruyla karşılık verme... (03.44 AM)
Gizli Sapık: Birkaçı evet ama hangileri söylemem, kendin bul. (03.44 AM)
XXOX: Seni anlamıyorum (03.44 AM)
Gizli Sapık: Neyi anlamıyorsun? (03.44 AM)
XXOX: Bazenleri rol yapmadığını seziyorum iyi gibisin. Sonra yine rol yapmıyorsun ama beni öldüreceğini söylüyorsun. Sanki hem düşmanımsın hem de dostum. (03.45 AM)
Gizli Sapık: Ben senin ne dostunum ne de düşmanın. (03.45 AM)
Gizli Sapık: Ben senin geçmişte bırakmaya çalıştığın insanım. (03.45 AM)
Gizli Sapık: Şimdi de o geçmiş geleceğine çöküyor, farkında değilsin. (03.45 AM)
XXOX: Beni öldürsen ses çıkarmam (03.46 AM)
Gizli Sapık: Biliyorum, bu yüzden hayattasın zaten. (03.46 AM)
XXOX: Beni öldüreceksin ama değil mi? (03.46 AM)
Gizli Sapık: Planlarım başka yönde. (03.47 AM)
XXOX: Ya ilk ben seni bulur ve öldürürsem? (03.47 AM)
Gizli Sapık: O zaman senin için büyük bir şanssızlık olur. (03.47 AM)
XXOX: Niye şanssızlık olsun ki, yaşayacağım sonuçta (03.47 AM)
Gizli Sapık: Nefes almak senin için zaten bir çeşit ölüm. Yaşamak senin için ızdıraptan başka bir şey değil. Tutunacak dalın olsa direkt ölecek insansın, gelmiş burada bana ahkam yapma (03.48 AM)
XXOX: Galiba kim olduğunu buldum. (03.48 AM)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
XXOX | Texting
Teen FictionGizli Sapık: Beni arama, beni bulma. Sana demiştim. Beni öğrendiğin an bu biter. (11.56 PM) XXOX: Bitsin o zaman lanet olası, SEN KİMSİN (11.56 PM) XXOX: CEVAP VERSENE KİMSİN SEN (11.58 PM) Gizli Sapık: İntihar vesilen. :) (12.00 AM) Kurgu, olumsuzl...