Aradan birkaç saat geçmiş Hazan'ın canı sıkılmıştı, ne kadar kabul etmek istemese de birkaç haftadır konuştuğu bu insana konuşmak için bağımlı olmuştu ve o da biliyordu ki uyuşturucunun tadını bir kez aldın mı bırakmak oldukça zordu.
Ayrıca Hazan'ı yine uyku tutmamıştı.
Telefonunu eline aldı ve son engellediği numaranın engellini açtı. Daha sonra kişiyi rehberine ekledi. Artık rehberinde üç kişi olmuştu; annesi, babası ve o.
XXOX: Beni özlediniz mi Gizli Sapık Hazretleri? (04.33 AM)
Gizli Sapık: Ooo.Engelimiz açılmış, gözlerim kamaştı bu bir ilk. (04.33 AM)
XXOX: Göz deviren emoji (04.33 AM)
XXOX: Canım sıkıldığı için açtım, internetten ölüm yollarını mı arasaydım yine? (04.33 AM)
Gizli Sapık: Sakın. Öyle bir şey yapacağına bana mesaj at. (04.34 AM)
Gizli Sapık: Bu sapık konusunu hallettik sanıyordum. (04.34 AM)
XXOX:
(04.34 AM)
XXOX: Halletmez olur muyuz :) (04.34 AM)
Gizli Sapık:
(04.34)
Gizli Sapık: Ben seni ne diye kaydedeyim, sen beni ne diye kaydet. Ayıptır, günahtır. (04.34 AM)
Kız ilk defa gördüğü kelime şarkısında merak duygusu kabardı, Morbidezza, ne demekti acaba, diye düşündü.
XXOX: Morbidezza ne demek? (04.35 AM)
Gizli Sapık: Gözlerini kısarak baktığında yüzünde oluşan o melankoli gülümsemen, demek. :) (04.35 AM)
XXOX: Siz türkler diyor yürüdün bana hatta koştun depar attın? (04.35 AM)
Gizli Sapık: Hahahaha. (04.35 AM)
Gizli Sapık: Yürümedim, koşmadım, depar da atmadım. :) (04.35 AM)
Gizli Sapık: Bu arada fotoğrafta niye el hareketi çekiyorsun, yakışıyor mu sana hiç? :) (04.36 AM)
XXOX:
(04.37 AM)
XXOX: Bence yakışıyor :D? (04.37 AM)
Gizli Sapık: Cık cık cık. (04.37 AM)
Gizli Sapık: Sana terbiyeyi öğreteceğim. (04.37 AM)
XXOX: Tm. (04.37 AM)
Gizli Sapık: Kolunu izler gözükmesin diye mi kapattın? (04.38 AM)
XXOX: Sana ne? (04.38 AM)
XXOX: Birkaç laf ettik diye hayatımdan bilgi koparamazsın. (04.38 AM)
Gizli Sapık: Seninle bir oyun oynayalım mı Hazan. Tek bir soru. Eğer yanıtlarsan sana adımı söyleyeceğim, yanıtlayamazsan sonsuza dek bilemeyeceksin. (04.39 AM)
XXOX: Adını öğrenmesem de olur (04.39 AM)
XXOX: Zaten çok yakında kendim bulurum (04.39 AM)
Gizli Sapık: Aradığın listede ben yokum Hazan :) (04.39 AM)
XXOX: Aradığım listeyi nereden biliyorsun? (04.39 AM)
Gizli Sapık: Çünkü laboratuvardayken tam arkandan sana baktım, listeyi gördüm. Ama sen o kadar dalmıştın ki beni hissetmedin bile. Şansızlık. (04.40 AM)
XXOX: NEEE (04.40 AM)
XXOX: Adının hakkını veriyorsun sapık! (04.40 AM)
Gizli Sapık: Bana şunu demeyi keser misin? Her neyse pes ediyorum seni asla iknâ edemeyeceğim. Kabul ediyor musun, etmiyor musun? (04.40 AM)
XXOX: Neyi? (04.41 AM)
Gizli Sapık: Göz deviren emoji. (04.41 AM)
Gizli Sapık: Oyunu? (04.41 AM)
XXOX: Ediyorum. (04.41 AM)
Gizli Sapık: İntihara niye bu kadar meraklısın? (04.41 AM)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
XXOX | Texting
Teen FictionGizli Sapık: Beni arama, beni bulma. Sana demiştim. Beni öğrendiğin an bu biter. (11.56 PM) XXOX: Bitsin o zaman lanet olası, SEN KİMSİN (11.56 PM) XXOX: CEVAP VERSENE KİMSİN SEN (11.58 PM) Gizli Sapık: İntihar vesilen. :) (12.00 AM) Kurgu, olumsuzl...