Karşı taraf anında çevrimiçi oldu ve mesajlar saniyesinde mavi tike döndüğünde Hazan sadece gülümsedi.
Gizli Sapık: Sensiz buralar fazla sessizdi Hazan, biraz ses çıkarmak istedim. Bu seni özlediğim anlamına gelmiyor. (10:14 AM)
XXOX: Yalanlarını kendine saklamalısın Gizli Sapık Hazretleri (10:14 AM)
XXOX: Her neyse sana sadece seni özlediğimi söylemek için telefonumu açmadım. (10:14 AM)
Alıntı: Gizli Sapık: Sen doğum günlerinden nefret edersin, ama yine de doğum günün kutlu olsun küçük kız. (00:00 AM 18.03.2020)
XXOX: Madem doğum günlerinden hoşlanmadığımı biliyorsun keşke kutlamasaydın (10:15 AM)
XXOX: Ama yine de teşekkür ederim (10:15 AM)
Gizli Sapık: Kuzenim kutlamış. (10:15 AM)
Hazan gülerek, "Fuck yourself, ass hole," diye mırıldandı.
(Kendini becer, pislik)
XXOX: -;,,,;- (10:16 AM)
XXOX: Şair burada bir kez daha kötü kız kahkahası atıyor (10:16 AM)
XXOX: Ama mesajda bile gülemiyor (10:16 AM)
XXOX: Umarım okuyucu verilen mesajı anlamıştır (10:17 AM)
Karşı taraftan bir müddet mesaj gelmedi. Hazan dakikalarca çevrimiçi yazısıyla bakıştı ve bakıştıkça kaşları çatıldı, içi daraldı. Telefonun başında böyle pervasızca bekleyeceğini, ona beş ay önce söyleselerde kahkahalarla gülerdi fakat bugün bekliyordu.
Bu durum hiç hoş değildi.
Gizli Sapık: Hiç dönemeyeceksin sandım. (10:25 AM)
Gizli Sapık: Bu yüzden sana kızgınım ve kalbini kırmak istiyorum. Sonra hayatındaki konumumu düşünüyorum ve zaten kalp kırıklığın olduğum aklıma geliyor. Ve diyorum ki kendi kendime, değer miydi? (10:25 AM)
Gizli Sapık: Beni bırakıp gitmeye değer miydi? (10:25 AM)
Gizli Sapık: Söylesene Hazan, bir kez daha terk eden kişi olmak seni yıpratmıyor mu? Çünkü ben kalan olarak artık toparlayamıyorum. (10:25 AM)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
XXOX | Texting
Teen FictionGizli Sapık: Beni arama, beni bulma. Sana demiştim. Beni öğrendiğin an bu biter. (11.56 PM) XXOX: Bitsin o zaman lanet olası, SEN KİMSİN (11.56 PM) XXOX: CEVAP VERSENE KİMSİN SEN (11.58 PM) Gizli Sapık: İntihar vesilen. :) (12.00 AM) Kurgu, olumsuzl...