2.7

170 15 0
                                    

Hazan mesajı yazar yazmaz, karşısındaki adam çevrimiçi oldu. Hazan elbette anında çevrimiçi olacağını ve mesajlarını mavi tik yapacağını biliyordu. Karşısındaki adamın artık hiç uyumadığını bile düşünüyordu.

Gizli Sapık: Sanki intihar etmene izin veririm Hazan. (10:12 PM)

(Yazıyor...)

(Çevrimiçi.)

(Yazıyor...)

Gizli Sapık: Saçlarını mı kestin sen? (10:13 PM)

XXOX: Evet (10:13 PM)

XXOX: Beğendin mi? (10:13 PM)

Hazan üzerindeki ve çoraplarına yılışan saçları umursamadan yatağına doğru ilerledi ve yatağına uzandı. Tacı kafasından çıkardığında ona ilk zamanlar attığı fotoğraf aklına geldi. Yine bu taçla ona fotoğraf atmıştı, o zamanlar saçları uzundu.

Saçlarını kesmesinin ardından beş dakika bile kesmemişti lakin Hazan eski fotoğrafı hatırlayınca iç çekti.

Gizli Sapık: Kızdım Hazan, çok kızdım. (10:13 PM)

XXOX: Şair burada beğendiğini dile getirmeliydi (10:13 PM)

XXOX: Kızdığını değil (10:13 PM)

Gizli Sapık: Kendine zarar vermemen gerektiğini söylediğimi hatırlıyorum Hazan. Saçlarını keserek acını kesemezsin. Elini silah işareti yaparak, ben intihar ediyorum diyemezsin. Bir gece yarısı elveda diyerek gidemezsin. (10:13 PM)

XXOX: Eğer rahatlayacaksan intihar etmiyorum (10:14 PM)

XXOX: Hayatıma bir akşam üstü girdin (10:14 PM)

XXOX: Bir gece yarısı veda etmem gerektiğini düşündüm (10:14 PM)

XXOX: Çünkü veda etmeye başka vaktim yok (10:14 PM)

 XXOX: Yakalandım (10:14 PM)

XXOX: Hep olmasını istediğin senaryo gerçekleşti (10:14 PM)

XXOX: Annem beni yakaladı ve tekrardan hastaneye yatırılmam için elinden geleni ardına koymayacak (10:15 PM)

Hazan telefonun kamerasına bant yapıştırdığı için kendini rahat hissediyordu. Çünkü üstü çıplaktı ve bilmeden karşısındaki adama kendini çıplak göstermek istemiyordu. Eskiden bedeniyle gurur duyardı ve asla çıplaklıktan çekinmezdi. Lakin artık bedenine bakanlar onun tenini değil, izlerini görüyordu.

Ve Hazan, izlerini kimsenin görmesini istemiyordu.

Gizli Sapık: Ne yaptın sen Hazan? (10:15 PM)

Alıntı: XXOX: Hep olmasını istediğin senaryo gerçekleşti (10:14 PM)

Gizli Sapık: Olmasını istediğim senaryo bu olsaydı Hazan, emin olabilirsin seninle mesajlaşmak yerine çoktan hastaneye yatırılmana neden olurdum. (10:15 PM)

XXOX: Saçlarımı keserken yanlışlıkla kendimi kestim (10:15 PM)

Gizli Sapık: Buna inanmamı mı bekliyorsun Hazan? Buna sen bile inanmazsın, güzelim. (10:15 PM)

XXOX | TextingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin