4.5

123 10 2
                                    

Hazan, ilgiye aç bir kadındı.

Bir ilgi gördüğünde asla kaçırmazdı çünkü odak noktası olmayı severdi. Ki on altı yaşında bir genç kızsanız ilgiyi de severdiniz. Her insan ilgiye aç olurdu fakat lisede hürmet görmek isterken ilgisizliğe tahammülünüz kalmazdı.

Ve Hazan hiçbir zaman gördüğü ilgiden kaçmazdı.

Hazan okuduğu mesajla başta her ne kadar şok içinde kalsa da bu sefer balıklama atlamadı. Çünkü o asla gitmezdi.

XXOX: Güzel taktik (11:23 PM)

XXOX: Ama yemedim (11:24 PM)

Gizli Sapık: Yazık, çok yazık. Sanırım gerçekten haklıyım sana ayna tutsam bile inanmayacaksın. Çünkü bir doğru yalnızca sen ona inandığın müddetçe doğru, değil mi Hazan? Senin lügatinden geçmeyen hiçbir şey doğru olamaz. (11:24 PM)

Gizli Sapık: Çünkü sen bu dünyadaki yanlışların içindeki tek doğrusun? (11:25 PM)

Gizli Sapık: Öyle ki o yanlışlar bile senin eserinken. (11:25 PM)

XXOX: Aptal değilim (11:25 PM)

XXOX: Görmediğimi mi sanıyorsun? (11:25 PM)

XXOX: Beni kandırmaya çalıştığını görmediğimi mi sanıyorsun? (11:25 PM)

XXOX: İlgiye aç bir insan olmam gördüğüm her ilgiye balıklama atlayacağım anlamına gelmez (11:25 PM)

Hazan geçmişi düşündü. Karşısındaki adamı ama gerçekten hatırlayamadı. Sonra hastanedeki adamı düşündü. Kanepede ona eşlik eden adamı. Onun yüzünü inceleyip incelemediğini hatırlamıyordu.

Fakat yüzü tanıdık gelseydi anımsardı diye düşündü.

Doktoru düşündü, hemşireleri, herkesi düşündü fakat hiç kimse tanıdık gelmedi.

Okuldaki hocalarını düşündü, derslerine giren kişileri, sınıfları temizleyen görevliler yine hiç kimse tanıdık gelmedi.

"Lanet olsun," diye haykırdı Hazan. "İnsanları incelemeliydim."

Hazan insanları incelemeyi artık sevmezdi fakat ilk defa bu huyundan nefret etti.

Gizli Sapık: Sana kim gördüğün her ilgiye atladığını söyledi? Sen sana gelene değil, Hazan. Sana ilgi göstermeyenin peşinden gidersin. Yalnızca onun ilgisini istersin ve yalnızca onun çevresinde olursun. (11: 26 PM)

Gizli Sapık: Sonra ne olur? (11:26 PM)

Hazan sonra ne olacağını çok iyi biliyordu.

Çünkü Hazan hep sonralar yüzünden yapayalnızdı.

Gizli Sapık: Elde edersin ve sıkılırsın. Sıkıldığındaysa kurtulma yöntemin hiç değişmez. Ne hikmetse senin çevrende parmağının değdiği ve hâlâ yaşayan hiç kimse yok Hazan. (11:27 PM)

Gizli Sapık: Söylesene Caitlyn neden intihar etti? (11:27 PM)

Gizli Sapık: Söylesene Chris neden intihar etti? (11:28 PM)

Gizli Sapık: Söylesene Erik neden intihar etti? (11:28 PM)

Hazan Erik ismini duyduğunda dehşet içinde kaldı ve oturduğu sandalyeden kalkıp pencereye ilerledi. Pencerenin camını açtığında soğuk hava direkt yüzüne vurdu. Midesi bulanıyordu, karşısındaki adamın ona söylediği şeyler artık midesini bulandırıyordu.

Karşısındaki adam gerçekten de bu oyundan sıkılmıştı ve kartlarını artık açık açık ortaya seriyordu.

Üzgün değildi, sadece kendini buruk hissetmişti. Erik'in de intihar ettiğini bilmiyordu.

XXOX: Erik öldü mü? (11:28 PM)

XXOX: Bunu bilmiyordum (11:28 PM)

Gizli Sapık: :D? (11:29 PM)

Gizli Sapık: Pardon Hazan, sonuncusu intihardan ziyade senin eserindi. (11:29 PM)

Hazan donup kaldığını hissetti. Öyle ki elindeki his çekildi ve telefon yere düştü. Telefon yerdeyken titredi fakat Hazan hareket edemedi. Soğuk rüzgâr içeri girdi, Hazan'ın saçlarını yüzüne döktü.

Soğuk hava içeriye girdi, Hazan nefesini tuttu.

Soğuk hava içeriye girdi, Hazan yutkundu.

Dakikalar geçti, telefon defalarca kez titredi fakat Hazan telefonu yerden alacak gücü çok sonradan buldu.

Onun yazdığına inanmak istemedi. Hazan annesine yakalandığından bu yana Türkiye'deydi, Erik ise İrlanda'da kalmıştı. Mümkün değildi, Hazan o kişinin intiharına vesile olamazdı. Fakat son kez soğuk rüzgâr estiğinde, sanki rüzgâr gerçeği kulağına fısıldamıştı.

Gizli Sapık: Sen gerçekten katilsin. (11:29 PM)

Gizli Sapık: Kendi ellerindeki kanlara bakmadan hep bana katil dedin. (11:29 PM)

Gizli Sapık: Ama ben potansiyel bir katilken, sen gerçek bir katilsin. (11:29 PM)

Gizli Sapık: Ellerine bak Hazan. (11:29 PM)

Gizli Sapık: Ve öldürdüğün insanın kanını gör. :) (11:30 PM)

Ve rüzgâr Hazan'a fısıldadı.

Katil.

XXOX | TextingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin