Loading....

27 1 0
                                    

Yapmam gereken ertelediğim ne varsa onları yapmaya çalışacağım. Kaçarak, korkarak, erteleyerek konfor alanım içinde aynı şeyleri yapmaya devam edersem hic bir şeyi degistiremeyeceğim.

Yapmanız gereken ertelediğiniz ne varsa yapmaya başlayın.(!) Bir şeyler değişsin istiyorsak yapmalıyız.

Bir taraflarıma yapmak zor geldiği için kaybettiklerim, ulasamadıklarım için üzülmeyeceğim. Artık yeter! Hayatı daha fazla erteleyemem. Daha fazla durup seyirci olamam. Bitti!

Yapmam gerekiyorsa yapıyorum. Yapılacaksa yapılacak. Oturarak bir şeyler başaramam.

Bu arada yüzüm sivilecelendi. Cok cikolata yiyorum. Tatlı bağımlısı yaptım kendimi. Şekersiz beslenmeye başlıyorum. Hemen suandan itibaren önce kısıtlama ardından da bir süre şekere dur demeye kendimi hazırlayacağım. Cildimi bozmak istemiyorum. Tabi stresten de sivilcelendim ama bu kadar şeker yeter!
Kendime gelmeliyim.  Fazla şeker tüketmek iyi değil!

Ramazandan çıktığımdan bu yana iştahım o kadar açık ki? Sabah aç uyanıyorum hâlbuki sürekli yiyorum. Bütün gün  sürekli ama sürekli yiyorum. Kendimi dizginlemem gerek. Obez olacağım gerçekten.

Şuan birçok isteğim var. Hedef ya da karar değil. İstek! Çünkü karar verince uyamıyorum ya da hedef belirleyince asır baskıcı despot olunca sıkılıp bırakıyorum. Kendime eziyet etmeden isteklerimi gerçekleştirmek istiyorum.

Saçlarımı bir süredir uzatıyorum. Daha da uzasınlar istiyorum. Saç dökülmem var, kansızlığım var, vitmain eksikliğim var. Bunları göz önünde bulundurarak beslenmem gerek. Üşengeçligimi kenara bırakıp abur cubur yiyerek geçiştirmezsem! Kendime sebze yemeği, çorba, salata falan yapmaya üşeniyorum sonra da gidip sacma sapam şeyler yiyorum. Bunu yenmem gerek. Sadece bedenim için değil, cildim, tırnaklarım, saçlarım ve ruh sağlığım için kendime iyi bakmam lazım. Kendime ne kadar iyi bakarsam o kadar iyi hissediyorum.

İyilik yapmaya kendinizden başlayın!

Bende öyle yapmaya çalışacağım. Sağlıklı olursam sağlıklı hissederim, sağlıklı ve güzel görünürüm. Sağlıklı ve güzel görünürsem iyi hissederim. İyi hissedersem mutlu olurum. En azından bir miktar mutlu olurum! Ya da mutsuz olmaktan bir nebze uzaklaşırım.

En iyi halimize gelmek için n elimzden gekeni yapalım. Konfor alanınızdan çıkın!
Hadi yol uzun ayağa kalkmamız gerek.

Let' go together!!!

SağlıklıbirkisilikHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin