Merhabaa!
Yaz sıcağının verdiği tahammülsüzlük ve darlanmaya rağmen hoşgörülü ve sakin kalmaya çalışarak akıl ve beden akibetimizi koruyabilmeyi umut ederek bölüme başlıyorum. Pek başarılı gittiğim soylemez. Sürekli tekrar eden hatalar yapıyorum. Düzeltmeye çalıştıkça bozuluyor, toplamaya çalıştıkça dağılıyorum. Eski halime dönmek istemiyorum.
Tüm renklerin dünyamdan yavaşça akıp gittiği, siyah ve beyazın hakim olduğu, hic bir şey hissedemedigim, nefes almakta zorlandığım, artık yemek yemenin bile tat vermediği o zamanlarıma dönmekten korkuyorum. Daha da geri gidip her şeyi bırakmaktan daha çok korkuyorum. Çünkü bıraktığım, bosverdigim zaman her şey sarpa sarıyor. Her bir ayrıntı her bir olay yoldan çıkıp beni sabote ediyor.
Hayata buzlu bir camdan bakıyorum, sanki suyun içindeyim de sesler dışardan geliyormus gibi hissediyorum. İyi değilim! İyi olmak istiyorum. Basaramiyorum.
Fazla dalgalı ruh halim beni daha da katlanılmaz yapıyor. Kendi kendime bile katlanamıyorum.
Bozduğum her şeyi düzeltmem mümkün mü? Her yoldan bir geri dönüş ve her seyin bir telafisi gerçekten var mıdır?
Bilmiyorum. Şu günlerde cok bilmiyorum. Her şeyi bilmiyorum. Öyle bir bilinmezlikteyim.Hata yapıyorum. Sürekli ve sürekli hata yapıyorum. Kontrol etmeye calistikca her şeyi kontrolden çıktığını zaten biliyorjm ama yine de kontrol etmeye çalışıyorum. Cunku ben böyleyim. Evet gerçek bu!
Pozitif enerji veremiyorum. Moral bozmayı sevmem ama depresif ve kötümser tarafım yine oldukca online.
Kafamdaki sesleri susturmam gerek! Stres, sorumluluk, kaygı, anksiyete ve depresyon ile nasıl bas ediyorsunuz! Bir yolunuz var mı ya da birden fazla yol. 😩😫Haftaya yeni planlarımla gelmeyi düşünüyorum. Bu arada cildim için beslenme ile ilgili biraz yol kat ettigimi düşünüyorum. Biraz faha deneyimleyip sonuçları net bir şekilde paylaşacağım. Bir dr kullandığım bazi kozmetik ürünleri değiştirdim. Onlardan da söz edeceğim. Ama biraz daha kullanıp deneyim kazanmak istiyorum.
Gelecek hafta daha sağlıklı enerji doku ve yeniliklere acik bir şekilde geri gelmek istiyorum. Daha çok keneime odaklanıp daha çok kendime yakın olmak üzerine gelişmeye çalışacağım. Bedensel ve ruhsal olarak. Buna ihtiyacım var. Herkesin en çok kendine ihtiyacı vardır neticede. Herkes gitse bile yine kendiniz ile kalırsınız. Bunu unutmayın. Kendinize işkence etmeyin!
En iyi dostunuz yine kendiniz olmalısınız.
Sağlıklı ve mutlu kalın🌹