Günlerden Pazartesi

9 1 1
                                    

Merhabalar!
3 gündür yokum. Hastalandım ama şimdi iyiyim. Bugün yine spor yaptım ama 3 gündür falan yapmıyorum. Beslenmeme de çok dikkat etmedim. Ama koyvermedimde. Yani duyduğum yerde duruyorum. Genelde yaptığım gibi. Açıkçası cok istediğim bir şey vardı ve olmadı. O yüzden bu üç gündür ağlıyorum diyebilirim. Cabaladıgım bir şeydi. Emek vermiştim. Bosa gitmesi beni cok üzdü. Sessiz sessiz gizli saklı sürekli ağladım.
Buraya duygularımı anlatmak beni rahatlatıyor. Normalde duygulsrinit paylasabilen buri değilim. Zaten paylassamnda kimin umrunda ki?

Canımı yakan bir diğer konu da bu. Her zaman ağlarken yalnız olmak! Ailem ve arkadaşlarım gözyaşlarımı silen insanlsr değilde sakladığım insanlar. Çünkü umurlarında değilim! Kimsenin umrunda değilim.

Ama sorun değil! Devam edebilirim. Sadece bu yotucu oluyor. Her seyi kendi başına yapmaya çalışmak, ustesinden gelmek için cabalarken yalnız olmak! Her zaman olunca insanı yoruyor.

Güçlü olak değil de mutlu olmak istedigime karar verdiğimden beri bu konu üzerine daha çok düşünür oldum. Yalnızlığımın nedenini sorgular oldum. Bu yalnızlığı romantik ilişki bakımından söylemiyorum. Demek istediğim. Basta ailem olmam üzere kimse ama kimsenin yanımda olmaması. Ne bileyim beni desteklememesi.

Bu algıyı ben mi yarattım yoksa başından beri cekilmez bir insan mıydım? Bir şeye cok kırıldım. Üstelik kırıldığını kisiye bunu söyleyemiyorum. Zaten hic hir saman duygularını dile getirebilen biri olmadım. Yani anlayacağınız kırıldım ve kırılmış bir şekilde kaldım.

Aynı zorluklar aynı durunlar icinde olduğum bana sürekli en yakınım olduğunu söyleyen bir arkadaşım var. Gerçek su ki derdini anlatıp ki bendmimde herkes gibi derdim var ama asla umrunda değil. Neyse baan derdinj anlatıyor ve aska beni sormuyor. Nasıl olduğumla asla ilgilenmiyor. Tam bir bencil. Yine bir konuda yardım istedi. Her zaman olduğu gibi. Cevao vermedim. Çünkü artık yoruldum. Gercektne yoruldum. Ben duvar değilim iyi olmadığımı gördü. Benimde duygularım var ve nasıl olduğumu bile sormadan benden kendi sorunu için yardım istiyor. Hayır ederim. Her zaman ettim. Yardım etmek bana mutluluk veriyor. Ama artık yoruldum. Onunkinden cok daha ağır yükleri taşıyorum. Nasıl olduğumla bileilgilenmeyip ağzıma lafı yıkarak kenfinn düşünen bencil bir insanla artık iletişim kurmak istemiyorum. Arkadaşlık bu değil.

Zor zamanında yanında olduğum kimse benim en zor zamanımda yanımda değil. Neden ben herkee yardimt ederken herkesin bir seyoerine koştururken kimse benim nasıl hissettigimi bile  önemsemiyor. Neden?
Artık yapamıyorum. Artık böyle arkadaşlıklarda istemiyorum. Bana bencil diyebilirsiniz. Ama artık  başkaları için çabalamayacağım. Bugüne dek cabalamam da mantıksızdı. Bana deger vermeyen insanlara ne kadar deger veririsem vereyim bu tek taraflı olan şey uzun sürmez. Hic bir zaman uzun sürmedi. Beni kullanıp kenara atmak her zaman kolay oldu. Çünkü Gece duygusuz. 
Zaten Gece her şeyi kendi halleder. Gece iyidir ya Gece her zaman mutludur. Her zaman gülümser. Gece her zaman yardım eder. Hayır!! Bende yoruldum. Benimde takatim yok. Bundan sonr nasılsın bile demeyen ve beni zerre umursmayan insanlar için cabalamayacağım. Yeter!!!

Evet böylr işte. He neyse? Spor günlüklerime devam. Ben bacak bigumu uzatmak istiyorum. Tabi bu mümkün değil l çünkü biy uzamam durdu. Ama eğer bacak kaslarımı iyi çalıştırıp, kalcamı sıkılaştırırsam. Yani bacak posturumu düzeltirsem bacaklarım daha uzun görünecektir.

Ust bacak kasım vardı bir zamanlar. İyi hoştu ama araya bir yıl girince kas kalmadı. Tekrar ust bacak, kalça ve karın kası çalışacağım zaten bunları çalıyorum spor yaptığında kardiyo ekleyeceğim yavaş yavaş bir de tamam! Bir süre böyle sonra spor süresini uzatarak ağırlık eklemeyi planlıyorum.  Ağırlık olmadam kas kazanamam.

Ntc den yaptım bugün sporu gercektne kaliteli bir uygulama. Eger kullanmadiysanız Nike 'ın uygulaması. Deneyim derim. Bir sürü plan var ayri ayri bölgelere özel antreman videoları var. İyi de ter attırıyor. Hoşuma gidiyor. Kesinlikle tavsiye ederim. Bir bakın!.

Yarın bir yere davet edildim. Bir de ona katılacağım. İnsan denince anksiyetem azıyor cidden. Ama gitmem gerek. Bana şans dileyin sosyal becerilerim kotu en aİdnan gize bagacak yanlış bir şey yapmam umarim. Şimdilik bu kadar.
Daha çok spor yaltigint bölümlerde görüşmek üzere

Sağlıklı ve mutlu kalın 🌹

SağlıklıbirkisilikHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin