Neredeyse her gün Yediğim Tatlı

8 1 0
                                    

Herkese merhaba!!!
Sıcaklar bastırıyor. şimdiden havale geçirmeye başladım. Çok ama çok sıcak. Ben yaz insanı değilim. Bezdim daha yaza girmeden. Daha sıcak yerlerde olanlara Allah sabır versin!
Bol bol su içmeyi kesinlikle unutmayın ihmal etmeyin!!!
Oturduğumuz yerden buharlaşıyoruz.
Bir de güneş kremi önemli iki saatte bir sürmekte fayda var. Ben bronzlaştım bile ve bronz teni kendime yakıştıramıyorum. O yüzden sonuna kadar  güneş kremi diyorum.

Aşırı düştüğüm tatlı tarifini vermek istedim. Bu tatlıyı biraz damak tadınıza göre kendiniz malzemelerin miktarı ile oynayarak kendinize göre ayarlamanız gerekiyor. O yüzden miktarlar konusunda tam net bir şey söylemeyeceğim. Çikolatadan uzaklaşamadığım için çözümü böyle buldum.

Malzemeler
Haşlanmış nohut
Kakao
Tahin- ceviz- badem (birisini koyuyorum genelde hepsi ağır olabilir.) tercihen tahin
Kuru incir
Pekmez
Yulaf

Bu tarif bende o kadar bağımlılık yaptı ki bir gün yapmasam öbür gün yapıyorum.isteginize göre puding kıvamında ya da çikolata topu şeklinde malzemelerle oynayıp kıvamını değiştirebilirsiniz.
Ama şunu unutmayın kuruyemiş miktarını ne kadar arttırırsanız kalorisi o kadar artacak (!)
Ben biraz daha hafif olsun diye az kullanmaya çalışıyorum.
Denemenizi mutlaka tavsiye ederim. İlk yaptığımda kakao topu şeklinde yapmıştım. Şimdilerde ise biraz su ya da pekmez ilavesiyle daha püre tarzında yapıyorum.
Benim için harika bir tatlı! Her gün kahvenin çayın yanına iyi gidiyor!
Nohut protein
Kuru incir lif
Kuru yemişler sağlıklı yağ
Pekmez şeker
Yulaf da protein ve lif

Porsiyon kontrolü ile temiz bir tatlı diyebilirim.

Bir sonraki bölümde görüşmek üzere.
Sağlıklı ve kutlu kalın 🌹

SağlıklıbirkisilikHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin