DİYETE DÖNÜŞ

37 2 2
                                    

Herkese merhaba!
Umarım iyisinizdir.

Diyet kelimesini sevmesemde kilo almış ve pantolonuma giremiyorum. O pantolonu seviyorum ve o pantolonu giyeceğim.
Nasıl kilo aldım asla bilmiyorum. Yemeği abartsamda asla aşırı yediğimi düşünmedim. Ama anlaşılan bu gevşeklik bende iyi sonuçlar dogurmadı. Fark etmeden kiyafetlerime giyemeyen bir panda oluverdim.

Kilo bu alınır verilir! O yüzden alma işlemini tamamladığıma göre şimdi verme işlemini tamamlamam gerek. Sporla sıkılaşarak vermek istiyorum. Sporu hayatıma yavaş yavas entegre etmeye çalışsam da şahit oldugunuz gibi beslenme yeterince iyi değilse yaptığın spor boşa gidiyor. O nedenle beslenmemi de düzenlemem gerek.

Daha sebze ağırlıklı, daha fresh ve kesinlikle porsiyon kontrolü sağladığım bir düzenle ilerlemeliyim. Karın kası hedefliyorum ama cipsler cikolatalar yerken nasıl karın kasım olsun ki? Kilo bile almışım.

Cidden trajikomik değil mi? İnsanlar spor yaparak kilo verir o sırada ben spor yaparak kilo alıyorum. 😂
Bu işte bir terslik var!
Hani sporla kas kazandım dicem de o kadar spor yapmadım. Sıkılaşma da olmadı. Yani bunun bir açıklaması yok!
Baya dümdüz kilo almışım pantolonumum fermuarı kapanmıyor 😩

İc sesim "bir şey yok! Bir şey yok! Bir şey yok!" desede gerçek bu değil. Aldığım kararın arkasında durabilmek için günlük olarak yaptıklarımı yazmam gerektiğine karar verdim. Bu beni motive edecektir diye düşünüyorum.

Bu gün de birinci günüm! Açılışı yaptım. Ayyy ben böyle bir seye karar verip işte bu birinci gün cok iyi olcak yapcam falan dediğinde genelde batıran bir tipim.
Hadi hayırlısı!!!

Bu kez farklı olur umarım! Enerjimi yüksek tutup odaklanacağım. Okulların acılmasına da az kalmışken bir glow up da ben gecirmeyeyim mi yani? Değil mi?

Glow up ne demek tam bilmesem de iyi bir şey gibi görünüyordu. Daha iyi versiyonuna dönüşmek gibi bir şey diye anladim. (yanlışım varsa düzeltin!) 🤭

Hedefim pantolonumun içine girebilmek! Birinci adım bu? Sonra karın kası görmek. Once bir pantolonuma girebileyim. Sonra yine rutin devam ederim. O yüzden bu ara biraz dikkat biraz biraz biraz👌

Sizde durumlar nasıl? Mental sağlığınız ve bedensel sağlığını yerinde mi?

Suanlık bu kadar ama motivasyon ve öz kontrol için sık sık buraya yaptıklarımı yazacağım.👋👋

Sağlıklı ve Mutlu kalın 🌹

SağlıklıbirkisilikHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin