Herkese merhaba! Uzun zamandır yoktum. Hatta bu kitabı burda bitirdigimi düşünmüştüm ama şimdi tekrar geri dönme kararı aldım.
O yüzden yeniden merhabaaaalar!!!Bu bölümden sonrası artık ikinci sezon 🤗
En son ne yaptığımı, nelerden söz ettiğimiz bile hatırlamıyorum. Ama burası bana iyi geliyor. Kendime odaklanmamı, kendimle ilgili daha iyi sentez, analiz ve değerlendirme yapmamı sağlıyor. Bir de içimi dökebiliyorum. Anlatacak öyle çok şey var ki! Nerden başlasam bilmiyorum. Şimdilik sadece planlarımdan bahsedeyim. Hatta plan kurma aşamam demek daha doğru olur.
Bildiğiniz gibi yeni bir yıla giriyoruz. Benim hiç bir anlamı yok aslında.yeni yok yeni ve güzel şeyler getirecek falan filan saçmalıklarıyla kendimi kandırmıyorum artık. Önceden cok heyecanlanır ve bunun için bir sürü planlar hayaller kurardım. Ama inanın o kadar kırılan, suya düşen hayaller sonrası artık hayal kuracak mecalim yok.
Şuan hayalim ya da hayallerim yok! Sadece birkac hedefim var onun dışında hayal kurmayı uzun süre önce bıraktım.Hedef koyup hedef için çalışmaya başlayacağım. Olur ya da olmaz. Başarırım ya da basaramam. Bunu zaman gösterecek sadece deneyeceğim. Bunu da bu platformda kayıt etmeye gayret edeceğim.
Evet, hayatımda ne değişti?
HİC BİR ŞEY!2023 bana ne kattı ?
Hicbir şeyGerçekleşen bir hayalim oldu mu?
Hayır.Başarmam gereken şeyleri başardım mı?
Hayır.Hala aynı noktada mıyım?
Büyük oranda!Kısacası 2023ü çöptü. Şimdi 2024 çöp olmasın diye odaklanmam gerek.
Bir bakalım! Başarısız olsam bile deneyeceğim kafası ile yılı bitirmeye çalışacağım.
Şimdi öncelikle yağ oranını düşürüp kas kütlemi arttırmak yani sağlıklı bir beden hedefim her zaman listenin en başında. Çünkü her işin başı sağlık.
Bunun için de spora olabildiğince devam👌
Bir süredir yapmaya çalışıyorum. Haftada uc dört gün birer saat olacak şekilde ama biliyor musunuz? Bir sorun var! Ben kas ağrısı çekmiyorum. Bunun anlamı gelişme gösteremiyorum demek mi?
Yani ağırlıkla yaptığım hareketler var. Ağırlıksız yaptığım hareketler var. Ama neden kaslarım ağrımıyor? Plana alıştım demek mi bu? O yüzden mi? Artık vücuduma baska bir program mı yapmam gerek?
Bilmiyorum. Anlamadım. Çünkü ağırlık kullanıyorum ve egzersiz yaparken zorlanıyorum. Terliyorum, nabzım artıyor, kaslarımı hissediyorum. Ama spor sonrası ağrı falan yok 😐Bu konuda tavsiyeye açığım. Çünkü kas yapmak istiyorum. Hatta yulaf yemeye bile başladım sırf bunun için. Daha etkili bir idman için ne yapmalıyım?
Gelelim cilt bakımına. Cildimde sivilcelenmeler hep var. Normal rutinimle devam etmeye çalışıyorum. Yıkama,nemlendirme ve güneş kremi. Bu şekilde devam edeceğim. Fazla kimyasal kullanınca cildim sapıtıyor. Az öz olmasını tercih ediyorum.
Şu sıra tırnaklarıma sardım. Onlara şekil vermeye uzatmaya felan çalışıyorum. Onu dışında kaş şeklimi değiştirdim. Önceye nazaran daha ince yaptırdım. Böyle cok daha iyi oldu. Saçlarımı kestim. Şimdi de uzatmaya çalışıyorum. Anlayacağınız kişisel bakım sürecim cok da değişmeden olabildiğince devam.
Bunların dışında şuan sınav sürecindeyim. Ders çalışmam gerekiyor. Onlara odaklanmaya çalışıyorum. Biten sınav sürecim sonunda yeni bir çalışma programı ile yeni bir sınava çalışmaya başlayacağım. Bir de ingilizcem için bir şeyler yapmaya çalışacağım. Tabi kariyer planım arasına yeni bir hedef de girdi. Yüksek lisans yaomaya karar verdim. Dedim ki neden olmasın yapamazsam bırakırım. Başarısız olsam ne olur ki kafasındayım. O yüzden deneyebilecegim her şeyi denemeye karar verdim. Sonuçta kaybedecek hic bir şeyim yok.
Kabaca güncel durumum bu!
Diğer bölümleri ARALOG şeklinde günlük ya da haftalık şekilde yazmayı düşünüyorum. 2023 ü enerjim düşük kapatmak istemiyorum. Kendimi disipline etmeyi öğrenerek kapatıp önümdeki süreçlerde çıtayı yükseltmeye devam etmeyi hedefledim. Bakalım neler olacak! 🤗