Mevsimler akıp gidiyor. Zaman geçiyor. Hayattan zevk alamıyorum. İçinde bulunduğum durumdan sürekli şikayet ediyorum kendi kendime ve sürekli ağlamak istiyorum. Olacaklardan korkuyorum. Hiç böyle hayal etmemiştim. Şimdi şöyle bir durup bakınca hayatım gerçekten algılarımdan ibaretmis. Ben ne görmek istediysem onu görmüşüm, neye inanmak istediysem onlar benim gerçeklerim olmuş. Daha iyisi olmak istiyorum. İyi hissetmek, mutlu olmak, bir şeyleri başarmak, dipsiz umutsuzluk kuyumdan çıkmak istiyorum. İstemek yetmiyor tabiki! İstemek hic bir zaman tek başına yeterli değil. Düştüğümde yerden kalkmak ne kadar zor olursa olsun, ne kadar yorgun, ne kadar bıkkın, ne kadar güçsüz olirsam olayım vazgeçmeden ilerlemem gerek. Bir hayalim var. Hepimizin bir ya da birden çok hayali var. Enerjimi zi doğru yönlendirip hedeflerimize ulaşmak için cabalarsak gerçekten ulasacagımız hedeflerimiz var.
Hayatımı nasıl mahvettin diye düşünüyorum. Nasıl bu hale geldim? Nerelerde hata yaptım da bu şekilde oldu? Neden bu şekilde oldu? Oysa ben durmadan hayal eden, renkli kanatları ile bir gün ucabilecek olmanin hayalini kuran küçük bir ispinozdum. Nerde hata yaptım? Hayatımın böyle olmasının nedeni tek bir hata değildir ama değil mi? Kesinlille değil. Birden fazla hata sonucu bu gerçeklikte tıkılı kaldım. Beton duvarları yumruklamam gerekse bile burdan cıkacağım! Parmaklarım kırılsa da, kanım aksanda bu duvarları yıkıp çıkacağım! Kendime bir sözüm var! Yaşamdan ölemem!
Kendinize sözleriniz yok mu? Hayalleriniz yok mu? Bunu hak etmedik mi? Sızlanmak neye yarar ki? İcimizdeki yangını dindirmeyecekse gözyaşlarımız niye akıyor?
Motive olmak zorunda değiliz. Motivasyon değil disiplin gerekiyor. Disiplinli olmak zorundayız. Çünkü başarmak zorundayız. Hedefimiz her neyse? Hayalimiz her neyse basarmak zorundayız. Hayatımızın bir anlamı ve hizim bir tutkumuz olmak zorunda.
Daha iyi beslen, daha çok spor yap, dans et, muzik dinle, hobi edin ve daha çok çalış ve çalış. Vazgeçtiğin her dakika başkalarının kazanmasına izin veriyorsun!
Duramam! Durmayacağım. Değiştirmek istiyorum ve değişecek. Değişmek zorunda.
Olumsu duygularınızı hedefinize yonlendirin. Kılıçlar kınında kuflenmesin savaşın! Hayatla savaşın,kendinizle savaşın, rakiplerinizle savaşın. Pisman oldugunuz bir gecmise sahip olmamak için savaşın.