Ne yaparsan yap zamanı yakalayamazsın. Zamanını hata yapmakla geçirirsem eninde sonunda ulaşacağını nokta tüm bu birikmiş hataların oluşturduğu çöplük olacak. Sürekli hata yapıyorum. Düzen oturtamadım. Kendimi toplayamıyorum. 2023 'ün yarısına gelmek üzereyiz. Onu geride bırakmıyorum o beni geride bırakıyor. Yavas yavas bir enkaza dönüşüyorum. Üstelik bunu ben yapıyorum. Yaptığım şeyler sonuçta benimde tercihlerim. Sartlar ne okursa olsun yaptıklarım tercihlerimin sonucu. Zamanı yakalamaya çalışmayı bırakıp anı dogrularla doldurmam gerek. Tüm yapmam gerekenleri bilsemde kırılma noktasında o küçük zinciri kıramıyorum. Onu kırarsam oysa birçok şey değişecek. Zaten hep öyle değil midir? Küçük bir kelebek omzunuza konar ve birden ilkbaharı size getirir. Çoktan gelmiş olan ilk baharı !
Pes etmek, sızlanmak, hic bir şeyi değiştirmeyecek! Bir şeyler değişsin istiyorsam. Bir şeyleri değiştirmaya baslamam gerek. Zavallılığım ve kendime nefretimi dile getirmek zaten farkidna olduğum durum icerisindeyken sadece daha fazla acı veriyor.
Ne büyük halsizlik! Mutluluk bu kadar küçükken neden hüzün bu kadar büyük?
Küçücük bir şeye mutlu olduğumda hızla mutluluğum gidebilirken, küçük bir seye bile üzülsem hüznüm neden kar tanesi gibi büyüyor? Yani öyle değil mi cidden?
Üzüldükce daha çok üzülüyorum. Ama mutlu oldukça daha çok mutlu olmuyorum.
Cidden haksızlık! Büyük bir haksızlık!İyi değilim! Başarısız oluyorum, yanlış seçimler yapıyorum. Kendimi böylesine düşman bellemeye devam edersem neler olacak bilmiyorum. Ne saçma! Oysa sadece ben varım! Üzülsem de, ağlasam da, gülsem de yalnızım. Tek varlığım kendim olmama rağmen varlığımla çatışıyorum. Düşman olmak yerine müttefik olsak oysa o zaman belkide daha hızlı ilerleyeceğiz. Kendinizle barışabilir misiniz? Kendinizden özür dileyebilir misiniz? Bence olması gereken. Tüm hayatım boyunca kendimi suçlamam, ic sesimin acımasızlığı ve kendime olam kötü tavırlarımdan sonra kendimi öylesine incittim ki bir özür borçluyum. Kendime !!!
Zamanı doğru tercihlerle dolduralım. Yalnızlığımı kendimle paylaşıp yok edeceğim !!