Ölçüler - Daha fazlası

10 2 0
                                    

Herkese merhaba!!!
Bugün sonunda ertelediğim ölçüleri aldım.

Başlangıç ölçüleri :
Göğüs 84
Bel: 64
Kalca : 94
Basen : 95

Güncel Ölçüler:
Göğüs: 82
Bel: 60
Kalça: 90
Basen: 91

Ölçülerim bu şekilde. İncelme var. 💪🏾
Üç haftayı doldurdum. Gün aşırı olacak şekilde spor yapmaya gayret ettim ve beslenmemi çok kısıtlamadan sadece protein alımımi arttırarak her istediğimi yediğim bir düzende ilerledim. Aç kalmadım. Buna kesinlikle eminim. Hep yedim hep yedim. Cikolata da yedim, cipste yedim, fındık fıstık da yedim, bisküvi, kurabiye, poaca da yedim. Porsiyonlarım çok küçük de değildi. Bu düzenden memnun olduğumu söyleyebilirim. Cidden yememe içmeme o kadsr dikkat ettiğimi düşünmüyorum. Çünkü hani fıstık, badem ezmeleri, çikolatalar, poacalar, pudingler, cipsler hava da uçuştu. Hala da yiyorum bu arada. Kendimi kısıtlamıyorum.
Amacım metabolizmamı arttırmak ve güç kazanmaktı. Metabolizmamı hızlanıp hızlanmadığını sadcre gözlem sonuçlarımdan yola çıkarak söyleyebilirim. Çünkü onu ölçmek için herhangi bir şeye sahip değilim. Şöyle ki incelme var, her zamanki kaloride beslendim, tartıdaki kilom değişmedi. Bu üç argümanı toplayınca bence biraz da olsa sıkılaştım ve metabolizmam da kötü durumda değil.
Aslında daha fazla kas kazanmak istiyorum. Bu bir gerçek. Hani yemek yiyince hemen göbeğim şişmesin karnım sıkı dursun böyle kendini salmasın falan. Bu tabi bir ayda olacak şey değil. Kas kazanmak zahmetli ve uzun bir yolda sabırla yürümeyi gerektiriyor. Sanirim ben sadece hantallığımı üzerimden attım. Onun dışında çok da kas kazancım yok. O kadar basit değil! İnsanlar bunun için yıllarını harcıyorlar. Bir ay spor yaptım kas kazandım gibi bir şey demem çok saçma olur. Sadece kendimi daha iyi hissediyorum diyebilirim. 🤗

Artık son bir hafta içerisindeyim. Rutinimi daha da farklılaştırıp direnç kazanacağım hareketler eklemek istiyorum. Hatta 2024' te umarım bu chalange'ı devam ettiririm. Yani chalange değil de bu benim normal düzenim olur. Çünkü kendime özen göstermeyi seviyorum. Vücudumun iyi görünmesini, kıyafetlerin yakışmasını, tırnaklarımın, saçlarımın, cildimin güzel olması beni iyi hissettiriyor. Hem iyi hissettiriyor, hem kendime saygım artıyor, özgüvenim daha iyi bir düzeyde oluyor. Kısacası kendimle ilgilenmeye devam etmek istiyorum. Sadece spor olarak değil. Kitap okuma, ders çalışma, dil öğrenme, film izleme, gezmek, eğlenmek... Her şey ile ilgilenmek istiyorum. Öylesine yaşayıp gitmek değil de bana verilmiş bu hayatı olabildiğince verimli kullanmak istiyorum. Tabi ki bir sürü olumsuzluk bir sürü zor sınav var. Her zmaan mutlu olamam. Zaten bu hiç normal değil. Kimse her zaman mutlu olamaz. Hayat mutlu olmak için geldiğimiz bir yer değil. Ama yine de ben mutlu olmayı, iyi olmayı tercih etmek istiyorum.

Bir de biraz böyle rol model olarak alabileceğim kadınları incelediğimde hepsi sporla ilgileniyor, işlerinde başarılı olmak için çalışıyorlar, eğlenmeyi asla ihmal etmiyorlar. Eminim kötü tarafları, hayatlarının zor kısımları vardır ama dışardan bakıldığında hayat mücadelesinde gerçekten başarılı görünüyorlar. Onlara hayran oluyorum. Bu kadınlar bir de hani böyle kırklı yaşlarına dayanmış olmalarına rağmen hala 25 görünüyor. Buna şaşırıyorum. Enerjileri, kendilerine özenleri, parlaklıkları çok hayranlık verici. Bu nedenle bende onlar gibi olmak istiyorum.

Neden Queen olmayalım ki? Değil mi?
Hepimiz, eşsiz, değerli ve özeliz.👸
Kimsenin düşüncesi ya da duygusuna bağlı olmadan gerçek bir şekilde buyuz.
En iyisini hak ediyoruz. 🌹

Bu yüzden umarım bu chalange benim 2024 'te devam ettireceğim bir düzen olur inşallah 🤲

Bugünden biraz bahsedeyim. Sporlar yapıldı. Ter atıldı👌
Duş alındı ve rahatlandı. Spor sonrası duş alıp kahvemi içmek ve biraz bir şeyler izlemek resmen hobim oldu.🤭
Biraz ders çalıştım. Daha da çalışacağım inşallah. Ama belki biraz kitap okur ya da bir film falam izlerim önce. Çünkü kafa dağıtmak istiyorum.
Ne yediğimden söz etmedim. Kahvaltımı klâsikti. Yumurta. Bu kez haşlama yedim ama sahanda yumurtayı tercih ediyormuşum bu sıra onu fark ettim. Öğle yemeğim maşallah. Yediklerimi hic saymayayım. Sayarsam bereketi kaçar. Ama aşırı aşırı tokum çok yedim. Baya yedim. Tavuguguydu, tatlısıydı derken şiştim. Allah bereket versin🤲

Muzum, havucum, elmam bitti. Resmen meyvesiz kaldım. Kuruyorum. Olmaz böyle ! Derhal meyve almam gerek! Ayva vardı mandalina vardı onları yedim ama yok yani ben muz seviyorum. Muz almam gerek 🍌🥕
Bademim incirim ve bitter çikolatam olmasa tatlısız kalacağım. Onlarsız yapamıyorum. Ben onları yiyince yanımdakiler de bu kadar enerjiyi nereye kullanacaksın diyor bana😝
Ama cidden kuruyemişler baya enerji veriyor. Kalorisi yüksek! Haklılar 👌
Ama olsun ben seviyorum. Badem, fındık fıstık, kuru incir, kuru üzüm, kuru kayısı hepsini yerim. Bayılıyorum onlara.
Baya enerji deposu onlar benim için. 💪🏾

Bir de ben yulafsever oldum. Nefret ediyordum. Cidden tadını sevmiyordum. Şimdi tadı çok hoşuma gidiyor. 😯
Hatta sıcak suda biraz yumuşatıp bitter, badem kuru incir hepsini birleştirip yiyorum.

İyi değilim. Cidden bir insanın damak zevki bu kadar hızlı değişemez. Birkac hafta önce nefret ederken şimdi çok sever oldum. 😂

Günüm böyleydi. Yarım saat kadar da yürüdüm. Kafam dağılsın diye. Fark edecek vaktim olmasa da stresliyim. Dudağımda boşuna uçuk çıkmadı. O yüzden bana iyi gelen şeyleri yapmaya özen gösteriyorum.

Son haftayı da bu şekilde götüreceğim gibi. Yeni gelişmeler olursa zaten güncellerim. Sizde durumlar nasıl?
Her şey yolunda mı?

Umarım her şey iyidir. Kendinize iyi davranın.

Sağlıklı ve mutlu kalın 🌹

SağlıklıbirkisilikHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin